Παρακαλώ αξιολογήστε


Το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για την αύξηση της έκθεσης της επωνυμίας σας και την αύξηση των εσόδων.
Είτε είστε επιχειρηματίας που εργάζεται στο πρώτο επιχειρηματικό σας σχέδιο και ξεκινά μια νέα επιχείρηση, εργάζεται για την τρίτη εκκίνηση ή βοηθά μια μικρή επιχείρηση να αυξήσει τα έσοδά της ως έμπορος, το μάρκετινγκ θα επηρεάσει την επιτυχία ή την αποτυχία της επιχείρησης.
Ας δούμε κάθε μία από αυτές τις τάσεις μάρκετινγκ του 2021.

1. Μάρκετινγκ με γνώμονα τον σκοπό

Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά.
Η πανδημία επηρέασε κάθε χώρα παγκοσμίως και ώθησε τις έξυπνες μάρκες να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν με τους πελάτες και τις προοπτικές.
Πολλές έξυπνες μάρκες αγκάλιασαν την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων και το μάρκετινγκ με γνώμονα το σκοπό.

Τι είναι το μάρκετινγκ με γνώμονα το σκοπό;
Στο μάρκετινγκ με γνώμονα το σκοπό, μια επωνυμία συνδέεται με το κοινό της μέσω ενός κοινού σκοπού στον οποίο πιστεύουν και οι δύο. Όλες οι ενέργειες και οι αποφάσεις μιας μάρκας απογυμνώνονται σε ένα απλό ερώτημα: είναι αυτός ο εκπρόσωπος του σκοπού μας;
Ορισμένες μάρκες προώθησαν την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, ενώ άλλες επικεντρώθηκαν στα ανθρώπινα δικαιώματα, τη φτώχεια, τη φυλή και τις ανισότητες μεταξύ των φύλων.
Οι επιχειρήσεις που ακολούθησαν και καθόρισαν δημοσίως έναν σαφή και συνεπή σκοπό τα πήγαν καλύτερα το 2020 από τα εμπορικά σήματα που δεν διατύπωσαν σαφή σκοπό.
Αυτό δεν με εκπλήσσει. Μια πρόσφατη μελέτη του Ομίλου Zeno διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν από το εμπορικό σήμα όταν ακολουθεί μια μάρκα και αρθρώνει έναν ισχυρό σκοπό.
Είναι επίσης 4,5 φορές πιο πιθανό να προτείνουν την επωνυμία σας.
Αν εξακολουθείτε να επικοινωνείτε χρησιμοποιώντας μηνύματα επωνυμίας που αναπτύχθηκαν πριν από το 2020, κάντε ένα βήμα πίσω και επανεκτιμήστε αυτό που κάνετε.
Τα μηνύματα της επωνυμίας σας πρέπει να αλλάξουν για να έχουν καλύτερη απήχηση στους πελάτες και τις προοπτικές σας.

2. Επανασύνδεση με τους πελάτες σας

Το 2020, οι μάρκες αγωνίστηκαν να βρουν τις σωστές λέξεις όταν επικοινωνούσαν με τους πελάτες και τις προοπτικές.
Ορισμένες μάρκες επέλεξαν να παραμείνουν σιωπηλές.
Άλλοι αγνόησαν κυρίως την πανδημία και συνέχισαν να επικοινωνούν σαν να μην συνέβαινε τίποτα.
Και, μερικοί έσκυψαν σε σημαντικά και αμφιλεγόμενα ζητήματα που πολώνουν το κοινό-στόχο τους.
Καθώς τα πράγματα ηρεμούν το 2021, οι μάρκες πρέπει να βρουν τρόπους να επανασυνδεθούν με τους πελάτες και τις προοπτικές.
Τα σχόλια, οι έρευνες και τα ερωτηματολόγια one-on-one μπορούν να παρέχουν ευπαρουθεσμές και μοναδικές απαντήσεις για να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς η πανδημία επηρέασε τους πελάτες σας και πώς σκέφτονται επί του παρόντος για τον κόσμο.
Εδώ είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε: 6 σημαντικές ερωτήσεις που κάθε επιχείρηση πρέπει να κάνει στους πελάτες της.
Αυτές οι ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να επανεκτιμήσετε τον τρόπο με τον οποίο το κοινό-στόχος σας βλέπει την επωνυμία σας, αν η ταυτότητα της επωνυμίας σας εξακολουθεί να είναι κατάλληλη για το κοινό-στόχο σας και πώς βλέπουν οι χρήστες τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που πουλάτε.
Μην εκπλαγείτε αν δείτε πολλές εταιρείες να επαναπροσδιορίζονται το 2021. Οι εταιρείες πρέπει να εξελιχθούν για να παραμείνουν ενημερωμένες και ακόμη και οι πιο επιτυχημένες εταιρείες αλλάζουν την επωνυμία τους για να συμβαδίσουν με έναν μεταβαλλόμενο κόσμο.

3. Αποστροφή απώλειας

Στους ανθρώπους δεν αρέσει να χάνουν.
Είτε χάνουμε ένα παιχνίδι, μια διαφωνία ή ένα αντικείμενο που θέλουμε να αγοράσουμε, δεν μας αρέσει.
Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις αγοράς που παρακινούνται από την επιθυμία τους να αποφύγουν μια απώλεια.
Αυτή είναι η αρχή της αποστροφής της απώλειας και είναι μία από τις πιο σημαντικές αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ.
Μελέτες δείχνουν ότι η αποστροφή της απώλειας είναι διπλάσια ισχυρή, ψυχολογικά, από την απόκτηση κάτι.
Οι έξυπνες επωνυμίες κατανοούν πώς να αξιοποιήσουν την αποστροφή απώλειας για να βελτιώσουν τις καμπάνιες ανταλλαγής μηνυμάτων και μάρκετινγκ.
Στο μάρκετινγκ, μια στρατηγική αποστροφής ζημιών λαμβάνει τη μορφή συμφωνιών περιορισμένου χρόνου, ληξιπρόθημένων κουπονιών, πωλήσεων διακοπών ή ακόμα και περιορισμένων πόρων.
Αλλά, το 2021, οι στρατηγικές αποστροφής των απωλειών πρέπει να είναι πιο ανθρώπινες.
Για να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά την αποστροφή απώλειας το 2021, πρέπει να απευθυνθείτε στην κατάσταση του κοινού σας και να παρουσιάσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με τρόπο που να τους βοηθά να αποφεύγουν την απώλεια. Αλλά πρέπει να αναγνωρίσετε ότι οι άνθρωποι έχουν υποστεί τεράστιες απώλειες το 2020, οπότε τα μηνύματα πρέπει να είναι πιο ευαίσθητα από ποτέ.
Είδαμε εξαιρετικά παραδείγματα μάρκετινγκ αποστροφής απώλειας το 2020, όπως αυτό από τη Ford, και φρενίτιδα hashtag όπως #AustralianWildfires (που οδήγησαν σε έκθεση και σημαντικές δωρεές).
Μόνο η ιδέα της απώλειας είναι αρκετή για να δημιουργήσει μια ισχυρή αντίδραση.

4. Η σχετικότητα θα οδηγήσει στην ανάπτυξη
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γρήγορα, εύχρηστα και πολύ εκτεταμένα. Για πολλές επιχειρήσεις, συμβαίνει να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους εμπορίας προϊόντων και υπηρεσιών.
Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να επεκτείνονται, πολλές μάρκες εκμεταλλεύονται την έλξη υψηλής επισκεψιμότητας μέσω περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες (UGC).
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες δημιουργείται από πελάτες ή χρήστες και όχι από την επωνυμία.
Η UGC αναπτύσσεται εκθετικά τα τελευταία πέντε χρόνια (κυρίως λόγω της επηρεαστικής εμπορίας). Είναι ένας μεγάλος, αυθεντικός τρόπος για να προωθήσετε τα προϊόντα σας και να βελτιώσετε την εικόνα της επωνυμίας σας.
Η UGC έχει πολλά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης δέσμευσης.
Μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι έχουν 28% περισσότερες πιθανότητες να ασχοληθούν με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες από τις παραδοσιακές αναρτήσεις που βασίζονται στην εταιρεία. Και, το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες αντικατοπτρίζει τη σχετικότητα και την αξιοπιστία.
Η χρήση πραγματικών ανθρώπων από την UGC σπάει το καλούπι των παραδοσιακών, συχνά ψυχρών εκστρατειών μάρκετινγκ. Αξιοποιώντας το UGC, οι μάρκες μπορούν να παρουσιάσουν ειλικρινείς κριτικές, πραγματικά συναισθήματα, φυσικές αντιδράσεις και πραγματικούς ανθρώπους – το χρυσωρυχείο μιας εκστρατείας μάρκετινγκ.
Επίσης, η UGC δεν δεσμεύεται από τους τυπικούς περιορισμούς που έχουν οι επωνυμίες κατά την εμπορία των δικών τους προϊόντων.
Και, UGC είναι πιο πιθανό να γίνει ιογενής.
Δεκάδες εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν ένα βίντεο ενός άνδρα που οδηγούσε στο πίσω μέρος ενός φορτηγού ενώ έπινε χυμό βατόμουρου Ocean Spray και συγχρονιζόταν με ένα soundtrack των “Ονείρων” του Fleetwood Mac.
Εκατοντάδες άνθρωποι δημοσίευσαν τα δικά τους βίντεο κάνοντας το ίδιο πράγμα.
Αυτό είναι το είδος της δωρεάν δημοσιότητας που οι περισσότερες μάρκες ονειρεύονται μόνο.

5. Το κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο ανατινάζεται

Τώρα που οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων χρησιμοποιούν περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, αναμένουμε μια άλλη σημαντική ανάπτυξη σε αυτές τις διαδικτυακές πλατφόρμες – την αύξηση του κοινωνικού ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ποτέ δεν ήταν πιο εύκολο να αγοράσεις κάτι στο διαδίκτυο.
Πρόσφατα, εφαρμογές όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest ενημέρωσαν ή εισήγαγαν καταστήματα απευθείας στις εφαρμογές τους. Οι πιθανότητες είναι, αν μετακινηθείτε πέρα από κάτι που σας αρέσει, μπορείτε να το αγοράσετε αμέσως από αυτήν την εφαρμογή με λίγα μόνο αγγίγματα.
Στην πραγματικότητα, το κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο κλονίζει ήδη το παραδοσιακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Σύμφωνα με το HubSpot, το 71% των ανθρώπων είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια μάρκα με βάση τις παραπομπές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό δεν είναι απλά μια μόδα. Περισσότεροι από τους μισούς διαδικτυακούς αγοραστές έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά μέσω καναλιών κοινωνικών μέσων.
Με την ενσωμάτωση των αγορών σε εφαρμογές κοινωνικών μέσων, οι διαδικτυακές αγορές θα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη το 2021.
Επιπλέον, αν συνδυάσετε το κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο με την UGC, η παρουσία της επωνυμίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ισχυρότερη από ποτέ!

6. Το βίντεο και η αφήγηση θα κυβερνήσουν

Σε μια εποχή όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αδύνατο να αποφευχθούν, οι άνθρωποι καταναλώνουν και αλληλεπιδρούν με ώρες μέσων ενημέρωσης κάθε μέρα.
Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που καταναλώνουμε έχει τη μορφή εικόνων, κειμένου και βίντεο. Όμως, τα βίντεο γίνονται γρήγορα ο βασιλιάς του μάρκετινγκ που τραβάει την προσοχή.
Τα βίντεο σάς επιτρέπουν να ενσωματώσετε περισσότερο περιεχόμενο, αλλά σε μια πιο φιλική και δαγκωματιά. Η δημοτικότητα του TikTok και άλλων πλατφορμών ροής σηματοδοτεί μια σημαντική στροφή στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε περιεχόμενο.
Τα καλύτερα βίντεο είναι συνήθως γρήγοροι και μοιράζονται το προϊόν, την ιστορία και την προτροπή της επωνυμίας σας γρήγορα και αποτελεσματικά. Ένα ισχυρό βίντεο είναι εξαιρετικά αξέχαστο και άνετο για να το παρακολουθήσετε ξανά και ξανά.
Υπάρχουν πολλά εξαιρετικά παραδείγματα για το πώς οι επωνυμίες χρησιμοποιούν βίντεο, συμπεριλαμβανομένου αυτού από τους φίλους μας στο M1 Finance, μια δημοφιλής εκκίνηση fintech που βοηθά τους ανθρώπους να δημιουργήσουν και να εκτελέσουν μακροπρόθεσμες επενδυτικές στρατηγικές μετοχών.
Το TikTok είναι ζεστό και πολλές μάρκες προσπαθούν να καταλάβουν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα αυτή την πλατφόρμα. Το TikTok δεν έχει νόημα για όλους, αλλά δεν θα ξέρετε αν μια νέα πλατφόρμα μπορεί να σας βοηθήσει αν δεν πειραματιστείτε σε αυτήν την πλατφόρμα.
Αλλά να είστε προσεκτικοί. Πολύ συχνά, οι εταιρείες δημιουργούν βίντεο που δεν προέρχονται από τη στρατηγική μάρκετινγκ γραπτού περιεχομένου. Αυτό φωνάζει ασυνέπεια και αποσπά την προσοχή από το κύριο μήνυμα.
Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιήστε το βίντεο για να βελτιώσετε, να επεκτείνετε και να ενισχύσετε τις υπάρχουσες προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου.
Στο παραπάνω παράδειγμα βίντεο M1, το βίντεο βασίζεται σε μια αρχική ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με τον τρόπο επιλογής μετοχών.
Ακολουθούν μερικά άλλα εξαιρετικά παραδείγματα αφήγησης μέσω βίντεο.

7. Μειώστε, επαναχρησιμοποιήστε, επανατοποθετήστε

Το 2020 ανάγκασε τις περισσότερες μάρκες να στραφούν σε ένα εικονικό περιβάλλον εργασίας.
Δεν είναι εύκολο να κυκλοφορήσετε μοναδικό και δημιουργικό περιεχόμενο σε όλα τα μέσα όταν δεν έχετε τα ίδια εργαλεία ή χώρους που χρησιμοποιούσαν παραδοσιακά οι επωνυμίες για τη δημιουργία περιεχομένου.
Αντ ‘αυτού, οι εταιρείες επικεντρώθηκαν στην επανατοποθέτηση περιεχομένου που δημιούργησαν για ένα κανάλι (όπως ένα podcast, για παράδειγμα) και το επεξεργάστηκαν για να το δημοσιεύσουν σε άλλο μέσο (για παράδειγμα στο Twitter ή το Facebook).
Η επανατοποθέτηση περιεχομένου εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Και δημιουργεί περισσότερη συνέπεια σε διαφορετικά σημεία επαφής με την αγορά-στόχο σας.
Επιπλέον, εάν δημιουργείτε ελκυστικό και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, είναι λογικό να το μοιραστείτε σε πολλές πλατφόρμες για να επεκτείνετε την απήχηση αυτού του περιεχομένου.
Ο ψεκασμός περιεχομένου είναι μία από τις καλύτερες τεχνικές κατά την επανατοποθέτηση περιεχομένου.
Ο ψεκασμός περιεχομένου περιλαμβάνει τη διάσπαση ενός μεγάλου τμήματος περιεχομένου σε μικρότερα, πιο εστιασμένα και στρατηγικά στοιχεία.
Ο ψεκασμός περιεχομένου είναι χρήσιμος επειδή χρησιμοποιεί πόρους αποτελεσματικά, βελτιώνει τη συνάφεια μεταξύ πλατφορμών και ενισχύει το περιεχόμενό σας σε πολλά κανάλια.

8. Πηγαίνοντας εικονικά

Το 2020 άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι. Δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιήσουμε προσωπικά συνέδρια, συναντήσεις, θέσεις πωλήσεων ή να κάνουμε αυτό που όλοι θεωρούσαμε δεδομένο πριν από την παγκόσμια πανδημία.
Πολλές μάρκες στράφηκαν σε ψηφιακές εκδηλώσεις και συναντήσεις. Αυτές οι εμπειρίες αποδείχθηκαν οικονομικά αποδοτικές και επέτρεψαν στις μάρκες να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους με χαμηλότερο κόστος.
Καθώς ο κόσμος βελτιώνεται το 2021, οι εταιρείες δεν βιάζονται να επιστρέψουν στους παραδοσιακούς επιχειρηματικούς τρόπους.
Αναμένουμε να δούμε περισσότερα σωματικά συνέδρια και εκδηλώσεις. Ωστόσο, οι εικονικές εκδηλώσεις θα μεταμορφώσουν τη βιομηχανία εκδηλώσεων και εμπειριών το 2021 και για τα επόμενα χρόνια.

9. Το μάρκετινγκ γίνεται εξυπνότερο

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επεκτείνει αυτό που μπορείτε να κάνετε με τις καμπάνιες μάρκετινγκ.
Όχι μόνο η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να επηρεάσει τις τάσεις σχεδιασμού προϊόντων, αλλά αναμένεται επίσης να ωθήσει το όριο στη δημιουργία περιεχομένου και την αυτοματοποίηση.
Η τεχνητή νοημοσύνη θα σας βοηθήσει να παρέχετε γρήγορο, ακριβές και εξατομικευμένο περιεχόμενο, απευθείας στο κοινό-στόχο σας.
Η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει επίσης στη δημιουργία περιεχομένου παρέχοντας δεδομένα, προελεύσεις και αναφορές.
Τα έξυπνα chatbots που υποστηρίζονται από την τεχνητή νοημοσύνη θα σας βοηθήσουν να υποστηρίξετε απρόσκοπτα τις καμπάνιες μάρκετινγκ παρέχοντας σχετικές πληροφορίες στις ομάδες πωλήσεων και υποστήριξης.
Αν οι τεχνολογίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιείτε αυτήν τη στιγμή δεν ενσωματώνουν τεχνητή νοημοσύνη, επανεκτιμήστε και εξετάστε αν τα τρέχοντα εργαλεία σας μπορούν να κλιμακωθούν μακροπρόθεσμα.

10. Η ταχύτητα του ιστότοπου είναι πιο σημαντική από ποτέ

Στα μέσα του 2020, η Google ανακοίνωσε έναν νέο παράγοντα κατάταξης που ονομάζεται “Core Web Vitals”, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του τον Μάιο του 2021.
Το Core Web Vitals έχει σχεδιαστεί για να μετρά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βιώνουν την ταχύτητα, την ανταπόκριση και την οπτική σταθερότητα μιας ιστοσελίδας. Μετρούν το χρόνο που απαιτείται για τη φόρτωση του κύριου περιεχομένου (ιδανικό είναι 2,5 δευτερόλεπτα ή ταχύτερο), το χρόνο που χρειάζεται μια σελίδα για να γίνει διαδραστική (λιγότερο από 100 ms είναι ιδανικό) και το ποσό της μη αναμενόμενης μετατόπισης διάταξης στο οπτικό περιεχόμενο της σελίδας (ιδανικό είναι μικρότερο από 0,1).
Η Google πιστεύει ότι όταν μια ιστοσελίδα φορτώνεται γρήγορα, είναι διαδραστική γρήγορα και η διάταξη δεν αλλάζει πολύ, οι άνθρωποι θα είναι γενικά ευχαριστημένοι, βελτιώνοντας την εμπειρία αναζήτησης των ανθρώπων.
Οι χρόνοι ταχύτητας σελίδας ήταν πάντα σημαντικοί. Αλλά γίνονται ακόμα πιο σημαντικοί το 2021.
Εάν θέλετε να ανταγωνιστείτε με καθιερωμένες επιχειρήσεις στην αγορά-στόχο σας, θα πρέπει να εστιάσετε ορισμένες από τις προσπάθειές σας στη διασφάλιση ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας είναι βελτιστοποιημένος και αποδίδει καλά.

Συμπέρασμα

Λίγες μάρκες θα επιτύχουν το 2021 με το μάρκετινγκ καθώς εμπορεύτηκαν πριν από το 2020. Το νέο φυσιολογικό απαιτεί από τις επωνυμίες να προσαρμόζονται, να εξελίσσονται και να επανεξετάζουν τι κάνουν.
Λάβετε υπόψη αυτές τις δέκα τάσεις μάρκετινγκ καθώς σχεδιάζετε τη στρατηγική μάρκετινγκ.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι