espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η πώληση προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου σε διαφορετικές αγορές είναι ένα σημείο κλειδί για οποιαδήποτε επιχείρηση ώστε να επεκταθεί και να προσεγγίζει ένα μεγαλύτερο αριθμό υποψήφιων πελατών. Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης & το στοχευόμενο κοινό, μπορεί κανείς να επιλέξει τι θα περιλαμβάνει ο κατάλογος του σε κάθε αγορά. Για τον καθορισμό των επιτυχημένων πωλήσεων και για τις διάφορες στρατηγικές διανομής των προϊόντων στις αγορές αυτές, είναι θεμιτό να τηρούνται ορισμένες κατευθυντήριες γραμμές για βελτιστοποίηση των πωλήσεων. Ποιες είναι, λοιπόν, οι 10 συμβουλές μας για να αυξήσετε μακροχρόνια τις πωλήσεις σας στα marketplace; 

  1. Βελτιστοποιήστε τη διαδικασία αναζήτησης
    Ως εφαλτήριο για κάθε επιχείρηση πρέπει να θεωρήσουμε το να γνωρίζει τις ανάγκες του πελάτη της και τις αγοραστικές του συνήθειες. Αυτό σας επιτρέπει μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων να σχεδιάσετε για το χρήστη ξεκάθαρες και αποδοτικές διαδικασίες για την έρευνα και αγορά των προϊόντων σας.  Αν μπορεί να βρει εύκολα το προϊόν σας, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να ολοκληρώσει και μια αγορά. 
  2. Παρέχετε ποιοτικές πληροφορίες για κάθε προϊόν
    Για να έχετε λάβει την απόφαση να πουλήσετε ένα προϊόν στο marketplace αυτό σημαίνει ότι πιστεύετε ότι μπορεί να πουληθεί. Γιατί, λοιπόν, να μην επενδύσετε λίγο χρόνο ώστε να προετοιμάσετε ελκυστικά λεκτικά με λέξεις κλειδιά για τους τίτλους και τις περιγραφές σας; Σε συνδυασμό με την επιλογή κατάλληλων εικόνων μπορείτε να δώσετε στο χρήστη ολοκληρωμένη εικόνα για την ποιότητα του προϊόντος σας. 
  3. Αυτοματοποιείστε την ενημέρωση των τιμών σας
    Για να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις κάθε marketplace είναι ωφέλιμο να χρησιμοποιείτε εργαλεία αυτόματης ενημέρωσης τιμών που προτείνουν αναπροσαρμογή των τιμών με βάση τον ανταγωνισμό. Αυτός είναι και ένας καλός τρόπος να δείξετε στους χρήστες ότι προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές.
  4. Προσφορές & προωθητικές ενέργειες
    Αυτός είναι ένας τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας χωρίς να αλλάξετε τις τιμές σας σε ολόκληρο τον ηλεκτρονικό σας κατάλογο. Μάλιστα , μπορείτε να διαφημίσετε τις εκπτώσεις & προσφορές σας διαδικτυακά, μέσω διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα. 
  5. Παροτρύνετε τους πελάτες σας να αξιολογήσουν τα προϊόντα σας
    Ένα θετικό σχόλιο για ένα προϊόν σας είναι πιθανό να  επιταχύνει τη διαδικασία αγοράς από έναν νέο πελάτη. Για το λόγο αυτό, αξίζει να δίνετε κίνητρα στους πελάτες σας να γράφουν κριτικές και να αξιολογούν την ποιότητα των αντικειμένων σας μέσω κάποιων call to action ή και με giveaways.
  6. Βελτιώστε τη θέση σας στο marketplace
    Γενικά, η βελτίωση της θέσης που εμφανίζεται κανείς σε ένα marketplace είναι συνάρτηση των θετικών κριτικών & αξιολογήσεων,, καθώς και της συνάφειας των προϊόντων με την εκάστοτε αναζήτηση. Επίσης, εξαρτάται από τις πωλήσεις και  το δείκτη μετατροπής πωλήσεων.
  7. Σχεδιάστε κινήσεις επιβράβευσης των πιστών σας πελατών.
    Η απόκτηση νέων πελατών είναι εξίσου σημαντική με το να είναι πιστοί αυτοί σε αγορές των προϊόντων σας. Επομένως, με κατάλληλο σχεδιασμό μπορείτε να προσφέρετε στους πιστούς σας πελάτες συχνές αποκλειστικές προσφορές, προσωπικές εκπτώσεις και κίνητρα για αγορά. Σε συνδυασμό με την αύξηση των πωλήσεων, η αύξηση των πιστών πελατών είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού αυξάνεται και η δέσμευση των καταναλωτών στο brand σας. 
  1. Βελτιώστε το δίκτυο διανομής των προϊόντων σας
    Είναι δεδομένο ότι αν ο πελάτης λάβει τα προϊόντα σας εγκαίρως και σε καλή κατάσταση θα μείνει ικανοποιημένος και κατά πάσα πιθανότητα θα δώσει μια θετική κριτική. Επομένως, φροντίστε να έχετε τον απόλυτο έλεγχο στο δίκτυο διανομής σας. 
  2. Προσφέρετε ποιοτική εμπειρία στον καταναλωτή και μετά την αγορά του προϊόντος
    Πολλοί χρήστες εμπιστεύονται τα marketplace επειδή γνωρίζουν ότι έχουν μια εγγύηση για το τι αγοράζουν και εμπιστεύονται ότι η πλατφόρμα θα τους στηρίξει σε οποιοδήποτε περιστατικό αντιπαράθεσης με πωλητές. Επομένως, είναι κομβικό η εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη που προσφέρετε να είναι εφάμιλλη της ποιότητας που αυτός αναμένει. Μπορείτε, λοιπόν, να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες τηλεφώνου, mail ή ακόμα και chatbots για να είστε σε επικοινωνία με τους πελάτες σας και να καλύψετε τις ανάγκες τους.
  3. Μην παραβιάζετε τους κανόνες του marketplace
    Η μη τήρηση των κανόνων θα έχει αρνητικές συνέπειες για το brand σας, καθώς η αρνητική κριτική είναι δεδομένη και θα κινδυνεύετε ακόμα και με απομάκρυνση από το ίδιο το marketplace. 

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι