Κορυφαίες συμβουλές μάρκετινγκ εκπτώσεων για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας
Black Friday και η Cyber Monday βρίσκονται ακριβώς στη γωνία. Ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε για τις καμπάνιες μάρκετινγκ εκπτώσεων, είναι ο γρήγορος σχεδιασμός τους με σωστό περιεχόμενο. Παρακάτω ακολουθούν 6 συμβουλές μάρκετινγκ προώθησης – κατασκευής ιστοσελίδων για την περίοδο των εκπτώσεων:
1.Ελέγξτε τις προηγούμενες καμπάνιες εκπτώσεών σας
Μην επαναλάβετε κάτι που δεν σας έδωσε την καλύτερη απόδοση ROI στο παρελθόν. Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ τώρα είναι να ελέγξετε τις προηγούμενες καμπάνιες σας. Κρατήστε αυτό που λειτούργησε καλά, αφαιρέστε ό,τι δεν λειτούργησε καθόλου και σκεφτείτε τρόπους βελτίωσης των ιδεών που οδήγησαν σε μέτρια επιτυχία.
2. Κρατήστε το απλό
Υπάρχουν μερικοί λόγοι για να διατηρήσετε τις καμπάνιες εκπτώσεων σας απλές. Πρώτον, είναι καλύτερο για εσάς και θα χρειαστούν λιγότεροι πόροι. Δημιουργήστε μια εστιασμένη καμπάνια ή μια σειρά καμπανιών με παρόμοια μηνύματα, συνεπή επωνυμία και εστιάστε στα κανάλια και τις πλατφόρμες όπου είναι πιθανό να βρίσκονται οι αγοραστές σας. Το δεύτερο είναι ότι όσο απλούστερη είναι η καμπάνια σας, τόσο πιο εύκολο είναι για τους πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες να την αναγνωρίζουν όταν τη βλέπουν και να τη συσχετίζουν με την επωνυμία σας και μόνο με αυτήν.
3. Να είστε ευέλικτοι και έτοιμοι να προσαρμοστείτε
Ο κόσμος του ηλεκτρονικού εμπορίου εξελίσσεται και αλλάζει. Η χωρητικότητα διακίνησης εμπορευμάτων μπορεί να ποικίλει με την πάροδο του χρόνου και να υπάρχουν απρόβλεπτες αλλαγές στην αλυσίδα εφοδιασμού και έτσι να μην μπορεί να γίνει δυνατή η εκπλήρωση της υπόσχεσης της εκστρατείας μάρκετινγκ. Αυτό σημαίνει πρέπει να είστε έτοιμοι να προσαρμόσετε το μήνυμά σας στις μεταβαλλόμενες εποχές και να βρείτε τρόπους να επικοινωνείτε με σαφήνεια με τους πιθανούς αγοραστές σας .
4. Προετοιμαστείτε για τον ανταγωνισμό
Να είστε προετοιμασμένοι. Υπάρχουν όλο και περισσότερες μάρκες που ανταγωνίζονται για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών σε κάθε ευκαιρία μάρκετινγκ. Για να επιτύχετε, πρέπει να είστε διαφορετικοί, και θα πρέπει να ξεχωρίσετε από το πλήθος με τα μηνύματά σας, τις προσφορές σας και τον τύπο, τη συχνότητα και το στυλ των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των επικοινωνιών που στέλνετε.
5. Μεταδώστε μια πραγματική αίσθηση βιασύνης
Ενα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ένα μήνυμα με μια ψευδή αίσθηση βιασύνης. Λέξεις όπως “τελευταία ευκαιρία” ή “να μην επαναληφθεί ποτέ πώληση” χάνουν την ισχύ τους όταν χρησιμοποιούνται πολύ συχνά. Οι καταναλωτές σταματούν να σε πιστεύουν. Δώστε τους έναν πραγματικό λόγο για να αγοράσουν τώρα.
6. Στόχευση και επαναστόχευση
Μην ξεχνάτε τους υπάρχοντες πελάτες σας και όσους χρήστες έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπο σας στο παρελθόν. Αν έχετε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους μπορείτε να τις στοχεύσετε ξανά. Στοχεύστε πιθανούς πελάτες που έχουν αλληλεπιδράσει με την επωνυμία σας στο παρελθόν και επαναστοχεύστε υπάρχοντες πελάτες που ενδέχεται να αγοράσουν ξανά ή να αγοράσουν για άλλους.