5 Συμβουλές σχεδίασης ιστοσελίδων για ιδιωτικούς ερευνητές
Ο ιστότοπός σας αποτελεί την καρδιά του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ανεξάρτητα από τις μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε, θα οδηγείτε πάντα τους ανθρώπους πίσω στον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική καμπάνια μάρκετινγκ στο διαδίκτυο για την ιδιωτική σας επιχείρηση έρευνας, πρέπει να ξεκινήσετε με τον ιστότοπό σας. Σε αυτή τη σελίδα, θα σας προσφέρουμε πέντε συμβουλές για τους ιδιωτικούς ερευνητές για να ξεκινήσουν να σχεδιάζουν έναν ιστότοπο.
1. Δημιουργήστε έναν ιστότοπο με custom design
Εάν θέλετε να κάνετε το μεγαλύτερο αντίκτυπο με τον ιστότοπό σας, πρέπει να δημιουργήσετε ένα custom εικαστικό. Η custom κατασκευή ιστοσελίδας θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει από το πλήθος.
Όταν οι επιχειρήσεις σχεδιάζουν τους ιστοτόπους τους, είναι συνηθισμένο να επιλέγουν ένα έτοιμο εικαστικό και να εισάγετε τις πληροφορίες σας. Παρόλο που αυτό μπορεί να φαίνεται σαν ο εύκολος τρόπος για τον ιστότοπό σας, δεν βοηθά όμως την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από άλλες επιχειρήσεις. Θα έχετε ένα σχέδιο ιστοτόπου που μοιάζει με εκατοντάδες τοποθεσίες άλλων επιχειρήσεων. Ο custom σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι καλύτερος για την επιχείρησή σας, επειδή σας βοηθά να ξεχωρίζετε από τους άλλους. Σας επιτρέπει να προσθέσετε το δικό σας μοναδικό στοιχείο στην ιστοσελίδα σας και να το κάνετε δικό σας.
Μπορείτε να προσαρμόσετε τον ιστότοπό σας επιλέγοντας το ύφος του ¨brand” σας. Αυτό περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως επιλογή χρώματος, επιλογή γραμματοσειράς και μορφοποίηση σελίδας. Θέλετε να επιλέξετε ένα ύφος που ταιριάζει στην επιχείρηση σας ιδιωτικών ερευνών και το καθιστά μοναδικό για εσάς.
Η προσαρμογή του ιστότοπού σας είναι σημαντική για την αναγνώριση του ονόματος σας. Οι άνθρωποι θα εξοικειωθούν με το εμπορικό σήμα σας. Όταν έρχεται ο χρόνος για τη μετατροπή από επισκέπτη σε πελάτη, θα επιλέξουν την επιχείρησή σας σε σχέση με τις επιχειρήσεις των ανταγωνιστών τους επειδή είναι πιο εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας και αυτό που εκπροσωπείτε.
Όταν έχετε γενικό και μη λειτουργικό σχεδιασμό ιστοσελίδων, είναι πιο δύσκολο να θυμηθούν την επιχείρησή σας. Ο custom σχεδιασμός δίνει στην επιχείρηση σας detective την ευκαιρία να ξεχωρίζει. Είναι ένας πολύτιμος τρόπος για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αποκτήσει ενδιαφερόμενους πελάτες.
2. Ενσωματώστε το σχεδιασμό σε responsive μορφή
Ο responsive σχεδιασμός αποτελεί σημαντικό μέρος της επιτυχίας του ιστοτόπου σας. Αν θέλετε το κοινό σας να έχει μια θετική εμπειρία στον ιστότοπό σας, πρέπει να ενσωματώσετε το σχεδιασμό που ανταποκρίνεται. Αυτό το στοιχείο διασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε συσκευή χρησιμοποιεί ένας χρήστης. Είτε πρόκειται για κινητό τηλέφωνο, tablet ή υπολογιστή, ο ιστότοπός σας θα προσαρμοστεί για να ταιριάζει σε αυτές τις διαφορετικές συσκευές. Εξασφαλίζει ότι το κοινό σας έχει μια θετική εμπειρία, ανεξάρτητα από το πού βλέπουν τον ιστότοπό σας.
Φανταστείτε να πρέπει να έχετε πρόσβαση στην έκδοση του ιστότοπού σας στον υπολογιστή σας σε κινητά. Θα χρειαστεί να κάνετε μεγέθυνση και σμίκρυνση για να διαβάσετε κείμενο και θα ήταν δύσκολο να μετακινηθείτε. Αυτό θα άφηνε τους περισσότερους χρήστες απογοητευμένους και θα τους αποθάρρυνε να επιστρέψουν στον ιστότοπο σας. Με την ενσωμάτωση της ανταπόκρισης του σχεδιασμού, εξασφαλίζετε ότι όλοι οι χρήστες έχουν μια καλή εμπειρία στη συσκευή τους. Μια θετική εμπειρία χρήστη θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη δέσμευση και περισσότερους ακόλουθους στην εταιρεία σας.
3. Προσθέστε οπτικά στοιχεία
Φανταστείτε την επίσκεψη σε μια ιστοσελίδα που έχει μόνο κείμενα και κανένα οπτικό στοιχείο. Θα παραμείνατε σε αυτόν τον ιστότοπο ή θα φύγετε από αυτόν τον ιστότοπο για άλλη τοποθεσία; Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι άνθρωποι θα εγκαταλείψουν αμέσως αυτόν τον ιστότοπο και θα επιλέξουν κάτι διαφορετικό.
Αν θέλετε να εμποδίσετε τους χρήστες σας να βρουν τον ιστότοπό σας βαρετό, προσθέστε οπτικά στοιχεία. Τα οπτικά στοιχεία προσθέτουν σημεία ενδιαφέροντος στη σελίδα σας. Συλλέγουν το κοινό σας και τους ελκύουν στη σελίδα σας. Υπάρχουν πολλά οπτικά στοιχεία που μπορείτε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών, πληροφοριών και βίντεο.
Οι φωτογραφίες είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο οπτικό στοιχείο σε ιστότοπους. Οι άνθρωποι τις χρησιμοποιούν για να παρουσιάσουν την επιχείρησή τους και να βοηθήσουν νέους πελάτες να πάρουν διορατικότητα στην επιχείρησή τους. Όταν χρησιμοποιείτε φωτογραφίες στον ιστότοπό σας, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε αυθεντικές φωτογραφίες και να αποφύγετε τις φωτογραφίες από image banks.
Τα Infographics είναι χρήσιμα για την εμφάνιση σημαντικών αριθμών ή πληροφοριών. Εάν έχετε σημαντικά γεγονότα σχετικά με την επιχείρησή σας ιδιωτικών ερευνών, μπορείτε να τα εμφανίσετε σε ένα ενδιαφέρον γραφικό για να προσελκύσετε την προσοχή των ανθρώπων και να τους διευκολύνετε να αφομοιώσουν τις πιο σημαντικές πληροφορίες
Τα βίντεο αυξάνονται σταθερά ως ένα από τα πιο σημαντικά οπτικά στοιχεία. Όταν χρησιμοποιείτε βίντεο στον ιστότοπό σας, παρέχετε στο κοινό περισσότερες πληροφορίες σε σύντομο χρονικό διάστημα από όσο μπορούσαν να διαβάσουν. Οι άνθρωποι έχουν περισσότερες πιθανότητες να ασχοληθούν με ένα βίντεο παρά με ένα κείμενο. Με την ενσωμάτωση οπτικών στοιχείων στη σελίδα σας, θα βοηθήσετε την επιχείρησή σας να κρατήσει το ακροατήριό σας αφοσιωμένο στην απόφαση για να προσλάβει έναν ιδιωτικό ερευνητή.
4. Ενσωματώστε τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση (CTA)
Χωρίς ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση (CTA), το κοινό σας μπορεί να μην ξέρει πώς να προχωρήσει στη συνέχεια. Τα κουμπιά προτροπής σας βοηθούν να καθοδηγήσετε το κοινό σας. Μπορείτε να τους καθοδηγήσετε από το ένα βήμα στο επόμενο και να τα οδηγήσετε προς τη μετατροπή.
Όταν σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι τα κουμπιά προτροπής σας ξεχωρίζουν από τον υπόλοιπο ιστότοπό, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να τα δουν. Χρησιμοποιώντας ένα τολμηρό χρώμα που έρχεται σε αντίθεση με το φόντο, όπως ένα κίτρινο κουμπί σε μια μαύρη ιστοσελίδα, θα διευκολύνει το κοινό σας να το δει. Με την ενσωμάτωση των κουμπιών αυτών που ξεχωρίζουν στη σελίδα σας, θα βοηθήσετε την επιχείρησή σας να κερδίσει περισσότερους πελάτες.
5. Διατηρήστε την πλοήγηση απλή
Η γραμμή πλοήγησης σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του ιστότοπού σας. Καθορίζει αν οι χρήστες συνεχίζουν να περιηγούνται στον ιστότοπό σας ή να εγκαταλείπουν τη σελίδα σας για μια διαφορετική εταιρεία.
Αν θέλετε να διατηρήσετε τις επαφές σας στον ιστότοπό σας, πρέπει να δημιουργήσετε ένα απλό μενού πλοήγησης. Δεν θέλετε να κουράσετε το ακροατήριό σας με πάρα πολλές επικεφαλίδες, κατηγορίες και συνδέσμους. Ένας αποτελεσματικός ιστότοπος θα κρατήσει την πλοήγηση απλή και οργανωμένη.
Κρατήστε τις επικεφαλίδες σας απλές. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε μια επικεφαλίδα που να αναφέρει “Υπηρεσίες” στη γραμμή πλοήγησης και όταν κάποιος κινηθεί πάνω από αυτήν την επιλογή, θα βλέπουν υποκατηγορίες για διαφορετικές υπηρεσίες που προσφέρετε.
Μπορείτε να κατατάξετε κάθε κατηγορία σε υποκατηγορίες. Αυτό δημιουργεί έναν απλό και οργανωμένο τρόπο για να έχετε πρόσβαση στο κοινό σας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας.
Όταν κρατάτε την πλοήγησή σας απλή, διευκολύνετε το κοινό να βρει τις πληροφορίες που θέλει. Αυτό τους κρατάει σε επαφή στη σελίδα σας περισσότερο και σας βοηθά να κερδίζετε περισσότερους πελάτες για την επιχείρησή σας.