5 οφέλη από την πρόσληψη συμβούλου για σχεδιασμό ιστοσελίδων

Έχετε αναρωτηθεί εάν θα προσλάβετε έναν σύμβουλο ιστού ή αν θα σχεδιάσετε τον ιστότοπό σας εντός της εταιρείας; Αυτή η ερώτηση έρχεται σε πολλούς και αρκετοί από αυτούς βρίσκονται σε διχογνωμία. Δεν είναι σε θέση να καταλάβουν και να επιλέξουν έναν σύμβουλο σχεδιασμού ιστοσελίδων λόγω της οικονομικής αποδοτικότητας της πρότασης. Εκτός από την οικονομική αποδοτικότητα, ο σύμβουλος σχεδιασμού ιστοσελίδων μπορεί να φέρει στο τραπέζι πολλά πλεονεκτήματα που ίσως δεν είχατε σκεφτεί. Ανεξάρτητα από το εάν διαθέτετε το απαιτούμενο προσωπικό για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, αξίζει πραγματικά να προσλάβετε έναν σύμβουλο web design για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας ή για τον επανασχεδιασμό της. Παρακάτω παρατίθενται πέντε σημεία που θα σας κάνουν να δείτε τη θετική πλευρά της πρόσληψης συμβούλου.
Ευρύτερη προοπτική:
Λόγω του επαγγελματικού τους καταναγκασμού, ένας σύμβουλος σχεδιασμού ιστοσελίδων κοιτάζει πάντα από την οπτική γωνία ενός πελάτη. Μπορεί να πιστεύετε ότι είστε καλύτεροι στο να γράφετε περιεχόμενο καθώς γνωρίζετε περισσότερα για την επιχείρησή σας και είστε εξοικειωμένοι με τις ορολογίες και τη γλώσσα του κλάδου. Ένας αποτελεσματικός σύμβουλος με φήμη στην αγορά μπορεί επίσης να εξοικειωθεί με τις ορολογίες του κλάδου ή μπορεί να έχει ήδη ασχοληθεί με έργα του κλάδου σας. Αυτό τους εξοπλίζει με καλύτερες γνώσεις καθώς γνωρίζουν για τους ανταγωνιστές και μπορούν να σχεδιάσουν τον ιστότοπο από ανταγωνιστική προοπτική.
Πλεονέκτημα κόστους:
Το πλεονέκτημα κόστους είναι ένας από τους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη, καθώς η ποιότητα που αποκτάτε από έναν σύμβουλο είναι δύσκολο να ταιριάξετε ακόμα και αν έχετε εσωτερικό προσωπικό. Πολλές από τις επιχειρήσεις μπορεί να μην έχουν την απαιτούμενη δύναμη προσωπικού για να ταιριάξουν με την ποιότητα του σχεδιασμού ιστοσελίδων που μπορεί να προσφέρει ο σύμβουλος. Ακόμα κι αν ένας οργανισμός διαθέτει το απαιτούμενο προσωπικό, η ποιότητα που θα παρείχε ένας εξειδικευμένος σύμβουλος θα του κόστιζε περισσότερο εάν αναπτύξει τον ιστότοπο εντός της εταιρείας. Έτσι, στην ανάλυση κόστους-οφέλους, το όφελος από τη σχεδίαση ενός ιστότοπου από σύμβουλο υπερτερεί κατά πολύ από αυτό της εσωτερικής ανάπτυξης.
Πλεονέκτημα γνώσης:
Οι σύμβουλοι λόγω της εργασίας τους σε διαφορετικούς κλάδους διαθέτουν μια τεράστια γκάμα γνώσεων που τους κάνει να φέρνουν καινοτόμες και δημιουργικές ιδέες στο έργο σχεδίασης ή επανασχεδιασμού ιστοσελίδων. Είναι πολύ πιθανό να έχουν συνεργαστεί με εταιρείες του ίδιου κλάδου και να γνωρίζουν περισσότερα για τους ανταγωνιστές σας. Αυτή η γνώση εφαρμόζεται συχνά ακόμη και υποσυνείδητα από έναν σύμβουλο για να κάνει έναν ιστότοπο πιο φιλικό προς τον χρήστη και εμπορεύσιμο. Συχνά παρατηρείται ότι οι σύμβουλοι φέρνουν φρέσκες και δημιουργικές ιδέες και για σκοπούς μάρκετινγκ. Οι σύμβουλοι είναι αυτοί που γνωρίζουν τις τελευταίες τάσεις του κλάδου και συχνά συμβάλλουν στην εφαρμογή εξαιρετικά αποτελεσματικών τεχνικών για την επιτυχία μιας εταιρείας στο διαδίκτυο.
Ποιοτική και ποσοτική έρευνα:
Οι σύμβουλοι Ιστού λόγω των γνώσεών τους και της ποσοτικής τους έρευνας συχνά κατανοούν καλά την κατασκευή ενός ιστότοπου από ποσοτική προοπτική. Είναι γεγονός ότι ο καθορισμός στόχων μάρκετινγκ και η μέτρηση των KPI είναι κρίσιμος παράγοντας για τον καθορισμό της επιτυχίας ενός σχεδίου ιστοσελίδων ή ενός έργου επανασχεδιασμού. Ο σύμβουλος γνωρίζει καλύτερα ποιες από αυτές τις μετρήσεις είναι πιο σημαντικές και τους παράγοντες στον ιστότοπο που είναι υπεύθυνοι για αυτό. Αυτή η γνώση εφαρμόζεται συχνά από τους αποτελεσματικούς συμβούλους που κάνουν τον ιστότοπο ή το eshop πιο εμπορεύσιμο και φιλικό προς το SEO.
Πάθος για αριστεία:
Οι σύμβουλοι οδηγούνται συχνά από το πάθος που βοηθά τους πελάτες τους να πετύχουν. Χρησιμοποιούν τις γνώσεις και την τεχνογνωσία τους για την επιτυχία των πελατών τους. Σε αυτή την προσπάθεια, συχνά περπατούν το επιπλέον μίλι και ξεπερνούν τις προσδοκίες για να κάνουν τους πελάτες τους ευτυχισμένους. Αυτό είναι ένα επιπλέον όφελος που είναι δύσκολο να το αποκτήσετε εάν ο ιστότοπος έχει σχεδιαστεί εσωτερικά.
Βασικά συμπεράσματα:
- Οι επιχειρήσεις δεν είναι σε θέση να αποφασίσουν και να επιλέξουν έναν σύμβουλο σχεδίασης ιστοσελίδων λόγω της οικονομικής αποδοτικότητας της πρότασης, αλλά υπάρχουν περισσότερα σε αυτήν.
- Λόγω του επαγγελματικού τους καταναγκασμού, ένας σύμβουλος σχεδιασμού ιστοσελίδων κοιτάζει πάντα από την οπτική γωνία ενός πελάτη.
- Οι σύμβουλοι λόγω των γνώσεών τους και της ποσοτικής τους έρευνας συχνά κατανοούν καλά την κατασκευή ενός ιστότοπου από ποσοτική προοπτική.
- Οι σύμβουλοι σχεδίασης ιστοσελίδων συχνά περπατούν το παραπάνω μίλι και ξεπερνούν τις προσδοκίες για να κάνουν τους πελάτες τους ευτυχισμένους.