Δεν υπάρχει χρόνος για μάρκετινγκ; Χρειάζεστε μόνο 15 λεπτά την ημέρα
Υπάρχουν επιχειρηματίες που σπάνια ασχολούνταν με το μάρκετινγκ για τον εαυτό τους ή για τη μικρή τους επιχείρηση. Όλοι παρουσιάζουν την έλλειψη χρόνου ως τον κύριο λόγο για τον οποίο δεν έκαναν μάρκετινγκ παρόλο που θεωρούν απαραίτητη την κατασκευή ιστοσελίδων για την επιχείρηση τους. Δεν είναι μόνοι.
Η παράβλεψη του μάρκετινγκ μακροπρόθεσμα είναι κακή ιδέα, που επιβραδύνει ενδεχομένως την ανάπτυξη της εταιρείας τους.
Ακολουθούν τέσσερις συμβουλές που αφορούν την βέλτιστη αγορά μόνο λίγα λεπτά κάθε μέρα.
1. Ξεκινήστε καταιγισμό ιδεών
Προτού μπορέσετε να αγοράσετε αποτελεσματικά σε λίγα μόνο λεπτά την ημέρα, πρέπει να σκεφτείτε αρκετά αυτά που θέλετε να πετύχετε. Χρειάζεστε ένα σχέδιο για το πώς θα κάνετε το μάρκετινγκ κάθε μέρα. Προσδιορίστε τους στόχους σας και τις πιθανές τακτικές για την εκτέλεσή τους. Ίσως χρειάζεται να προσπαθήσετε να προσεγγίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες ή να αποκτήσετε εξουσία, κάτι που απαιτεί αναζήτηση σχετικά με ποιες ιστοσελίδες αλληλεπιδρούν οι χρήστες. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν συγκεκριμένα ιστολόγια που διαβάζουν το κοινό-στόχο σας. Θα χρειαζόταν μόνο λίγα λεπτά κάθε μέρα για να σχολιάσετε τα άρθρα και να μοιραστείτε μερικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναγκαίο να γράφονται τακτικά δημοσιεύσεις που να διαβάζονται από εμπόρους και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, αφιερώνοντας χρόνο για να δραστηριοποιηθείτε σε αυτές τις κοινότητες. Πριν όμως, από αυτό υπάρχει ένα σχέδιο δράσης, μια συγκεκριμένη προσέγγιση για το μάρκετινγκ.
2. Ξεκινήστε μία μόνο δραστηριότητα μάρκετινγκ
Στην αρχή, εξαλείψτε τις υπερβολικές επιλογές και εστιάστε σε ένα μόνο μέσο μάρκετινγκ και μία δραστηριότητα. Εστιάστε σε ένα μόνο μέσο, όπως μόνο στο LinkedIn, podcast κτλ. Επικεντρωθείτε σε μία δραστηριότητα μάρκετινγκ, όπως αλληλεπίδραση εκ μέρους της επιχείρησής σας με σχετικές ομάδες στο Facebook. Συνήθως, οι μικρές επιχειρήσεις επικεντρώνονται κυρίως σε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δημιουργήσουν διάλογο με το κοινό-στόχο τους, ενώ άλλοι έχουν περάσει το χρόνο τους για συνέντευξη σε πολλά podcast για συγκεκριμένους κλάδους. Αυτή η προσέγγιση απαιτεί λίγο χρόνο, σας επιτρέπει να επικεντρωθείτε στις κορυφαίες προτεραιότητές σας και σας δίνει ένα χρονοδιάγραμμα για να εμβαθύνετε σε μια τακτική. Δεν υπάρχει προσέγγιση που να είναι ίδια για όλους. Πρέπει να καθορίσετε πως λειτουργεί το μάρκετινγκ για εσάς. Όταν έχετε μεγαλύτερο εύρος ζώνης και βλέπετε αποτελέσματα τότε αυξάνετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ σε μερικά μέσα και τακτικές ταυτόχρονα.
3. Προωθήστε μία συνήθεια μάρκετινγκ
Είναι εύκολο να αγνοήσετε το μάρκετινγκ όταν η επιχείρηση είναι πετυχημένη. Χρειάζονται 15 λεπτά δουλειάς καθημερινά για να γίνει το μάρκετινγκ μια σταθερή συνήθεια. Δοκιμάστε να εργαστείτε στον τομέα του μάρκετινγκ για την ίδια ώρα, κάθε μέρα. Με αυτόν τον τρόπο θα είναι εύκολο να θυμάστε τι ακριβώς έχετε κάνει και πιθανότατα να αποτελέσει μέρος της ρουτίνας σας. Κάνοντας τη διαδικασία χωρίς τριβές, θα είναι πιο πιθανό να παραμείνετε στο μάρκετινγκ, ενώ εξακολουθείτε να το συνηθίζετε. Αυτό μπορεί να σημαίνει την αγορά ενός εργαλείου για την αυτοματοποίηση κάποιου μέρους της διαδικασίας ή την έρευνα για την κατανόηση εναλλακτικών τρόπων εκτέλεσης μιας συγκεκριμένης τακτικής. Ανεξάρτητα, προσπαθήστε να εντοπίσετε και να διαχειριστείτε τυχόν ζητήματα που κάνουν το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας ακατάλληλο ή ενοχλητικό για να βελτιώσετε την πιθανότητα να συνεχίσετε να επενδύετε στην πρακτική.
4. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας.
Για να παραμείνετε ενθουσιασμένοι με την απόδοσή σας στο μάρκετινγκ, ανταμείψτε τον εαυτό σας αφού έχετε επιτύχει ένα συγκεκριμένο στόχο ή αφιερώστε χρόνο στην εμπορία της επιχείρησής σας για μια καθορισμένη περίοδο. Μία ιδανική ανταμοιβή θα ήταν να επεκτείνετε ελαφρώς την επένδυσή σας στο μάρκετινγκ για να υποστηρίξετε περαιτέρω την πρόοδό σας. Είτε έχετε δημιουργήσει μια λίστα με 800 συνδρομητές, είτε έχετε προωθήσει επιτυχώς την επιχείρησή σας για έξι μήνες, διαθέστε ένα μέρος του προϋπολογισμού σας από αλλού για να επεκτείνετε τις διαφημιστικές σας προσπάθειες ή να πειραματιστείτε με μια νέα τακτική που επιθυμείτε να δοκιμάσετε. Δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να δοκιμάσετε κάτι νέο ή να ενισχύσετε αυτό που ήδη σας ενδιαφέρει και το κοινό που προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Με κάθε επίτευγμα, κλιμακώστε αργά αυτά που κάνετε με το μάρκετινγκ για να δείτε συνεχή αποτελέσματα για την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα.