Συμβουλές για το σχεδιασμό των καλύτερων ιατρικών ιστοσελίδων
Ο ιατρικός ιστότοπός σας είναι το εικονικό γραφείο της κλινικής σας, μια ψηφιακή εικόνα της επιχείρησής σας. Κάντε το καλά δομημένο και ελκυστικό και θα σας φέρει περισσότερους ασθενείς και έσοδα.
Χρησιμοποιώντας το σωστό σχεδιασμό, οι καλύτερες ιατρικές ιστοσελίδες συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης σας, ενισχύουν τη φήμη σας, ενισχύουν την εμπειρία των ασθενών και παράγουν περισσότερα έσοδα.
Αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζει συμβουλές για την κατασκευή ιστοσελίδων ιατρικού κλάδου που στοχεύουν σε μια συγκεκριμένη ομάδα ασθενών που έχουν διαφορετικές ανάγκες, απαιτήσεις και προσδοκίες ανάλογα με τον τύπο των ιατρικών υπηρεσιών που αναζητούν και που παρέχετε.
Συμβουλή 1: Το σχέδιό σας πρέπει να στοχεύει συγκεκριμένο ακροατήριο
Τα υπάρχοντα ιατρικά γραφεία διαφέρουν ανάλογα με την ειδικότητά τους και, στη συνέχεια, την ομάδα ασθενών που στοχεύουν. Διαφορετική ειδικότητα, διαφορετικοί ασθενείς, διαφορετική διακόσμηση!
Ο ίδιος κανόνας ισχύει και για τις ιατρικές ιστοσελίδες: ο σχεδιασμός θα είναι διαφορετικός ανάλογα με την ομάδα πληθυσμού που η κλινική στοχεύει να προσελκύσει. Οι ιατρικές σελίδες πρέπει να χρησιμοποιούν το πιο ελκυστικό σχέδιο για το κοινό τους, επειδή αυτή είναι η ομάδα των οποίων τις ανάγκες θέλετε να εκπληρώσετε.
Στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερο χρώμα αν στοχεύσετε νέους ασθενείς. Ο σχεδιασμός σας πρέπει να κάνει την πλοήγηση εξαιρετικά απλή, αν η εστίασή σας είναι εστιασμένη στους ηλικιωμένους ή στα άτομα με ειδικές ανάγκες. Χρησιμοποιήστε σχετικές φωτογραφίες αν είστε ιατρός αθλητικής ιατρικής. Σχεδιάστε με το στοχευμένο κοινό σας και θα καταλήξετε να έχετε έναν από τους καλύτερους ιστότοπους.
Συμβουλή 2: Διατηρήστε το σχεδιασμό σας απλό και καθαρό
Το απλό είναι το καλύτερο. Κάντε πολύ εύκολο για τον επισκέπτη να καταλάβει τι είναι ο ιστότοπός σας απο τη στιγμή που μπαίνει στον ιστότοπο όχι πέντε δευτερόλεπτα αργότερα.
Το μυστικό είναι η ισορροπία: δεν χρειάζονται πάρα πολλές φωτογραφίες. Διατηρήστε το σχέδιό σας όσο το δυνατόν πιο απλό και όσο το δυνατόν πιο σαφές για να κάνετε τη πλοήγηση φυσική για τους ασθενείς σας εάν θέλετε να έχετε έναν από τους καλύτερους ιατρικούς ιστότοπους εκεί έξω. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να το κρατήσετε απλό:
- Τοποθετήστε αρκετό χώρο ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου: φωτογραφίες, κείμενο, μενού
- Χρησιμοποιήστε μικρότερες παραγράφους για το αντίγραφο σας και προσθέστε κεφαλίδες και υποκεφαλίδες για λόγους σαφήνειας
- Διαχωρίστε το κύριο τμήμα της σελίδας από τις πλευρικές γραμμές / κεφαλίδες με αντίθετα χρώματα
Ο στόχος σας;
Κάνετε εύκολη την εύρεση πληροφοριών, οι οποίες θα κάνουν την εμπειρία των ασθενών στον ιστοτόπο θετική και θα πείσει περισσότερους να κλείσουν ραντεβού.
Συμβουλή 3: Χρησιμοποιήστε το Web Design για να εμφανίσετε τις βασικές πληροφορίες
Είναι σημαντικό ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας για την υγειονομική περίθαλψη να επιτρέπει στους επισκέπτες να αναγνωρίζουν αμέσως το πράγμα που θέλουν να μάθουν τη στιγμή που φτάνουν στο εικονικό γραφείο σας. Οι ιατρικές ιστοσελίδες καθιστούν τις πληροφορίες που είναι πιο σημαντικές, για τους ασθενείς που πρέπει να γνωρίζουν, στο κέντρο της σελίδας. Ολόκληρη η σχεδίασή σας θα πρέπει να περιστρέφεται γύρω από αυτό.
-Δώστε στις σελίδες ρητά ονόματα που δεν αφήνουν χώρο για ερμηνεία: “Γνωρίστε τους γιατρούς”
-Δημιουργήστε κουμπιά CTA (κουμπιά προτροπής) που ξεχωρίζουν με τη χρήση μεγάλων γραμματοσειρών και τολμηρών χρωμάτων
-Βάλτε τις κύριες πληροφορίες σας στην πιο πάνω περιοχή της σελίδας για να επικεντρώσετε την προσοχή σε αυτό
-Οι δευτερεύουσες πληροφορίες καθώς και οι υποσημειώσεις πρέπει να πάνε στο κάτω μέρος της σελίδας
Ποιός είναι ο στόχος των ιστοτόπων νοσοκομείων ή υγειονομικής περίθαλψης;
Να χρησιμοποιήσετε τον ιατρικό σχεδιασμό ιστοσελίδων για να παρουσιάσετε πληροφορίες με τέτοιο τρόπο ώστε οι επισκέπτες να μάθουν γρήγορα ότι μπορείτε να τους παρέχετε τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Κάνετε εύκολο για αυτούς να πάρουν αυτό που χρειάζονται: ένα ραντεβού μαζί σας.
Συμβουλή 4: Responsive design στα κινητά
Οι καλύτερες ιστοσελίδες του κόσμου χρησιμοποιούν responsive design – ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να έχετε έναν ιστότοπο νοσοκομείων που να αποδίδει τέλεια σε οποιαδήποτε συσκευή, ανεξάρτητα από το μέγεθος της οθόνης. Στον σημερινό κόσμο των κινητών τηλεφώνων, πρέπει να έχετε responsive design ώστε να έχετε έναν από τους κορυφαίους ιστούς για την υγεία.
Ενώ θα μπορούσατε επίσης να επιλέξετε να προσαρμόσετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας της υγειονομικής περίθαλψης σας για διάφορα μεγέθη οθόνης, το responsive design παραμένει η πιο πρακτική προσέγγιση. Υπάρχουν πλατφόρμες σχεδιασμού που ενεργοποιούν αυτόματα το responsive design, γεγονός που θα κάνει τη ζωή σας πολύ πιο εύκολη.
Όταν επιλέγετε μια πλατφόρμα που καθιστά το responsive design, οι ιατρικοί ιστότοποί σας θα φορτώσουν σωστά σε οποιαδήποτε συσκευή, ανεξάρτητα από το μέγεθος της οθόνης ή το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείται για πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Συνιστάται να ελέγχετε περιοδικά την απόδοση του ιστότοπού σας σε διαφορετικές συσκευές. Αυτό μπορείτε να το κάνετε με το προσωπικό σας εάν έχετε μια ειδική ομάδα ή μπορείτε να συμβάλετε σε μια εταιρεία για να διαχειριστείτε τη διαδικασία δοκιμών, όπως κάνουν οι καλύτεροι ιατρικοί ιστοτόποι.
Συμβουλή 5: Ενσωματώστε μόνο το οπτικό περιεχόμενο στο σχεδιασμό σας
Οι στατιστικές δείχνουν ότι το οπτικό περιεχόμενο, είτε πρόκειται για βίντεο είτε για φωτογραφίες, αποκτά περισσότερες κοινοποιήσεις και προβολές σε σύγκριση με το κείμενο. Κατά συνέπεια, οι ιατρικοί ιστότοποι επιλέγουν να διαθέτουν οπτικό περιεχόμενο για καλύτερη απόδοση από άλλες ιατρικές τοποθεσίες με λιγότερο ή χωρίς οπτικό περιεχόμενο.
Πρέπει να έχετε κατά νου ότι αυτή η στρατηγική μειώνει και τους δύο τρόπους και πρέπει να βρείτε την ισορροπία και να μην πάτε στα άκρα. Το λιγότερο οπτικό περιεχόμενο είναι αναμφίβολα κακό. Πολλά γραφικά θα αποσπούν τους επισκέπτες από την εύρεση και πρόσβαση στο βασικό περιεχόμενο.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια παρουσίαση ή ένα βίντεο θα τραβήξει την προσοχή των επισκεπτών γρηγορότερα, αλλά:
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε μείνει μακριά από τα μεγάλα μεγέθη αρχείων που θα μπορούσαν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στο χρόνο φόρτωσης σελίδας. Η αργή ταχύτητα φόρτωσης μπορεί να απογοητεύσει και να οδηγήσει τους επισκέπτες μακριά!
- Μην χρησιμοποιείτε σχέδια που ενεργοποιούν το Flash επειδή δεν υποστηρίζουν όλες οι συσκευές την τεχνολογία, γεγονός που θα εμποδίσει την πρόσβαση πολλών επισκεπτών στο περιεχόμενό σας.
Συμβουλή 6: Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία σχεδίασης για να αλληλεπιδράσετε με τους ασθενείς στην ιστοσελίδα σας
Πρέπει να κάνετε τη ιατρική ιστοσελίδα σας διαδραστική ώστε να προσελκύσει τους επισκέπτες και να αυξήσει τη μετατροπή. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας επιτρέπει στον επισκέπτη να εκτελέσει όλες τις εργασίες που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί το τελικό κουμπί προτροπής πριν εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας.
Εάν θέλετε οι επισκέπτες να κλείσουν ένα ραντεβού μαζί σας, επιτρέψτε τους να το κάνουν στον ιστότοπο χωρίς να χρειαστεί να κλείσετε ραντεβού από το τηλέφωνο. Επιπλέον, επιτρέψτε τους να πληρώσουν για την πληρωμή! Κάντε το εύκολο για αυτούς για να κάνουν ό, τι χρειάζεται στον ιστότοπό σας!
Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες διαδραστικές λύσεις που χρησιμοποιούν οι ιστοσελίδες:
-Μορφές όπου οι επισκέπτες μπορούν να εισάγουν βασικές πληροφορίες, όπως ασφάλιση, ιατρικές συνθήκες, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.
-Κουμπιά εύκολης ειδοποίησης για διάφορες ενέργειες: κάντε ραντεβού, συμπληρώστε συνταγές, ζητήστε παραπομπές κ.λπ.
Θέλετε ο ιστότοπός σας να είναι ένας από τους καλύτερους ιατρικούς ιστοτόπους επειδή θέλετε η να είστε μια από τις καλύτερες ιατρικές επιχειρήσεις στον τομέα σας. Ο ιστότοπός σας είναι η εικονα σας, γι ‘αυτό το λόγο πρέπει να εκτελείτε εξαιρετικά και να διατηρείτε περισσότερους ασθενείς.
Συμβουλή 7: Αφήστε την ιστοσελίδα σας να μιλήσει για την ιστορία σας
Δεν αρκεί να υπάρχει πτυχίο ιατρικής και επαρκής κατάρτιση για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας. Είναι μια επιχείρηση. Πρέπει να χτίσετε το brand σας και να διαχειριστείτε τη φήμη σας όπως και κάθε άλλη επιχείρηση εκεί έξω, ανεξάρτητα από τον κλάδο.
Ένα brand πρέπει να ξεχωρίζει από το πλήθος και η ιστορία σας βοηθά να δημιουργήσετε ένα. Αφήστε τον ιστοχώρο σας να μιλήσει για την ιστορία σας και θα δημιουργήσετε αυτόν τον συναισθηματικό δεσμό με τους επισκέπτες σας, ο οποίος είναι τόσο σημαντικός για τη δημιουργία του εαυτού σας ως αξιόπιστη μάρκα στον τομέα σας.
Ένα brand προκαλεί πίστη . Χρειάζεστε ασθενείς να έρχονται σε σας κάθε φορά και χρειάζεστε ασθενείς για να σας παραπέμψουν σε εσάς τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους. Θυμηθείτε ότι οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται εμπειρίες. Γίνετε ο ιατρικός σύμβουλος όταν χρειάζονται ιατρικές υπηρεσίες!
Συμβουλή 8: Κάντε εύκολο για τους επισκέπτες να βρουν αυτό που ψάχνουν
Οι καλύτεροι δικτυακοί τόποι για την υγειονομική περίθαλψη είναι γεμάτοι με όλες τις πληροφορίες που μπορεί να θέλει ένας ασθενής, από εκπαιδευτικές αναρτήσεις ιστολογίου έως μορφές ασθενών, οδηγίες συναντήσεων. Με τόσες πληροφορίες, κάθε ιστοσελίδα μπορεί να καταλήξει χαοτική και γεμάτη!
Μια υπερβολικά πλήρης ιστοσελίδα μπορεί να οδηγήσει τους επισκέπτες μακριά σε ένα δευτερόλεπτο. Οι ιατρικές ιστοσελίδες έχουν βρει μια πρακτική λύση: χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση σχεδιασμού που κάνει την πλοήγηση πολύ απλή και εύκολη.
Η απλή πλοήγηση μπορεί να διευκολύνει τους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση σε πηγές πληροφοριών, εφόσον είναι οργανωμένες. Μια καλή ιδέα που χρησιμοποιούν πολλοί ιατρικοί ιστότοποι είναι η επισήμανση πληροφοριών που οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να ψάξουν στον ιστότοπό σας. Κάντε τα όλα σαφή και εύκολα!
Συμβουλή 9: Συνεργαστείτε με μια εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων που ειδικεύεται στην υγειονομική περίθαλψη
Όταν αποφασίσετε ότι χρειάζεστε έναν οργανισμό για να χειριστείτε το σχέδιο της ιστοσελίδας της ιατρικής σας κλινικής, θυμηθείτε ότι χρειάζεστε ανθρώπους που καταλαβαίνουν την επιστήμη σας.
Πρέπει να πάτε με μια εταιρεία που έχει εμπειρία στη δημιουργία ιστοσελίδων για εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης, αν θέλετε ο ιστότοπός σας να είναι από τους καλύτερους ιατρικούς ιστότοπους. Μια τέτοια υπηρεσία θα κατανοήσει τις ειδικές ανάγκες μιας ιατρικής ιστοσελίδας καθώς και τα πρότυπα συμπεριφοράς των ασθενών.
Συμβουλή 10: Προσθέστε πολύτιμο περιεχόμενο για να γνωρίσετε τις μηχανές αναζήτησης και να εκπαιδεύσετε τους ασθενείς
Ο ιστότοπός σας πρέπει να κατατάσσεται ψηλά στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, εάν θέλετε να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπής . Οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να βρίσκουν το περιεχόμενο του ιστότοπού σας σχετικό με τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από ασθενείς ή πιθανούς ασθενείς. Οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να «αγαπούν» το site σας!
Για να βεβαιωθείτε ότι οι μηχανές αναζήτησης σας «αγαπούν», πρέπει να παρέχετε περιεχόμενο που βοηθά να εκπαιδεύσει το κοινό σας. Ονομάζεται SEO. Το ίδιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, ανεξάρτητα από το πώς επιλέγετε να το παρουσιάσετε, ενισχύει την εμπιστοσύνη των ασθενών, η οποία είναι απαραίτητη για την επιτυχία.
Πώς καθορίζετε πιο περιεχόμενο σχετίζεται με τους επισκέπτες; Εστιάστε στην κατανόηση των ασθενών σας, των αναγκών τους και της διαδικασίας σκέψης. Ποιες ερωτήσεις θα είχατε αν ήσασταν ασθενής, για παράδειγμα με πόνο στο γόνατο ψάχνοντας έναν ορθοπεδικό; Απαντήστε στις ερωτήσεις αυτές!
Γιατί πρέπει να παρέχετε στους επισκέπτες απαντήσεις στις πιο σημαντικές ερωτήσεις τους; Η απάντηση σε ερωτήσεις θα σας καθορίσει ως εμπειρογνώμονα στον τομέα σας, θα ενισχύσει το SEO σας και θα βοηθήσει τους επισκέπτες να κατανοήσουν καλύτερα τη διαδικασία διάγνωσης και θεραπείας. Οι επαγγελματίες του τομέα της υγειονομικής περίθαλψης συχνά χάνουν την ευκαιρία αυτή και δεν αισθάνονται σαν να δεσμεύονται για τη δημιουργία τέτοιου περιεχομένου στους ιστοτόπους τους. Οι επισκέπτες θα μεταβούν στη συνέχεια σε διαφορετικό ιστότοπο του οποίου οι φορείς παροχής υγειονομικής περίθαλψης έχουν πάρει το χρόνο να δημιουργήσουν περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις τους.
Περιληπτικά
Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση των πιθανών ασθενών σας και φανταστείτε πώς θα αναζητήσετε τις ιατρικές σας υπηρεσίες, όπου θα τις αναζητήσετε και τι θα περιμένετε να βρείτε. Θα χρειαστείτε εκτεταμένο περιεχόμενο και θα το αναζητήσετε μέσω μηχανών αναζήτησης ή δικτύων κοινωνικής δικτύωσης. Είναι σημαντικό να παρέχετε στους πιθανούς ασθενείς σας απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.