4 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε μια Digital Marketing Campaign Ιστοσελίδων
Θέλετε να ξεκινήσετε μια Digital Marketing Campaign αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε;
Θα σας δώσουμε 4 βασικά στοιχεία που πρέπει να έχετε κατά νου:
User Experience
Ο ιστότοπος ή η σελίδα προορισμού που φιλοξενεί το προϊόν/την υπηρεσία σας πρέπει να λειτουργεί απίστευτα αποτελεσματικά. Η ευχρηστία της ιστοσελίδας θα πρέπει να διευκολύνει τη διαδικασία μετατροπής και να είναι πολύ διαισθητική. Εάν το ποσοστό αναπήδησης αυξάνεται, θα πρέπει να επανεξετάσετε το σχεδιασμό και την εμπειρία του χρήστη.
Template and Graphic Design
Οι άνθρωποι είναι οπτικοί και, επομένως, ο σχεδιασμός του eshop / ιστοτόπου σας πρέπει να είναι και οπτικά ελκυστικός. Το προϊόν/υπηρεσία σας θα πρέπει να παρουσιάζεται σαφώς μαζί με τις αντίστοιχες πληροφορίες. Προσπαθήστε να κάνετε τα πάντα ξεκάθαρα, καθαρά, άμεσα και ελκυστικά (αλλά όχι υπερβολικά). Κάντε τον καταναλωτή σας να ερωτευτεί το προϊόν σας, το εμπορικό σήμα σας και τον ιστότοπό σας!
Search Engines
Αυτές είναι υπεύθυνες για τη συγκέντρωση όλης της τεράστιας γνώσης του Διαδικτύου και την ευρετηρίασή της για να διευκολύνουν τις αναζητήσεις των χρηστών. Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε τις μηχανές αναζήτησης στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Υπάρχουν δύο τρόποι: SEO και SEM. Η πρώτη αναφέρεται στην οργανική (ή φυσική) τοποθέτηση των ιστοσελίδων σας στις μηχανές αναζήτησης. Το τελευταίο εξασφαλίζει ότι θα εμφανιστείτε στην ενότητα των πληρωμένων αποτελεσμάτων μιας αναζήτησης. Αυτό το περιεχόμενο θα χαρακτηρίζεται ως “πληρωμή ανά κλικ” (PPC) ή “προωθούμενη διαφήμιση”
Promotional Actions
Το διαδίκτυο προσφέρει αποκλειστικά κανάλια μόνο για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτές περιλαμβάνουν κοινωνικές διαφημίσεις (π. χ. Facebook Ads, Twitter Ads, Instagram Ads ή Linked Ads), μάρκετινγκ επώνυμου περιεχομένου (π. χ. ιστολόγια, άλλα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης κ. λπ. ), μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μάρκετινγκ ενεργοποίησης, εφαρμογές για κινητά και διαδικτυακή διαφήμιση (π. χ. banners).