espa banner
σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων λιανικού εμπορίου

Παρακαλώ αξιολογήστε


Από το 2009, το ηλεκτρονικό εμπόριο με την κατασκευή ιστοσελίδων αντιπροσώπευε το 48% όλων των λιανικών πωλήσεων. Οι συνέπειες του αναποτελεσματικού σχεδιασμού της ιστοσελίδας με στόχο την λιανική πώληση δεν μπορούν να υπερεκτιμηθούν. Επιλέξτε χαρακτηριστικά σχεδίασης για τον ιστότοπο λιανικής πώλησης, τα οποία υποστηρίζονται από επιτυχημένα παραδείγματα και καλή έρευνα μάρκετινγκ για να προσελκύσουν τους πελάτες ώστε να κάνουν τελικά μια αγορά από τον ιστότοπό σας. Εξετάστε και σχεδιάστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να καταφέρετε τον στόχο σας.

 

Αποκτήστε σωστές βάσεις

Ανεξάρτητα από το πόσο καλός είναι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, οι πελάτες είναι απίθανο να κάνουν αγορές. Εκτός αν παρέχετε άριστες φωτογραφίες των προϊόντων σας, καθώς ακόμα: διαισθητική πλοήγηση στον ιστότοπο και περιγραφές προϊόντων που είναι εύκολα κατανοητές. Δεδομένου ότι οι πελάτες δεν μπορούν να αγγίξουν φυσικά το προϊόν σας, βασίζονται σε φωτογραφίες και περιγραφές για να αποκτήσουν μια αίσθηση για αυτό. Μια ποιοτική εμπειρία σε αυτούς τους τομείς είναι απαραίτητη για τον σχεδιασμό λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς η μοναδική εμπειρία του πελάτη για το προϊόν είναι εικονική.

 

Προσθήκη κοινωνικών χαρακτηριστικών

Προσθέστε λειτουργίες στον ιστότοπό σας για να προσελκύσετε τους πελάτες σας. Παρέχετε αυτές τις επιλογές για να δημοσιεύσετε ένα προϊόν σε έναν ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης και να αφήσετε σχόλια σχετικά με τα προϊόντα, καθώς αυτά συχνά αυξάνουν την επισκεψιμότητα και τον χρόνο που αφιερώνεται σε έναν ιστότοπο. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε έναν εικονικό βοηθό αγορών.

 

Βελτιστοποιήστε την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας (Checkout)

Κατά το σχεδιασμό του δικτυακού σας τόπου λιανικής πώλησης, εξαλείψτε το κλικ μεταξύ της απόφασης του πελάτη να αγοράσει και να εξαργυρώσει. Το να ζητάς από τους πελάτες να εγγραφούν σε έναν λογαριασμό πριν από την παραγγελία είναι ένα παράδειγμα ενός χαρακτηριστικού σχεδιασμού που μπορεί να μειώσει τις πωλήσεις. Συμπεριλάβετε μια επιλογή για τον πελάτη να χρησιμοποιεί τη διεύθυνση χρέωσής του ως διεύθυνση αποστολής, καθώς εξοικονομεί χρόνο για τον πελάτη. Δώστε πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα αποστολής και τις πολιτικές αποθήκευσης , έτσι ώστε οι πελάτες να μην έχουν κάποια δυσάρεστη έκπληξη κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι