Συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων για συνεργεία αυτοκινήτων
Ίσως να έχετε το καλύτερο συνεργείο αυτοκινήτων, αλλά αν δεν έχετε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατο να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Οι σημερινοί καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να βρουν επιχειρήσεις που μπορούν να τους βοηθήσουν με όλες τις ανάγκες τους, και τα συνεργεία δεν αποτελούν εξαίρεση.
Ωστόσο, η δημιουργία ενός ιστότοπου που θα προσελκύσει άτομα που χρειάζονται βοήθεια με τα αυτοκίνητά τους και θα τους πείσει ότι το μαγαζί σας είναι σωστό για τη δουλειά, απαιτεί κάτι περισσότερο από την αγορά ενός ονόματος χώρου και την πληκτρολόγηση μερικών προτάσεων.
Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποτελεσματική κατασκευή ιστοσελίδων, εδώ είναι 10 συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων για τα συνεργεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε μια ισχυρή ιστοσελίδα.
Συμβουλή # 1: Διευκολύνετε τους επισκέπτες να πλοηγηθούν
Μην σχεδιάσετε μια ιστοσελίδα συνεργείου που θα μπερδεύει τους χρήστες. Όσο πιο εύκολο είναι για τους επισκέπτες να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και να μάθουν για την επιχείρησή σας, τόσο πιο πιθανό είναι να γίνουν πελάτες.
Καθώς σκέφτεστε πώς θέλετε να περιηγηθείτε στον ιστότοπό σας, αρχίστε να δημιουργείτε ένα λογικό μενού. Θα πρέπει να είναι εύκολο στην χρήση, πράγμα που θα εμποδίσει τους πελάτες σας να απογοητευτούν, να έχουν κακή εμπειρία και να φύγουν.
Συμβουλή # 2: Προσέξτε με τα slider και τα caruzel
Τα slider και τα caruzel των εικόνων και άλλου περιεχομένου μπορεί να είναι ωραίο να τα κοιτάτε, αλλά να τα χρησιμοποιείτε με προσοχή. Δεν είναι μόνο δύσκολο να προσαρμοστούν σε κινητές συσκευές, αλλά μπορούν να επιβραδύνουν άσκοπα το χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας.
Πολλοί ιδιοκτήτες επιχείρησης επιμένουν στα slider της αρχικής σελίδας με μεγάλο αριθμό εικόνων χωρίς να λαμβάνουν υπόψη το πιθανό μειονέκτημα. Εργαστείτε με μια εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων για να διαπιστώσετε αν τα καρουσέλ είναι κατάλληλα για τον ιστότοπό σας και πώς μπορείτε να τα δημιουργήσετε με τρόπο που δεν θα βλάψει τον χρόνο φόρτωσης του ιστοτόπου σας και το UX.
Συμβουλή # 3: Επιλέξτε μια καθαρή γραμματοσειρά
Ενώ μπορεί να είναι δελεαστικό να χρησιμοποιήσετε μια δημιουργική γραμματοσειρά για τις επικεφαλίδες ή το περιεχόμενό σας, πρέπει να σκεφτείτε την αναγνωσιμότητα. Οι περισσότεροι άνθρωποι που πηγαίνουν στο διαδίκτυο για πληροφορίες το κάνουν επειδή έχουν πρόβλημα με το αυτοκίνητο τους που χρειάζεται να επιλυθούν και δεν θα έχουν την υπομονή να αποκρυπτογραφήσουν το περίεργο μέγεθος και τις διακοσμητικές επιλογές γραμματοσειράς.
Εάν οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν γρήγορα τι λέει ένας τίτλος ή αν δυσκολεύονται να διαβάσουν τις παραγράφους, θα πάνε αλλού για πληροφορίες. Μια καθαρή, ευανάγνωστη γραμματοσειρά είναι το καλύτερο σας στοίχημα. Υπάρχουν άλλοι τρόποι να είστε καινοτόμοι στον ιστότοπό σας, οπότε αφήστε μόνο την γραμματοσειρά εκτός από το λογότυπό σας ή ενδεχομένως τα κουμπιά προτροπής και τα διαφημιστικά banners.
Συμβουλή # 4: Επιλέξτε ένα απλό συνδυασμό χρωμάτων
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε κάθε χρώμα του ουράνιου τόξου για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Στην πραγματικότητα, όσο λιγότερα είναι τα κύρια χρώματα που χρησιμοποιείτε, τόσο το καλύτερο. Αν το λογότυπό σας αποτελείται από 3-4 χρώματα, αυτό μπορεί να είναι το ιδανικό σημείο εκκίνησης.
Πάρα πολλές αποχρώσεις καθιστούν έναν ιστότοπο να φαίνεται ακατάστατος. Η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι να επιλέξετε ένα χρώμα με αντίθεση για οποιοδήποτε από τα κουμπιά παρότρυνσης, ώστε να ξεχωρίζουν. Έτσι, αν ο ιστότοπός σας είναι σε αποχρώσεις του κόκκινου, ένα χρυσό, κίτρινο κουμπί παρότρυνσης θα ξεχωρίσει.
Συμβουλή # 5: Προβάλλετε τις πληροφορίες επικοινωνίας
Εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει έναν απλό τρόπο να επικοινωνούν οι πελάτες ή να οργανώνουν ραντεβού μαζί σας στην αρχική σελίδα, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία. Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος για να αποκτήσετε πρόσβαση στους επισκέπτες της ιστοσελίδας, και όσο πιο εμφανής είναι, τόσο το καλύτερο.
Ο πιο βασικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να τοποθετήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε εμφανή τοποθεσία και να βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου σας είναι clickable σε κινητές συσκευές. Αυτό θα κάνει τα άτομα που βρίσκουν τον ιστότοπό σας σε κινητές συσκευές να απέχουν μόνο ένα κλικ από το να σας καλούν και να προγραμματίζουν ραντεβού. Ίσως να κάνετε αυτό το βήμα πιο μεγάλο και να δώσετε μια Online δυνατότητα προγραμματισμού. Αν και αυτό θα απαιτήσει έναν εξειδικευμένο προγραμματιστή, μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο για τους υπαλλήλους σας και να κάνει τα πράγματα ακόμα πιο βολικά για τους πελάτες.
Συμβουλή # 6: Κάντε το site σας συμβατό προς τα κινητά
Είναι σημαντικό ο ιστότοπός σας να είναι προσβάσιμος σε μια μεγάλη ποικιλία συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των smartphones και των tablet. Οι λόγοι για αυτό είναι διπλοί: Κατ ‘αρχάς, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για την αναζήτηση συνεργείων (Ίσως διαβάζετε αυτό το άρθρο σε μια κινητή συσκευή τώρα!). Δεύτερον, η Google θεωρεί πλέονπιο σημαντική την ιστοσελίδα που είναι συμβατή προς τα κινητά κατά την ταξινόμηση τους. Οι περισσότεροι προγραμματιστές το γνωρίζουν αυτό και μπορούν να χρησιμοποιήσουν responsive σχεδίαση ώστε να διασφαλίζεται ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί σε όλες τις συσκευές.
Συμβουλή # 7: Μείνετε μακριά από φωτογραφίες από image banks
Οι εικόνες στον ιστότοπο πρέπει να φαίνονται καλές, καθώς και να είναι γρήγορες. Εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε πόσα θέλετε να δώσετε στην επαγγελματική φωτογραφία. Ωστόσο, πρέπει να λάβετε υπόψη την ποιότητα όλων των εικόνων.
Σας συνιστούμε να μείνετε μακριά από τις φωτογραφίες των image banks, επειδή οι εικόνες στον ιστότοπό σας πρέπει να δίνουν στους επισκέπτες μια ένδειξη για το τι μπορούν να περιμένουν όταν έρχονται στην επιχείρησή σας αυτοπροσώπως. Εάν φαίνονται ψέυτικες (γιατί σαφώς δεν είναι αληθινές για την επιχείρησή σας), αυτό μπορεί να είναι απωθητικό σε πιθανούς πελάτες. Για αυτόν τον λόγο, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες του συνεργείου σας, της ομάδας σας, παραδείγματα της δουλειάς σας και άλλα πράγματα.
Συμβουλή # 8: Δημιουργήστε χρήσιμο περιεχόμενο
Η Google λαμβάνει υπόψη την ποιότητα του περιεχομένου, ακριβώς όπως θα κάνουν οι επισκέπτες του διαδικτύου. Αν και είναι περισσότερο από μια υπόθεση SEO από ένα στοιχείο σχεδιασμού, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι χρήσιμο και εύκολο στη σάρωση. Αφήστε αρκετό χώρο για κείμενο και εικόνες κατά το σχεδιασμό του ιστότοπού σας.
Συμβουλή # 9: Κατάργηση διπλού περιεχομένου
Αναφέραμε ότι το περιεχόμενο είναι σημαντικό και αξίζει να σημειωθεί ότι για να είναι χρήσιμο στον ιστότοπό σας, πρέπει να είναι μοναδικό για κάθε σελίδα. Στην πραγματικότητα, εάν έχετε ποτέ αντιγράψει και επικολλήσει το περιεχόμενο σε πολλές σελίδες, θα μπορούσατε πραγματικά να βλάψετε τις πιθανότητες του ιστοτόπου σας να βρεθεί.
Ακόμα κι αν δεν έχετε δημιουργήσει διπλό περιεχόμενο, μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε στοιχεία σχεδίασης (όπως μια αρχική σελίδα ιστολογίου που εμφανίζει τις πλήρεις αναρτήσεις) που το δημιουργούν. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ξαναγράψει οποιοδήποτε περιεχόμενο που έχει αντιγραφεί και συζητήστε πώς μπορείτε να το αποφύγετε στο μέλλον με τον σχεδιαστή σας.
Συμβουλή # 10: Ελέγξτε τους εισερχόμενους και εξερχόμενους συνδέσμους σας
Οι συνδέσεις είναι απαραίτητες για έναν υγιή ιστότοπο, τόσο τους εσωτερικούς που συνδέουν τις σελίδες σας μαζί όσο και εκείνους που συνδέουν τον ιστότοπό σας με άλλους. Ωστόσο, εάν οι σύνδεσμοί σας έχουν σπάσει ή συνδέονται με ιστότοπους χαμηλής ποιότητας, μπορούν να παρουσιάσουν αρκετά προβλήματα.
Για τους ανθρώπους που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, ένας σπασμένος σύνδεσμος είναι μια ενόχληση. Ελέγχετε τακτικά όλους τους εισερχόμενους και εξερχόμενους συνδέσμους σας (δηλαδή τους συνδέσμους σε εξωτερικούς ιστότοπους και πηγές) για να διασφαλίσετε ότι λειτουργούν σωστά και είναι μόνο σε υψηλής ποιότητας, αξιόπιστους ιστότοπους.