5 Συμβουλές Σχεδιασμού Ιστοσελίδας που κάθε δικηγορικό γραφείο θα πρέπει να ακολουθήσει
Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας, δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος κανόνας που να ταιριάζει σε όλους, ειδικά αν είσαι δικηγόρος. Ένα απο τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε για το γραφείο σας, είναι να αγοράσετε ένα φθηνό template. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όχι μόνο να μην είναι πολύ επαγγελματικό, αλλά δεν θα κατατάσσεται καλά και στις μηχανές αναζήτησης, η ιστοσελίδα σας.
Είστε έτοιμοι να βελτιώσετε τον δικτυακό τόπο του δικηγορικού σας γραφείου ;
Εδώ είναι οι πέντε βασικές συμβουλές κατασκευής ιστοσελίδων που θα πρέπει πάντα να ακολουθείτε για να ξεχωρίσετε και να βεβαιωθείτε ότι το ακροατήριό σας παραμένει ευχαριστημένο.
1. Βρείτε τον στόχο σας.
Ο ιστότοπός σας δεν είναι επαγγελματική κάρτα. Είναι μέρος του επιχειρηματικού σας σχεδίου. Ως εκ τούτου, πρέπει να έχει έναν σαφώς καθορισμένο σκοπό, ο οποίος μεταφέρεται σε κάθε σελίδα και τμήμα της ιστοσελίδας σας.
Θέλετε να εκπαιδεύσετε το κοινό σας; Θέλετε να σας καλέσουν για συμβουλες; Θέλετε μόνο να απευθυνθείτε σε μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων; Γνωρίζοντας εκ των προτέρων τι χρειάζεστε για να κάνετε την ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι το σχέδιο που δημιουργήθηκε λειτουργεί άψογα.
2. Κουμπί Προτροπής.
Το κουμπί προτροπής ( Call to Action – CTA ) είναι αυτό που παρακεινεί τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας να κάνουν κάποια ενέργεια. Το να είσαι πολύ σαφής με αυτό που θέλεις να κάνουν θα εξασφαλίσει ότι το κάνουν πραγματικά. Η επισήμανση λέξεων, φράσεων, η χρήση κουμπιών ή χρησιμοποιώντας διαφορετικά χρώματα ή γραμματοσειρές, θα εξασφαλίσει ότι είναι εμφανές αυτό που θέλετε να τονίσετε.
3. Δώστε προσοχή στον πελάτη σας.
Είναι εύκολο να φτιάξετε τον ιστότοπό σας για τον εαυτό σας. Στην πραγματικότητα, αυτό κάνουν όλοι οι δικτυακοί τόποι των δικηγορικών εταιρειών! Σκεφτείτε πιο ανοιχτόμυαλα και αλλάξτε τον τρόπο που λέτε τα πράγματα σε κάθε σελίδα.
Πώς μπορείτε να κάνετε τον ιστόχωρό σας ελκυστικό για τον πελάτη σας;
Όσο περισσότερο μιλάτε στον πελάτη σας (και όσο λιγότερο μιλάτε για τον εαυτό σας), τόσο πιο ελκυστικοί θα είστε εσείς και το δικηγορικό σας γραφείο.
4. Μην αλλοιώνετε/φορτώνετε τις σελίδες σας.
Οι περισσότεροι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια δικηγόρου, βρίσκονται ήδη σε κατάσταση στρες. Μην το κάνετε χειρότερο, γεμίζοντας τις σελίδες σας με πάρα πολλές εικόνες και βίντεο ή πάρα πολύ κείμενο. Θυμηθείτε να αφήσετε κενό χώρο σε κάθε σελίδα, έτσι ώστε τα μάτια να έχουν την δυνατότητα για να ξεκουραστούν. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε ο ιστότοπός σας να κάνει είναι έναν δυνητικό πελάτη να αισθάνεται άβολα.
5. Βελτιστοποιήστε.
Κάντε την ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν πιο λειτουργική βελτιστοποιώντας την για κινητές συσκευές. Η προσθήκη SEO στις σελίδες σας, συμπεριλαμβανομένων των meta titles και της περιγραφής σας, είναι ένας άλλος έξυπνος τρόπος για να επωφεληθείτε από τη βελτιστοποίηση και να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας υπάρχει.
Ακολουθώντας αυτές τις πέντε συμβουλές όταν εργάζεστε με μια επαγγελματική ομάδα σχεδιασμού ιστοσελίδων, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα, κάτι που δίνει στο δικηγορικό σας γραφείο μια τεράστια ώθηση στον νομικό χώρο των επιχειρήσεων.