5 Συμβουλές για να Αυξήσετε τις Πωλήσεις στο δικό σας Online Κατάστημα Ενδυμάτων
Είτε παρουσιάζετε μία κανούργια επωνυμία ρούχων είτε έχετε ήδη μία αυτόν τον καιρό, το να σκεφτείτε να κερδίσετε περισσότερο έκθεση και κοινοποιήση στην αγορά, πρέπει να είναι πάντα ύψιστης σημασίας για εσάς. Ωστόσο, ολοένα και περισσότερες εμπορικές φίρμες (brands) ρούχων εμφανίζονται και ο ανταγωνισμός μεγαλώνει.
Υπάρχουν πολλές επιλογές για τους καταναλωτές. Συνειδητοποιώντας ότι ο έλεγχος τους στην αγορά είναι χαλαρός, μεγάλοι οίκοι μόδας επενδύουν μεγάλα ποσά για να διασφαλίσουν ότι η δυναμή τους κι η παρουσία τους δεν θα ελαττωθεί.
Το να είστε πρωτοποριακοί δεν είναι μόνο πιθανό, αλλά απαραίτητο εάν θέλετε η εταιρία ενδυμάτων σας να ευδοκιμήσει και να γίνει επιτυχημένη. Παρακάτω είναι μερικές ιδέες για το πως να γίνετε πρωτοποριακοί με την επιτυχή κατασκευή eshop ενδυμάτων.
Συμβουλή #1: Βελτιώστε την Εμπειρία
Οι περισσότεροι άνθρωποι λατρεύουν να ψωνίζουν στο εμπορικό ή σε μία λεωφόρο. Τους αρέσει να επεξεργάζονται τα προϊόντα -ειδικά τα ρούχα και τα αξεσουάρ- να δοκιμάζουν το νούμερο και μετά να ολοκληρώνουν την αγορά. Όσον αφορά όμως το διαδικτυακό κομμάτι, οι περισσότερες εμπορικές φίρμες ενδυμάτων είναι τόσο κακές που δεν αποτελεί έκπληξη το ότι καμία από αυτές δεν έχει πωλήσεις.
Η προσωποποίηση μέσω της κατανόησης της συμπεριφοράς των αγοραστών και μετά η τροποποιήση της αγοραστικής εμπειρίας θα θέσει πραγματικά την επωνυμία σας ξεχωριστά και θα διακόψει το πλήθος των μη προηγμένων ιστοτόπων στο δικό σας κοινό. Η προσωποποίηση μπορεί να είναι σε μορφή look books, και εξατομικευμένων προτάσεων που ταιριάζουν με το κάθε άτομο που έρχεται στο online κατάστημά σας.
Αυτές οι προτάσεις μπορούν να φτάσουν στους καταναλωτές με την ανάλυση των προφιλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής για το τι ψάχνουν και τι τους αρέσει ή όχι. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα δεδομένα για τις αγορές στις συνήθειες των αγοραστών. Αξιοποιήσετε μέσω του seo αυτά τα δεδομένα και κατασκευάστε ένα σύστημα προτάσεων, το οποίο θα εντυπωσιάσει τους πελάτες σας.
Συμβουλή #2: Λύστε τα προβλήματα μεγέθους
Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι μικρές εμπορικές φίρμες (brands) είναι η ανησυχία που έχουν οι καταναλωτές κατά την περιηγησή τους στο διαδίκτυο για να αγοράσουν ρούχα ή αξεσουάρ, μη ξέροντας αν το αντικείμενο θα τους κάνει καλή εφαμοργή και αν θα τους αρέσει. Παραγγέλνοντας ένα προϊόν από έναν ιστότοπο, πληρώνοντας για τα μεταφορικά, περιμένοντας για το προϊόν να φτάσει και μετά να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι το κατάλληλο μέγεθος ή ότι δεν είναι καλό πάνω τους, τους αποτρέπουν από το να αγοράσουν από άγνωστες επωνυμίες.
Ένας τρόπος που θα μπορούσατε να λύσετε αυτό το πρόβλημα είναι με την προσωποποίηση μέσω της τεχνολογίας. Το body scanning έχει γίνει αποδεκτό από αρκετούς και θα ήταν καλή ιδέα να ενσωματώσετε αυτή την τεχνολογία στη διαδικασία πωλήσεών σας. Υπάρχουν λίγοι που το διαθέτουν στην αγορά και προσπαθούν να παρέχουν μία πρακτική και οικονομικές λύσεις στους αγοραστές να σκανάρουν τις αναλογίες του σώματός τους και να τις ανεβάσουν σε μία βάση cloud που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα από εμπορικές φίρμες (brands) ρούχων, ώστε να προσφέρουν επιλογές μεγεθών που θα ταιράζουν στους πελάτες.
Από τη στιγμή που θέματα που έχουν σχέση με το μέγεθος έχουν αντιμετωπιστεί και ο καταναλωτής πιστεύει ότι μπορεί να παραγγείλει ένα ρούχο χωρίς να ανησυχεί σχετικά με το μέγεθος και την εφαρμογή, οι επωνυμίες θα δουν τεράστια εκτόξευση στις πωλήσεις κι επίσης θα λύσουν άλλο ένα πιεστικό θέμα, το οποίο είναι μάστιγα στην βιομηχανία ρούχων – επιστροφές και έξοδα μεταφοράς.
Συμβουλή #3: Λύστε Προβλήματα Μεταφοράς
Μπορεί να μην ακούγεται σαν ένα πρόβλημα που προκαλεί αναστάτωση, είναι όμως ένα πρόβλημα που οι περισσότερες επιχειρήσεις ρούχων αντιμετωπίζουν. Οι επιχειρήσεις ξοδεύουν εκατομμύρια για επιστροφή και μεταφορικά. Αυτό πηγάζει από το παραπάνω πρόβλημα- λάθος μέγεθος και λάθος παραγγελίες. Εάν μπορείτε να διασφαλίσετε ότι θα λυθεί το πρόβλημα του μεγέθους και θα προσωποποιήσετε την εμπειρία μέσω πρωτοποριακών τεχνολογιών, τότε το πρόβλημα θα περιοριστεί.
Εάν η πολιτική επιστροφής σας είναι σταθερή και χρησιμοποιεί τεχνολογία για να κάνουν πολύ εύκολο για τους ανθρώπους να επιστρέψουν τα αντικείμενά τους, τότε θα βγείτε αρκετά κερδισμένοι.
Συμβουλή #4: Λύστε τα προβλήματα της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Πελατών
Άλλο ένα μεγάλο ζήτημα που έχουν οι περισσότεροι πελάτες είναι να έρχονται αντιμέτωποι με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών ενός online καταστήματος ενδυμάτων. Συνειδητοποιούν ότι και να τηλεφωνήσουν ίσως δεν θα πάρουν τα άμεσα αποτελέσματα που αναζητούν. Πολύ συχνά αυτό αποτρέπει τις online αγορές από άγνωστες επωνυμίες και οι άνθρωποι στρέφονται προς τους ιστοτόπους μεγαλύτερων επωνυμιών, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πληρώσουν περισσότερο.
Για να επιλυθεί αυτό το πρόβλημα στο δικό σας ecommerce κατάστημα ρούχων, θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σαν ένα εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών. Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να σας κάνουν ερωτήσεις. Έτσι αντί να σπαταλάτε χρόνο στο τηλέφωνο ή απαντώντας emails, η ομάδα υποστήριξης μπορεί εύκολα να απαντήσει τις περισσότερες ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε λίγα λεπτά.
Συμβουλή #5: Λύστε τα προβλήματα Εμπιστοσύνης
Πιο συχνά από ποτέ οι άνθρωποι σταματούν πριν ολοκληρώσουν μία αγορά online εξαιτίας του φόβου να εισάγουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας σε έναν ιστότοπο. Αυτή η δυσπιστία συνήθως πηγάζει από μερικούς οπτικούς δείκτες στον ιστότοπό σας και δεν σχετίζονται τόσο πολύ με την επωνυμία.
Μία ελλιπής κατασκευή ιστοσελίδας, η έλλειψη SSL (secure certificate) ή η έλλειψη μίας ειδικής επεξεργασίας πληρωμών θα μπορούσε να είναι οι κυριότερες αιτίες.
Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα επενδύστε επαρκώς στο να δημιουργήσετε την πιο επαγγελματική όψη του online καταστήματός σας που θα μπορούσατε. Αναζητήστε έναν κατασκευαστή ιστοσελίδων που έχει μεγάλη εμπειρία. Εγγραφείτε με έναν από τους αξιόπιστους επεξεργαστές πληρωμών και βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης σας δεν εγκαταλείπει τον ιστότοπο για να πραγματοποιήσει την πληρωμή σε έναν ιστότοπο τρίτου μέρους. Επενδύστε σε ένα δυνατό πιστοποιητικό SSL και host που μπορεί να διαχειριστεί την ασφάλεια.
Επίλογος
Όλες οι συμβουλές που παρουσιάστηκαν παραπάνω, είναι μία καλή αρχή και έχουν σχέση με τα σημαντικότερα προβλήματα που μαστίζουν αυτή την βιομηχανία.