Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων εξελίσσεται συνεχώς.

Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων που κλίνουν προς δροσερά, φουτουριστικά σχέδια.

Αλλά, ενώ ο φουτουριστικός σχεδιασμός μπορεί να είναι συναρπαστικός, βλέπουμε μια στροφή για το 2021 προς τον μινιμαλισμό και τα ρεαλιστικά σχέδια που αφηγούνται μια συναρπαστική ιστορία.

Στην πραγματικότητα, καθώς περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω κινητών συσκευών, αναμένουμε ο μινιμαλισμός και ο ρεαλισμός να λάμψουν σε όλο το σχεδιασμένο περιεχόμενο το 2021.

Είναι δουλειά μας να ταξινομήσουμε τις τελευταίες τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων και να προβλέψουμε ποιες βασίζονται στο σχεδιασμό ηχητικών ιστοσελίδων – και ποιες τάσεις πιθανότατα θα εξασθενίσουν και θα χρονολογηθούν.

Ακολουθούν 10 μεγάλες τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων για το 2021:

  1. Μινιμαλισμό
  2. Λεπτή αλλά σκόπιμη κύλιση παράλλαξης
  3. Μη παραδοσιακή κύλιση
  4. Διαδραστικές σελίδες προορισμού
  5. Επιλογή σκουρόχρωμης λειτουργίας
  6. Τρισδιάστατα γραφικά παντού
  7. Προσαρμοσμένα εικονογραφημένα γραφικά
  8. Διαβαθμίσεις
  9. Συναρπαστικά πολυμέσα
  10. Εστίαση στη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα και την προσβασιμότητα


1. Μινιμαλισμός

Αναμένουμε ότι ο μινιμαλισμός θα είναι μια κυρίαρχη τάση σε όλα τα μέσα σχεδιασμού το 2021. Για παράδειγμα, εντοπίσαμε αρκετές τάσεις μινιμαλισμού στην ματιά μας στις τάσεις σχεδιασμού λογοτύπων του 2021. Και, μπορείτε να δείτε μινιμαλισμό σε διάφορες τάσεις σχεδιασμού συσκευασίας 2021.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων ακολουθεί την ίδια μινιμαλιστική τάση.

Στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, ο μινιμαλισμός περιλαμβάνει τη χρήση μόνο βασικών στοιχείων – απλό κείμενο και γραμματοσειρές, άφθονο χώρο, μονόχρωμες ή δωδεκαχρωμικές χρωματικές παλέτες και απλά γραφικά.

Υπάρχει άφθονος αρνητικός χώρος και ο σχεδιασμός διαθέτει απλά και εντυπωσιακά γραφικά.

Όχι μόνο ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός προσελκύει την προσοχή του θεατή, αλλά τους αφήνει επίσης να θέλουν περισσότερα. Έτσι, φυσικά, αρχίζουν να περιπλανιούνται βαθύτερα στον ιστότοπό σας.

Τώρα, υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ πολύ λίγων και πάρα πολλών πληροφοριών. Ο ιστότοπός σας πρέπει να εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τα πιο σημαντικά ζητήματα που πρέπει να απαντηθούν τα άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και πρέπει να το κάνει με μοναδικό και φιλικό τρόπο.

Όπως αναφέραμε παραπάνω, επειδή οι άνθρωποι έχουν όλο και μεγαλύτερη πρόσβαση σε ιστότοπους μέσω κινητών συσκευών, ο μινιμαλισμός σας επιτρέπει να δημιουργήσετε καθαρούς, ισχυρούς ιστότοπους που φαίνονται καλοί σε μικρές οθόνες και μεγάλες οθόνες.

Τα απλά σχέδια είναι ευανάγνωστες και λειτουργικές. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός θα είναι μια κυρίαρχη τάση το 2021 και μετά.

2. Λεπτή αλλά σκόπιμη κύλιση παράλλαξης

Η παραδοσιακή, στατική κύλιση είναι μεγάλη. Αλλά, έχει γίνει βαρετό, υπερχρησιμοποιημένο και εντελώς βαρετό.

Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων προτιμούν όλο και περισσότερο την κύλιση παράλλαξης.

Η κύλιση parallax υπάρχει εδώ και χρόνια, που χρονολογείται από το 2011.

Στην κύλιση παράλλαξης, το φόντο κινείται με βραδύτερο ρυθμό από το προσκήνιο. Αυτό προσθέτει βάθος και κίνηση στην εμπειρία περιήγησης.

Η κύλιση parallax δημιουργεί μια καθηλωτική εμπειρία για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Αλλά, είναι εύκολο να το παρακάνετε με την κύλιση παράλλαξης.

Οι λεπτές αλλά σκόπιμες κινήσεις και προσθήκες είναι το κλειδί για να παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη, διατηρώντας παράλληλα μια καλή ροή στον ιστότοπό σας.

Φροντίστε να διατηρήσετε τις κινήσεις ελάχιστες και να αφήσετε το περιεχόμενό σας να βρίσκεται στο επίκεντρο.

Αναμείνετε να δείτε πολλά λεπτά και επιδραστικά αποτελέσματα παράλλαξης το 2021.

3. Μη παραδοσιακή κύλιση

Η κατακόρυφη κύλιση είναι ένα βασικό στοιχείο του σχεδιασμού ιστοσελίδων. Στην πραγματικότητα, οι ιστότοποι έχουν γίνει όλο και μεγαλύτεροι καθώς οι έμποροι έχουν γίνει πιο άνετοι ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να βλέπουν περιεχόμενο κάτω από την πτυχή.

Οι σχεδιαστές πιέζουν για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών σε μεγαλύτερους ιστότοπους.

Παρόμοια με την τάση κύλισης παράλλαξης, άλλες μη παραδοσιακές μέθοδοι κύλισης θα γίνουν πιο εμφανείς το 2021.

Για παράδειγμα, βλέπουμε αυξανόμενη χρήση οριζόντιας κύλισης, τόσο σε κινητές συσκευές όσο και σε επιτραπέζιους υπολογιστές.

Η μη παραδοσιακή κύλιση διαταράσσει τους παραδοσιακούς κανόνες κύλισης, αλλά υπερέχει στην προσέλκυση της προσοχής δημιουργικά και γρήγορα.

Το απλό και μοναδικό αποτέλεσμα της αλλαγής της μεθόδου κύλισης (διατηρώντας παράλληλα το περιεχόμενο το ίδιο ή παρόμοιο) επιτρέπει στον ιστότοπό σας να έχει μια νέα νέα αίσθηση.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας και σας συνιστούμε να κοιτάξετε σε μη παραδοσιακή κύλιση το 2021.

4. Διαδραστικές σελίδες προορισμού

Η διαδικασία εν πλω διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στον προσδιορισμό του κατάπτωση του κατάπτωση του εάν ένας επισκέπτης του ιστότοπου θα γίνει πελάτης ή περαστικός.

Μια σελίδα προορισμού είναι το αστέρι της διαδικασίας επιβίβασής σας. Οι σελίδες προορισμού σας σας βοηθούν να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πελάτες.

Αλλά για να είναι αποτελεσματικές, οι σελίδες προορισμού πρέπει να είναι μαγευτικές και μοναδικές. Μετά από όλα, μια βαρετή σελίδα προορισμού είναι ξεχασμένη.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή σελίδα προορισμού προσθέτοντας αλληλεπιδραστικά στοιχεία. Λίγες τεχνικές είναι καλύτερες στην εμπλοκή από ένα ελκυστικό, δημιουργικό και διαδραστικό ερωτηματολόγιο.

Αναμείνετε προσαρμοσμένα ερωτηματολόγια και μοναδικές σελίδες προορισμού για να κυβερνήσουν το σχεδιασμό ιστοσελίδων το 2021.

5. Σκοτεινή λειτουργία

Η σκοτεινή λειτουργία απογειώθηκε το 2020 και συνεχίζει να είναι δημοφιλής το 2021.

Στην ματιά μας στις τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων του 2020, εξηγήσαμε πώς λειτουργεί η σκοτεινή λειτουργία:

Η σκοτεινή λειτουργία αντιστρέφει το συνηθισμένο συνδυασμό φωτός/σκότους που εμφανίζεται σε μια οθόνη. Αντί για σκούρο κείμενο και εικόνες σε ανοιχτόχρωμο φόντο, η σκοτεινή λειτουργία διαθέτει ελαφρύ κείμενο και εικόνες σε σκούρο φόντο.

Αλλά, δεν είναι τόσο απλό όσο η αντιστροφή των χρωμάτων.

Αντίθετα, η σκούρα λειτουργία μετατρέπει το κείμενο πιο ανοιχτό, το φόντο πιο σκούρο και διατηρεί τα χρώματα έμφασης σχετικά τα ίδια (απλά πιο σκούρα). Σκεφτείτε σκουρόχρωμους συνδυασμούς χρωμάτων παντού.

Με τη σκοτεινή λειτουργία, ορισμένα σχέδια και στοιχεία ξεχωρίζουν πραγματικά.

Το πιο σημαντικό, η σκοτεινή λειτουργία προσφέρει λιγότερη καταπόνηση των ματιών σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού και βελτιωμένη χρήση της μπαταρίας από το αντίστοιχο με θέμα το φως.

Δημοφιλείς ιστότοποι και εφαρμογές, όπως το Facebook, το Instagram, το Youtube, το Twitter, το WhatsApp και το Chrome, έχουν ενσωματώσει τη σκοτεινή λειτουργία στις επιλογές σχεδιασμού τους. Ακόμη και τα λειτουργικά συστήματα Apple και Android έχουν πάρει μέρος στη δράση!

Εάν είστε επιρρεπείς σε πονοκεφάλους που σχετίζονται με την οθόνη ή θέλετε να μειώσετε την καταπόνηση των ματιών τη νύχτα, η σκοτεινή λειτουργία είναι μια αρκετά μεγάλη υπόθεση. Και, όταν ένας ηγέτης του κλάδου όπως η Apple εντείνει για να υπερασπιστεί τον σκοπό σας, αυτό είναι μια νίκη.

Με τις συζητήσεις να μαίνονται για το αν οι διάφορες διαθέσιμες σκοτεινές λειτουργίες είναι αρκετά σκοτεινές, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι άνθρωποι είναι παθιασμένοι με τη σκοτεινή τους λειτουργία.

Το 2021 είναι βέβαιο ότι θα προσφέρει πολλούς περισσότερους ιστότοπους, προγράμματα περιήγησης, εφαρμογές για κινητά και διαδικτυακές πλατφόρμες που αγκαλιάζουν τη σκοτεινή λειτουργία. Θα μπορούσε αυτό να είναι μια νέα βέλτιστη πρακτική σχεδιασμού ιστοσελίδων; Μόνο ο χρόνος θα δείξει.

6.3D Απεικονίσεις παντού

Ακριβώς όπως και ο γραφικός σχεδιασμός, ο σχεδιασμός ιστοσελίδων στρέφεται επίσης σε τρισδιάστατα γραφικά και στοιχεία το 2021.

Οι αναλύσεις οθόνης υψηλότερης ποιότητας προσφέρουν τη δυνατότητα εμφάνισης υπερ-ρεαλιστικών ή υψηλής ποιότητας σχέδια που συμπληρώνουν τέλεια το περιεχόμενό σας.

Ενσωματώνοντας ενδιαφέροντα και σαγηνευτικά σχέδια 3D, ο ιστότοπός σας θα μπορούσε να λάμψει.

Ανυπομονούμε να δούμε πώς οι εταιρείες επιτίθενται σε αυτή την ακμάζουσα τάση το 2021!

7. Προσαρμοσμένα εικονογραφημένα γραφικά

Τα προσαρμοσμένα εικονογραφημένα γραφικά είναι φιλόξενα, δελεαστικά και ανεβάζουν την εμπειρία των θεατών σας.

Οι προσαρμοσμένες απεικονίσεις παρέχουν μια πιο ευχάριστη εμπειρία και μια πιο φιλόξενη αίσθηση.

Οι εικονογραφήσεις δεν είναι τόσο σκληρές όσο τα αφηρημένα στοιχεία και μπορούν να αντικατοπτρίζουν περισσότερη δημιουργικότητα και υψηλότερο επίπεδο αυθεντικότητας.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε αποκλειστικά εικονογραφημένα γραφικά στο σχεδιασμό ιστοσελίδων σας. Ένα ευτυχισμένο μέσο είναι επίσης υπέροχο!
Το 2021 θα δούμε όλο και περισσότερους ιστότοπους να επιλέγουν εικονογραφημένα γραφικά, ελπίζοντας να αποκομίσουν τα οφέλη αυτού του προσαρμοσμένου στοιχείου σχεδιασμού.

8. Οι κλίσεις είναι απαραίτητες

Καθώς τα σχέδια ιστού εξελίσσονται, ένα πράγμα θα παραμείνει βασικό – διαβαθμίσεις.

Οι διαβαθμίσεις είναι το καλύτερο εργαλείο για την προσθήκη βάθους, εντυπωσιακών φόντων ή υφής πίσω από μια εικόνα. Είναι μια απλή και αποτελεσματική λύση για την ανύψωση βαρετών και παλαιών σχεδίων.

Η προσθήκη μιας διαβάθμισης σε μια ενότητα (ή ενότητες!) του ιστότοπού σας κάνει το περιεχόμενο να εμφανίζεται και τα γραφικά να ξεχωρίζουν. Επιπλέον, σας επιτρέπει να σχεδιάσετε δημιουργικά ένα φυσικό διαχωρισμό μεταξύ γραφικών και κειμένου χωρίς να μειώσετε την αναγνωσιμότητα.

Αυτός ο σχεδιασμός αντιπροσωπεύει έντονα τον τρόπο με τον οποίο οι διαβαθμίσεις μπορούν να ανυψώσουν τον απλό σχεδιασμό.

Αλλά, οι κλίσεις μπορούν επίσης να λειτουργήσουν ως αστέρια από μόνες τους.

Το 2021, αναμένετε την προσθήκη σύγχρονων, συναρπαστικών και πολύχρωμων ντεγκραντέ σε φόντο και στοιχεία κειμένου.

9. Συναρπαστικά πολυμέσα

Τα στοιχεία πολυμέσων σε ιστότοπους υπάρχουν εδώ και λίγο καιρό και για καλό λόγο.

Τα στοιχεία πολυμέσων (όπως φωτογραφίες ή βίντεο) βοηθούν έναν επισκέπτη να μάθει χωρίς να διαβάσει μεγάλα τμήματα κειμένου.

Και τα στοιχεία πολυμέσων μπορούν επίσης να δημιουργήσουν ένα καθηλωτικό περιβάλλον για να κρατήσουν ένα άτομο αφοσιωμένο κατά την περιήγηση στο περιεχόμενό σας.

Επιπλέον, με εξαιρετική αφοσίωση έρχεται μια μεγάλη εμπειρία χρήστη και χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης.

Όταν οι χρήστες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας, θα βελτιώσετε επίσης την κατάταξή σας SEO σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν να προβάλλουν ιστότοπους που αρέσουν στους ανθρώπους.

Αλλά τα πολυμέσα το 2021 δεν θα εμφανίζονται τόσο ξεκάθαρα.

Αναμένουμε να ενσωματωθεί με νέους και συναρπαστικούς τρόπους, όπως:

  • διασυνδέσεις με δυνατότητα φωνής
  • κινούμενες εικόνες με ηχητικά εφέ
  • καθηλωτικά και διαδραστικά βίντεο

Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία πολυμέσων θα ενισχύσουν την απομνημόνευση και θα είναι ένα μεγάλο βήμα για τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.

10. Εστίαση στη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα και την προσβασιμότητα

Ένα σημαντικό μέρος της μεγιστοποίησης του κοινού σας είναι η διασφάλιση της προσβασιμότητας.

Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο να κάνουν τα προϊόντα τους πιο προσβάσιμα και να είναι πιο βιώσιμα – ειδικά σε άτομα με αναπηρίες και αναπηρίες.

Αυτή η συγκέντρωση δεν συμβαίνει τυχαία. Για παράδειγμα, όταν αναθέσαμε μια προσαρμοσμένη απεικόνιση για την αρχική σελίδα του crowdspring, ζητήσαμε από τον εικονογράφο να απεικονίσει μια διαφορετική ομάδα ανθρώπων, αντανακλώντας διαφορετικές φυλές, φύλα και επίσης να δείξει ένα άτομο με αναπηρία.

Υπάρχει διαφορά μεταξύ της συμπερίληψης, όπως η εμφάνιση ενός ατόμου με αναπηρία και η βελτίωση της προσβασιμότητας. Αλλά, κανένα από τα δύο δεν συμβαίνει τυχαία – πρέπει να σκεφτείτε σκόπιμα και τα δύο.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν ένα σημαντικό τμήμα του κοινού-στόχου σας χρειάζεται βοήθεια για την προσβασιμότητα στον ιστότοπό σας.

Επωφελείστε επίσης από το ποσοστό μετατροπών και το SEO όταν δημιουργείτε έναν ισχυρό, προσβάσιμο ιστότοπο.

Με αυτή την επίγνωση έρχεται η ευθύνη να προσθέσετε σημαντικά χαρακτηριστικά όταν είναι δυνατόν, όπως:

  • Εγγραφές ήχου
  • Μεταγραφές
  • Υπότιτλους
  • Μεγαλύτερες γραμματοσειρές

Υπάρχουν πολλά περισσότερα χαρακτηριστικά που μπορείτε να προσθέσετε, αλλά αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα.

Απλά θυμηθείτε, βεβαιωθείτε ότι οι πρόσθετες λειτουργίες είναι εύχρηστες και δεν επισκιάζουν το περιεχόμενό σας.

Κάνοντας το επιπλέον βήμα για να προσθέσετε λειτουργίες προσβασιμότητας θα βοηθήσει μόνο την επωνυμία σας να λάμψει. Αναμένουμε να δούμε αυτό το στοιχείο σχεδιασμού στους περισσότερους ιστότοπους το 2021 και για τα επόμενα χρόνια.

Οι τάσεις μπορεί να είναι μοντέρνες, αλλά…

Οι τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι εξίσου σημαντικές με την ικανότητά τους να αντιπροσωπεύουν την επωνυμία σας αυθεντικά.

Οι άνθρωποι μπορούν να δουν τις προηγούμενες ανούσιες τάσεις. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι κάνετε επιλογές σχεδιασμού ιστοσελίδων που υποστηρίζουν μια καλή εμπειρία χρήστη και την επωνυμία σας.

Επικεντρωθείτε στον καλό σχεδιασμό.

Ο καλός σχεδιασμός είναι καλή δουλειά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι