9 πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε όταν χρησιμοποιείτε Newsletter Marketing
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα μέσο που ήταν και παραμένει δημοφιλές ως αγωγός περιεχομένου για τις επιχειρήσεις. Αποτελεί το δεύτερο συχνότερο κανάλι διανομής περιεχομένου τόσο σε B2 B περιπτώσεις όσο και σε B2 C. Παρόλο που το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί εδώ και χρόνια ένα διαδεδομένο κανάλι, δεν πρέπει να ξεχνάτε ποιους βασικούς κανόνες οφείλετε να συνεχίσετε να ακολουθείτε, ώστε να συνεχίσει να είναι αποδοτικό αλλά και τι πρέπει να αναθεωρήσετε και να βελτιώσετε στο μέλλον, ώστε να σας βοηθήσει στην προώθηση και την κατασκευή των ιστοσελίδων σας.
Αυτά είναι λοιπόν, τα 9 newsletter marketing trends που σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να υιοθετηθούν για τα επόμενα χρόνια.
1. Εξατομικευμένο περιεχόμενο
Η προσαρμογή του περιεχομένου σας στις ανάγκες του κοινού σας είναι ένας τρόπος να του δείξετε ότι ενδιαφέρεστε για αυτό και να του δημιουργήσετε την επιθυμία να λάβει και άλλο παρόμοιο περιεχόμενο. Υλοποιώντας έξυπνη και σωστή εξατομίκευση μπορείτε να πετύχετε περισσότερα κλικ στη σελίδα σας αλλά και υψηλότερο conversion rate.
2. Σημαντικό περιεχόμενο
Η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου άμεσης προώθησης πωλήσεων πρέπει να σταματήσει καθώς πετυχαίνει χάρτινα οφέλη. Αντίθετα τα μηνύματα που αποστέλλονται στον πελάτη θα πρέπει να προσεγγίζουν τον τρόπο που θα μιλούσατε σε έναν φίλο σας που κάθεται απέναντι σας. Μιλήστε του για το πως το προϊόν θα αλλάξει τη ζωή του, για την αξία που έχει πέρα από τα λειτουργικά του οφέλη αλλά και για τον τρόπο που φτιάχτηκε με αγάπη και φροντίδα. Η εύρεση νοήματος ξεκινά από τη στρατηγική της επωνυμίας και έχει ως αποτέλεσμα το ουσιαστικό περιεχόμενο που αγγίζει την καρδιά και δεσμεύει τους πελάτες.
3. Περιεχόμενο με ενσυναίσθηση
Όλα τα μηνύματα που αποστέλλονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ακόμα και αυτά που είναι αυτοματοποιημένα, θα πρέπει να προσαρμόζονται σύμφωνα με την κατάσταση καθώς οι καταναλωτές εξακολουθούν να βρίσκονται σε ευάλωτη και ευαίσθητη κατάσταση εξαιτίας της πανδημίας. Η έλλειψη ενσυναίσθησης και γνησιότητας στα μηνύματα σας θα αφήσει πίσω την εταιρεία σας, δεδομένου του μεγάλου όγκου ανταγωνιστών που υπάρχει.
4. Τεχνολογία AMP
Οι επιταχυνόμενες σελίδες για κινητά ( AMP), τεχνολογία ανοιχτού κώδικα που υποστηρίζεται από την Google, αυξάνουν σημαντικά την ταχύτητα φόρτωσης βελτιώνοντας την εμπειρία του θεατή. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αναμένεται όλο και περισσότερα άτομα να χρησιμοποιούν AMP για ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μαζί με HTML για μια καλύτερη και πιο διαδραστική στρατηγική. Η υιοθέτηση αυτών, θα οδηγήσει την εταιρεία σας σε απόκτηση ευρύτερης εμβέλειας κοινού και καλύτερη εμπειρία χρηστών, ενώ παράλληλα θα φέρει και καλύτερα αποτελέσματα.
5. Επαυξημένη πραγματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη
Οι μάρκες όλων των ειδών πρέπει να κάνουν μεγαλύτερη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης για την κατασκευή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι προτάσεις περιεχομένου βασισμένες σε τεχνητή νοημοσύνη και η βελτιστοποίηση χρόνου αποστολής ( STO), θα βοηθήσουν σημαντικά να παρέχετε πιο γρήγορα, ολοκληρωμένα και πετυχημένα μηνύματα.
6. Δυναμικά Στοιχεία
Χρησιμοποιείστε δυναμικά στοιχεία και λιγότερο κείμενο. Προσαρμόστε στο περιεχόμενο σας πολλές εικόνες και στοιχεία που το κάνουν διαδραστικό. Δημιουργώντας δυναμικό περιεχόμενο θα καταφέρετε να δεσμεύσετε την προσοχή του χρήστη πετυχαίνοντας καλύτερα αποτελέσματα.
7. Αυτοματισμοί
Αυτοματοποιείστε περισσότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς αποτελούν το μέλλον για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτοματοποίηση περισσότερων μηνυμάτων καλωσορίσματος, μηνυμάτων εγκατάλειψης καλαθιού ή προϊόντων κ.λπ. θα φέρουν καλύτερα αποτελέσματα.
8. Προστασία προσωπικών δεδομένων
Εφαρμόστε αυστηρές πολιτικές συγκατάθεσης και συμμετοχής. Παράλληλα, σκεφτείτε τον καλύτερο τρόπο για εσάς για να παρακινήσετε το κοινό σας να επιλέξει να περιμένει με ανυπομονησία να λάβει το επόμενο περιεχόμενο σας.
9. Ειδικοί μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Εμπιστευτείτε και συμβουλευτείτε άτομα έμπειρα και εξειδικευμένα στον κλάδο του newsletter marketing και ενσωματώστε τα στην ομάδα σας. Τα άτομα που ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο οφείλουν να είναι αναπόσπαστο κομμάτι κάθε ομάδας marketing.