Πώς να αυξήσετε γρήγορα τις πωλήσεις για τις Delivery υπηρεσίες των εστιατορίων σας
Η αύξηση των πωλήσεων σε εστιατόρια μέσω του delivery είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να αναπτυχθεί η επιχείρησή σας χωρίς να επεκταθεί η χωρητικότητα του εστιατορίου σας. Ωστόσο, υπάρχει ένα πράγμα που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες εστιατορίων ξεχνούν όταν προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους: ασχολούνται με την προληπτική συντήρηση του εξοπλισμού τους στην κουζίνα. Είναι αρκετά ενοχλητικό να βγάζετε ένα κέρδος μόνο για να το χρησιμοποιήσετε για να αγοράσετε άλλον εξοπλισμό ή να πληρώσετε για τυχόν επισκευές.
Εάν έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς να κάνετε ένα ελάχιστα απασχολημένο/γεμάτο εστιατόριο να είναι συνεχώς απασχολημένο,τότε η προσθήκη του delivery στην επιχείρηση εστιατορίου σας είναι το κλειδί για την επίτευξη όλων αυτών.Και αυτό υποστηρίζεται από πρόσφατες μελέτες. Τα στατιστικά σχετικά με το delivery των εστιατορίων δείχνουν ότι οι Online παραγγελίες τροφίμων έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία 7 χρόνια. Σκεφτείτε με αυτό τον τρόπο: έχετε ήδη μια αυξανόμενη πελατεία καταναλωτών που θέλουν την γρήγορη παράδοση τροφίμων. Τώρα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε μερικούς γρήγορους τρόπους για να κάνετε τους πελάτες να επιλέξουν το εστιατόριο σας αντί για το εστιατόριο των ανταγωνιστών σας.
Πώς να το κάνετε εύκολο για τους πελάτες σας να παραγγείλουν από το εστιατόριο σας
Καταρχάς, οι πελάτες σας χρειάζονται ένα βολικό μέρος για να κάνουν τις παραγγελίες τους. Εάν προσθέσετε delivery στο εστιατόριο σας, τότε ενημερώστε τον ιστότοπό σας με μια ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας. Μην περιμένετε από τους ανθρώπους να καλέσουν το εστιατόριο σας για να πραγματοποιήσουν παραγγελίες. Οι περισσότεροι από τους σημερινούς πελάτες θεωρούν ότι οι τηλεφωνικές κλήσεις είναι κουραστικές.
Αυτή η ιδιαίτερη ταλαιπωρία είναι ένας από τους λόγους που οι χρήστες smartphone προτιμούν τα μηνύματα. Μπορείτε επίσης να διευκολύνετε την ηλεκτρονική παραγγελία προσθέτοντας μια σελίδα παράδοσης (delivery) στον ιστότοπο του εστιατορίου σας. Η σελίδα πρέπει να περιλαμβάνει τα στοιχεία μενού που παραδίδετε και την τιμή κάθε στοιχείου. Αν δεν έχετε κάποιον για να κάνει τις διανομές, τότε ίσως να θέλετε να μισθώσετε έναν άνθρωπο, αντί να συνεργαστείτε με τις υπηρεσίες παράδοσης, οι οποίες θα λάβουν μεγαλύτερο μέρος των κερδών σας. Επίσης, είναι εξαιρετικό να δώσετε στους πελάτες σας την επιλογή να πληρώνουν τις παραγγελίες τους και Online. Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να πληρώνουν Online με πιστωτική κάρτα παρά να δίνουν μετρητά σε έναν διανομέα.
Μπορείτε απλώς να χρησιμοποιήσετε το σύστημα παραγγελιών στο διαδίκτυο για να ξεκινήσετε να λαμβάνετε δωρεάν και απεριόριστες παραγγελίες στο διαδίκτυο. Επιπλέον, η εγκατάσταση είναι γρήγορη και εύκολη.
Δημιουργήστε μια εφαρμογή που κάνει την παραγγελία εύκολη για τους πελάτες
Οι πιο πιστοί πελάτες σας μπορεί να θέλουν έναν ακόμα πιο εύκολο τρόπο να παραγγείλουν φαγητό από το εστιατόριο σας. Μια εφαρμογή για smartphone τους δίνει έναν γρήγορο και βολικό τρόπο για να παραγγείλουν το φαγητό που θέλουν.
Το να παραχωρήσουμε αυτή την δυνατότητα στους πελάτες μέσω μιας εφαρμογής μπορεί επίσης να:
•Επαναλάβουν τις αγαπημένες τους παραγγελίες .
•Πληρώσουν αυτόματα χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή.
•Λάβουν μηνύματα σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 96% κατέχουν κάποιο είδος κινητής συσκευής, έχει νόημα να παρέχει στους πελάτες μια εφαρμογή που τους βοηθά να παραγγέλνουν.
Μάθετε πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις delivery των εστιατορίων με τα κοινωνικά μέσα (social media)
Πιθανότατα χρησιμοποιείτε ήδη πλατφόρμες κοινωνικών μέσων(social media) έχοντας ήδη προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδας σε αυτές για να δελεάσετε τους πελάτες σας με τα νόστιμα πιάτα σας. Εάν θέλετε να μάθετε πως να αυξήσετε την κυκλοφορία σε ένα εστιατόριο, κοιτάξτε τις πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram .
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παρόμοιες δημιουργικές ιδέες μάρκετινγκ εστιατορίων για να αυξήσετε τις παραγγελίες παράδοσης. Μια χρήσιμη στρατηγική μάρκετινγκ διανομής θα πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με πράγματα όπως:
•Το εύρος παράδοσης.
•Εάν χρεώνεστε το κόστος παράδοσης.
•Τις εταιρείες παράδοσης με τις οποίες συνεργάζεστε.
•Πόσο διαρκεί συνήθως η παραγγελία για να φτάσει στον πελάτη.
•Προσφορές που ισχύουν μόνο για παραγγελίες παράδοσης (delivery).
Οι πελάτες θέλουν πληροφορίες. Χρειάζονται επίσης εικόνες και μηνύματα που θα τους πείθουν να ενεργούν επιτόπου. Έχετε σχεδόν απεριόριστους τρόπους να προσελκύσετε το κοινό σας με τα social media. Στο Instagram, μπορείτε να δείτε εικόνες όπως:
•Έναν οδηγό παράδοσης να ξεκινάει από την πόρτα.
•Ελκυστικές εικόνες συσκευασμένων τροφίμων έτοιμα για παράδοση.
•Ευτυχείς πελάτες που απολαμβάνουν το φαγητό τους.
Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να μοιράζονται φωτογραφίες από το φαγητό τους και να συμπεριλαμβάνουν ένα μοναδικό hashtag (ειδικά για το εστιατόριό σας) που θα βοηθήσει άλλους ανθρώπους να εντοπίσουν εύκολα αυτές τις εικόνες.
Ακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας για να μάθετε δημιουργικές ιδέες μάρκετινγκ
Δεν μπορείτε να μάθετε πώς να βελτιώσετε την επιχείρηση εστιατορίων σας από το πουθενά. Πρέπει να μάθετε από τους τοπικούς και εθνικούς ανταγωνιστές σας για να δείτε τι είδους δημιουργικές ιδέες μάρκετινγκ χρησιμοποιούν. Ακολουθώντας τους ανταγωνιστές σας, θα ανακαλύψετε μερικές από τις καλύτερες προσφορές εστιατορίων.
Δεν είναι όλα αυτά που ισχύουν για το delivery, αλλά μπορείτε να προσαρμόσετε τις έννοιες για να καλύψετε τις ανάγκες σας. Συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας για να διευκολύνετε τους followers σας να τοποθετούν τις παραγγελίες τους.
Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε τις ιδέες σας για το μάρκετινγκ προσθέτοντας κάποιο κείμενο στις φωτογραφίες σας. Δημοσιεύστε έναν όμορφο σύνδεσμο ενός δημοφιλούς στοιχείου σας με ένα ωραίο μήνυμα.
Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις delivery του εστιατορίου κατά τη διάρκεια ειδικών εκδηλώσεων
Οι ειδικές εκδηλώσεις σας προσφέρουν εξαιρετικές ευκαιρίες να προωθήσετε ορισμένα στοιχεία του μενού και κάποιες υπηρεσίες. Εάν θέλετε να μάθετε πώς να αυξάνετε την ‘κίνηση’ στο εστιατόριο σας, θα δημοσιεύσετε πληροφορίες σχετικά με τις ειδικές προσφορές ποτών και ορεκτικών. Δεν χρειάζεστε μία από τις πιο δημοφιλείς αθλητικές διοργανώσεις στον κόσμο για να προωθήσετε τα στοιχεία παράδοσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σχεδόν κάθε γεγονός ως δικαιολογία για την εμπορική προώθηση της επιχείρησής σας και την προώθηση των παραγγελιών παράδοσης.
Χρησιμοποιήστε κάθε ευκαιρία για να ενισχύσετε την επιχείρηση
Χρειάζεστε τεχνολογίες και ιδέες μάρκετινγκ για να αυξήσετε τις πωλήσεις των delivery και να βοηθήσετε το εστιατόριο σας να κερδίσει περισσότερα χρήματα. Εάν θέλετε πραγματικά να μάθετε πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις των εστιατορίων σας , τότε θα πρέπει να συνδυάσετε έναν καλό ιστότοπο (ή app) με δημιουργικές προσφορές που θα προσελκύσουν την προσοχή υπαρχόντων και δυνητικών πελατών.