Δημιουργικές συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων για εταιρίες υδραυλικών εγκαταστάσεων: Πως να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες
Ένας ιστότοπος μπορεί να προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα αν είναι βελτιστοποιημένος, όχι μόνο για τις μηχανές αναζήτησης αλλά και για τους χρήστες. Ωστόσο, η διαδικασία βελτιστοποίησης δεν θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μετά την κατασκευή του δικτυακού τόπου καθώς θα πρέπει να ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού ανάπτυξης της ιστοσελίδας.
Ως υδραυλικός εγκαταστάσεων, πρέπει να επενδύσετε σε επαγγελματικό σχεδιασμό ιστοσελίδων. Είναι το θεμέλιο όλων των δράσεων μάρκετινγκ του διαδικτύου και διασφαλίζει ότι η εταιρεία σας θα αποκομίσει τα οφέλη που έρχονται με αυτό.
Εδώ είναι πρακτικές συμβουλές κατασκευής ιστοσελίδων που μπορούν να βοηθήσουν την εταιρεία σας να πάρει αποτελεσματικούς ακόλουθους/πελάτες:
1. Σχεδιάστε και αξιολογήστε τις ανάγκες σας
Πριν να διαλέξετε την πρώτη εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων που θα σας κάνει μια προσφορά για την κατασκευή του ιστότοπού σας, πρέπει να αναλύσετε προσεκτικά τις επιλογές σας και να ορίσετε τι θέλετε να επιτύχει ο ιστότοπός σας. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να καθορίσετε το σωστό σχέδιο για την ιστοσελίδα σας. Μερικά από τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε μια εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι τα εξής:
• Γνώση της αγοράς : Η εταιρεία σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων που επιλέγετε πρέπει να έχει επαρκή γνώση στον χώρο των κατασκευών και των υδραυλικών.
• Πελατολόγιο : Ένας ικανός σχεδιαστής ιστοσελίδων πρέπει να είναι διατεθειμένος να δείξει την προηγούμενη δουλειά του. Αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για το αν έχουν την ικανότητα να χτίσουν τον ιστοχώρο που έχετε στο μυαλό σας.
• Φήμη : Γνωρίζοντας τη φήμη μιας εταιρίας κατασκευής ιστοχώρου είναι πολύ σημαντικό κριτήριο για την επιλογή της εταιρίας.
2. Η δομή του ιστότοπού σας
Για να διευκολύνετε την πλοήγηση και την ευκολία χρήσης, ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι δομημένος κατά τρόπον ώστε να καθορίζεται σαφώς η ιεραρχία των σελίδων και των υποσελίδων. Η διεύθυνση URL των σελίδων θα πρέπει να συσχετίζεται με αυτήν την ιεραρχία για να παρέχει στους χρήστες ευκολία πλοήγησης, η οποία είναι μια σημαντική πτυχή μιας καλής εμπειρίας χρήστη (UX).
3. Χρησιμοποιήστε έναν καλό όνομα χώρου
Χρησιμοποιώντας ένα όνομα χώρου που περιλαμβάνει το όνομα μιας δωρεάν online πλατφόρμας φιλοξενίας είναι ερασιτεχνικό. Δίνει επίσης την εντύπωση ότι η επιχείρησή σας στερείται προϋπολογισμού αφού εκμεταλλεύεστε μια δωρεάν πλατφόρμα blogging. Το όνομα του τομέα σας είναι μια αναπαράσταση της εταιρείας σας. Πρέπει να το κάνετε μετά απο σκέψη, καθώς δεν είναι κάτι που μπορείτε να αλλάξετε εύκολα. Ένα πολύ καλό όνομα τομέα είναι ένα που μπορεί εύκολα να αποκαλύψει το εμπορικό σήμα σας και είναι συναφές με την επιχείρησή σας. Αποφύγετε να εισάγετε ανεπιθύμητους όρους όπως ‘φτηνές ή δωρεάν’, καθώς μπορεί να προκαλέσει αρνητική εντύπωση στους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
4. Δημιουργήστε ένα επαγγελματικό λογότυπο
Ένα επαγγελματικό λογότυπο υδραυλικών εγκαταστάσεων σε έναν επαγγελματικά σχεδιασμένο ιστότοπο δεν αποτυγχάνει ποτέ να δημιουργήσει μια καλή εντύπωση ποιότητας από τους επισκέπτες του ιστότοπου. Αυτό μπορεί να προκαλέσει περισσότερες πιθανές μετατροπές των επισκεπτών σε πελάτες. Ξεκινήστε τη διαδικασία σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας δημιουργώντας ένα επαγγελματικό λογότυπο για την υδραυλική σας επιχείρηση.
5. Συμπεριλάβετε ένα σαφές κουμπί προτροπής
Ένα κουμπί προτροπής είναι ένα στοιχείο στο περιεχόμενό σας που ζητά από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να αναλάβουν δράση και τους κατευθύνει τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Χρησιμοποιήστε ένα κουμπί στην κεφαλίδα του ιστοτόπου σας για να καλέσετε τους επισκέπτες σας να ενεργήσουν. Θα πρέπει να είναι αυτό που δίνει στον επισκέπτη του ιστότοπού σας έναν καλό λόγο να ακολουθήσει αυτό που θέλετε να κάνει.
6. Παρέχετε στους χρήστες έναν εύκολο τρόπο να ζητήσετε μια υπηρεσία
Η παροχή στους χρήστες ενός εύκολου τρόπου επικοινωνίας με εσάς ή την εξυπηρέτηση πελατών σας θα πρέπει να αποτελεί μέρος του σχεδιασμού σας. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο ειδικά για χρήστες που έχουν ανάγκη από υπηρεσίες υδραυλικών εγκαταστάσεων έκτακτης ανάγκης ή εκείνους που θέλουν να αναφέρουν ένα θέμα με το προσωπικό σας.
7. Εξοπλίστε τον ιστότοπό σας με έναν κατάλογο υπηρεσιών που προσφέρετε
Παρέχετε στον ιστότοπό σας μια λίστα με τις υπηρεσίες που κάνει η εταιρεία σας. Αυτό επιτρέπει στην Google να σας βρει όταν κάποιος ψάχνει για τις υπηρεσίες σας. Βοηθά επίσης στη βελτίωση των πελατών σας.
8. Διατηρήστε μια ελκυστική επικεφαλίδα
Μια τέτοια επικεφαλίδα είναι μια λειτουργικότητα που κάνει το τμήμα κεφαλίδας της ιστοσελίδας υδραυλικών εγκαταστάσεων να την διατηρεί μετακινείται μέσω του ιστότοπού σας.
9. Δημιουργήστε μια συμβατή προς τα κινητά ιστοσελίδα
Ο δικτυακός σας τόπος για τις υδραυλικές εργασίες θα πρέπει να εμφανίζεται καλά σε οποιαδήποτε συσκευή για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες και να τους πείσει να μείνουν. Περισσότερο από το 50% των σημερινών καταναλωτών χρησιμοποιούν smartphones για πρόσβαση σε ιστότοπους δυνητικών προμηθευτών αγαθών ή υπηρεσιών. Οι ιστότοποι που δεν εμφανίζονται καλά σίγουρα εγκαταλείπονται υπέρ των ανταγωνιστών που μπορούν να προσφέρουν καλή εμπειρία χρήστη. Μην επιτρέψετε αυτό να σας συμβεί.
Ένας “responsive” ιστότοπος είναι αυτός που αλλάζει αυτόματα ανάλογα με τη συσκευή. Παρέχει στους χρήστες μια όμορφη εμφάνιση ανεξάρτητα από τον τύπο και το μέγεθος της συσκευής με την οποία προσεγγίζεται ο δικτυακός τόπος.
10. Δημοσίευση καθαρών, ποιοτικών εικόνων
Οι εικόνες είναι σημαντικά στοιχεία που πρέπει να συμπεριλάβετε στον ιστότοπό σας, επειδή μπορεί εύκολα να τραβήξει την προσοχή. Αλλά αν οι φωτογραφίες που δημοσιεύετε είναι θολές, μπορούν να απoθαρύνουν τους επισκέπτες της τοποθεσίας και να τους αναγκάσουν να προχωρήσουν στον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή. Μπορεί εύκολα να κάνει τον ιστοχώρο σας να χάσει τη φιλικότητα προς τον χρήστη. Χρησιμοποιήστε μόνο εικόνες υψηλής ανάλυσης για να συμπληρώσετε το ποιοτικό γραπτό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας για να δείξετε επαγγελματισμό. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε τον σεβασμό και την αφοσίωση του κοινού σας.
11. Εισάγετε μεμονωμένα μέλη της ομάδας σας
Ένα μεγάλο μέρος της αγοράς σας αποτελείται από ιδιοκτήτες σπιτιών που θέλουν να βεβαιωθούν ότι είναι ασφαλείς με έναν εργολάβο που κάνει υδραυλικές υπηρεσίες στο σπίτι τους. Ένας πρακτικός τρόπος για να συνάψετε σχέσεις με τους πιθανούς πελάτες είναι να δημοσιεύσετε φωτογραφίες των τεχνικών σας και των άλλων μελών της ομάδας σας στις κύριες σελίδες του δικτυακού σας τόπου.
12. Δημοσιεύστε τις πιστοποιήσεις της εταιρείας σας
Μια υδραυλική εταιρεία που κερδίζει την αναγνώριση, μπορεί εύκολα να κερδίσει την εμπιστοσύνη κάθε ιδιοκτήτη σπιτιού. Αν η εταιρεία σας έχει κάποια πιστοποίηση, θα πρέπει να το δημοσιεύσετε στον ιστότοπό σας, επειδή μπορεί να σας βοηθήσει να πείσετε τους πιθανούς πελάτες να εμπιστεύονται την εταιρεία σας.
13. Προσθέστε ένα κουμπί για κλήσεις για τους χρήστες κινητής τηλεφωνίας
Αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο σε χρήστες με κινητή συσκευή. Ένας ιστοχώρος επιχείρησης στον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί, μπορεί ασφαλώς να κερδίσει πολλούς ακόλουθους και πιθανές πωλήσεις.
Ως ε υδραυλικός που επιθυμεί να επεκτείνει την πελατειακή του βάση, πρέπει να επενδύσετε σε έναν επαγγελματικά σχεδιασμένο ιστότοπο υδραυλικών εγκαταστάσεων που λειτουργεί αποτελεσματικά για να καταστήσει την επωνυμία σας Online. Για να πετύχετε αυτό το στόχο, θα χρειαστείτε μια έμπειρη εταιρία σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων που μπορεί να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε και να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που να εκπαιδεύει τους επισκέπτες, να παρουσιάσει το εμπορικό σήμα σας, σε πιθανούς πελάτες.