5 βασικές δεξιότητες για να γίνετε καλύτερος marketer ιστοσελίδων & e-shop
Ο ρόλος του μάρκετινγκ εξελίσσεται συνεχώς για να συμβαδίζει με τις αλλαγές που προκαλούνται από τις τεχνολογικές εξελίξεις προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων. Οι ιδιότητες που χρειάζεστε σε έναν marketer πριν από μερικά χρόνια διαφέρουν από τις δεξιότητες που απαιτούνται σήμερα. Είναι ζωτικής σημασίας να συμβαδίσετε με τις αλλαγές και να αποκτήσετε τα απαραίτητα κανάλια για να εξασφαλίσετε διαρκή επιτυχία.
Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι τα περισσότερα τμήματα μάρκετινγκ αγωνίζονται να συμβαδίσουν με τη στρατηγική δημιουργίας ζήτησης. Η βιομηχανία μάρκετινγκ προβλέπεται επίσης να γίνει πιο εξατομικευμένη και βασισμένη στον άνθρωπο. Ακολουθούν ορισμένες βασικές δεξιότητες που μπορείτε να εξασκήσετε για να γίνετε καλύτερος marketer.
1) Εστίαση στη δημιουργία πολύπλευρου περιεχομένου
Ενώ η δημιουργία πολύπλευρου περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη και χρονοβόρα, τα αποτελέσματα αξίζουν τον κόπο. Πολλοί marketers συχνά κάνουν λάθος εστιάζοντας σε ένα μόνο κανάλι και αναμένουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Ωστόσο, συνιστάται να διαχειρίζεστε διάφορα κανάλια για να εξασφαλίσετε τα καλύτερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.
Δεν αρκεί να έχετε μόνο έναν υπέροχο και καλά σχεδιασμένο ιστότοπο. Πρέπει επίσης να ενημερώνετε συνεχώς τον ιστότοπο. Το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας πρέπει να είναι σχετικό και φρέσκο. Το μάρκετινγκ περιεχομένου γίνεται δημοφιλές σε πολλούς marketers για να κρατήσει το κοινό αφοσιωμένο. Το οπτικό περιεχόμενο, όπως βίντεο και γραφήματα, έχει αποδειχθεί ότι διατηρεί το ενδιαφέρον του κοινού.
Η εξάπλωση του Διαδικτύου έχει οδηγήσει σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης που γίνονται πιο δημοφιλείς, ειδικά μεταξύ του νεότερου πληθυσμού. Μια σταθερή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την προσέγγισή σας, να προσελκύσετε περισσότερα άτομα και να ενισχύσετε την καριέρα σας στο μάρκετινγκ. Μπορείτε να επαναχρησιμοποιήσετε το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
2) Βελτιστοποιήστε τα τρέχοντα κανάλια μάρκετινγκ
Το να γνωρίζετε πώς και πότε να βελτιστοποιήσετε τα υπάρχοντα κανάλια μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για να μεταφέρετε τις δεξιότητές σας στο μάρκετινγκ στο επόμενο επίπεδο. Παρόλο που το κανάλι μάρκετινγκ μπορεί να ήταν πετυχημένο και κερδοφόρο στο παρελθόν, δεν αποτελεί πλήρη εγγύηση ότι τα κανάλια θα αναπαράγουν την απόδοση στο μέλλον.
Είναι καλύτερο να διεξάγετε τακτικούς ελέγχους ιστότοπων για να αξιολογήσετε την απόδοση των υφιστάμενων καναλιών μάρκετινγκ και να εργαστείτε στους τομείς που απαιτούν βελτίωση. Στη συνέχεια, μπορείτε να σχεδιάσετε και να αναθεωρήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ως ομάδα.
3) Βασιστείτε στα αναλυτικά στοιχεία
Το Analytics είναι μια ουσιαστική πτυχή οποιουδήποτε κλάδου και παρέχει μια βαθύτερη εικόνα για τη γενική αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ, των ποσοστών συνομιλίας, του κόστους απόκτησης και της απόδοσης επένδυσης. Παρέχει επίσης ανεκτίμητα δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών και μια καλύτερη εικόνα των αλλαγών στη συμπεριφορά.Είναι καλύτερο να μάθετε πώς να αναλύετε τα παρεχόμενα δεδομένα. Το φιλτράρισμα της επισκεψιμότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ποσοτικοποίηση της επισκεψιμότητας σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση των παραγόμενων δεδομένων. Μπορείτε πάντα να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια για τα καλύτερα αποτελέσματα.
4) Εστίαση στην οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες
Η οικοδόμηση σταθερών και γνήσιων σχέσεων με τους πελάτες σας δημιουργεί μια εξαιρετική σχέση και βοηθά στη δημιουργία μιας ισχυρής βάσης θαυμαστών. Μπορεί να είναι χρήσιμο να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε απευθείας με τους πελάτες σας για να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες τους. Οι έρευνες μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβετε πολύτιμα σχόλια σχετικά με τους τομείς στους οποίους πρέπει να εργαστείτε και να βελτιωθείτε .
5) Καθορισμός βασικών δεικτών απόδοσης
Οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI) θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σε καλό δρόμο. Η διαχείριση, ο έλεγχος και η επίτευξη των επιθυμητών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων είναι πιο εύκολη. Τα KPI που θα χρειαστείτε θα εξαρτηθούν κυρίως από τους στόχους σας για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ. Τα KPI σας θα πρέπει να βασίζονται στις μακροπρόθεσμες επιχειρηματικές στρατηγικές και στόχους σας.
Μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας βελτιώνοντας τις δεξιότητές σας στο μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι έχετε μια αποτελεσματική στρατηγική για να διασφαλίσετε την επιτυχία σας στο μέλλον. Είναι καλύτερο να αποφύγετε την προσκόλληση στο παρελθόν, αλλά να εστιάσετε τις προσπάθειές σας στις μελλοντικές τάσεις και να παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες.