espa banner
opthalmology

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Είναι απολύτως εφικτό να βρείτε νέους ασθενείς που χρησιμοποιούν όρους αναζήτησης για ορισμένες από τις υπηρεσίες που ειδικεύονται στην οπτομετρική. Φανταστείτε να έχετε καίνουργιους πελάτες που να φτάνουν στο πρώτο ραντεβού σας, ενθουσιασμένοι να συνεργαστούν μαζί σας. Αυτό συμβαίνει όταν ο ιστότοπος έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εμπειρία του επισκέπτη. Από μια εντυπωσιακή εμφάνιση και εικόνες, σε μαρτυρίες, σε ελεύθερο περιεχόμενο υψηλής αξίας, σε γρήγορες φόρμες και πολλά άλλα. Είτε επανασχεδιάζετε έναν ιστότοπο οπτομετρίας είτε ξεκινώντας από το μηδέν, αυτές οι 12 συμβουλές, θα σας χρησιμεύσουν ως μια λίστα ελέγχου για το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας έτσι ώστε να προσελκύσει και να μετατρέψει τους επισκέπτες σε νέους πελάτες.

 

1. Δημιουργήστε ένα οπτικά ωραίο σχεδιασμό ιστοσελίδων

Επισκιάστε τους ανταγωνιστές σας, ώστε να γίνετε μοναδικοί. Ένας καλός ιστοτόπος οφθαλμίατρου αντικατοπτρίζει το επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησης, οπότε είναι σημαντικό να έχουμε έναν επαγγελματικό ιστότοπο που να μεταφέρει σαφώς αυτά τα στοιχεία. Κατά το σχεδιασμό ενός δικτυακού τόπου, δείτε παραδείγματα από εταιρείες με παρόμοιες υπηρεσίες και πελατεία. Παρατηρήστε πώς σχεδιάστηκαν οι ιστότοποί τους και αξιολογήστε τους λεπτομερώς στην κατασκευή ιστοσελίδας, κάνοντας μια λίστα με όλα όσα κάνουν σωστά. Αυτές οι αξιολογήσεις θα χρησιμεύσουν ως το βασικό πλαίσιο για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου σχεδιασμού που να αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σας.

Θα πρέπει ο ιστότοπός σας να αντικατοπτρίζει την άποψη και την αισθητική σας. Κρατήστε το απλό. Γνωρίζουμε ότι είναι δελεαστικό να προσθέσουμε κάθε διαθέσιμο χαρακτηριστικό στο σχέδιο με πολλά κείμενα, πολλά κουμπιά και αναδυόμενα παράθυρα αλλά θα αποσπάσουν τους πιθανούς πελάτες από τις σημαντικές πληροφορίες που πρέπει να εξετάσουν. Ο λευκός χώρος είναι ένα πλεονέκτημα και η τοποθέτηση περιεχομένου είναι το κλειδί!

Όλες οι εικόνες και τα βίντεο πρέπει να είναι επαγγελματικά και να σχετίζονται με την επιχείρηση. Εισάγετε τους πιθανούς πελάτες σε φιλικό προσωπικό, όπως οι γιατροί, οι νοσηλευτές και οι βοηθοί, όλα με εκπληκτική φωτογραφία και εμπνευσμένες περιγραφές.

Μια καλή πλοήγηση είναι το τελευταίο πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού της ιστοσελίδας. Μια εύκολη πλοήγηση στο μενού βοηθά τους πιθανούς πελάτες να αποκτήσουν λεπτομερείς και κρίσιμες πληροφορίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

 

2. Να είστε προσβάσιμοι!

Το πρώτο πράγμα που αναζητούν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας είναι οι πληροφορίες επικοινωνίας και οι ώρες λειτουργίας, έτσι ώστε οι πληροφορίες να εμφανίζονται με σαφήνεια στην επικεφαλίδα.

 Οι πληροφορίες επικοινωνίας πρέπει να είναι ένα από τα πιο αξιοσημείωτα περιεχόμενα στην κύρια σελίδα. Μόλις οι επισκέπτες βρεθούν στον ιστότοπό σας, είναι προφανές τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια, αν θέλουν να έρθουν σε επαφή μαζί σας. Αν υπάρχουν πάρα πολλά οπτικά στοιχεία που αποσπούν την προσοχή τους, τότε οι άνθρωποι απλά θα την χάσουν. Μειώστε λοιπόν τα εμπόδια για να τους δείξετε τα στοιχεία επικοινωνίας.

Περιγράψτε όλους τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να έρθουν σε επαφή με την επιχείρησή σας. Ο αριθμός τηλεφώνου πρέπει να παρατίθεται με ευδιάκριτο και προσβάσιμο τρόπο κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί για να ενεργοποιήσετε μια κλήση από ένα smartphone ή φορητό υπολογιστή. Επίσης, θα πρέπει να είναι διαθέσιμος ένας αριθμός φαξ, αν είναι δυνατόν, ώστε να διευκολύνεται η αποστολή ιατρικών ιστορικών πριν από ένα ραντεβού. Συμπεριλάβετε επίσης μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εάν η επιχείρηση έχει παρουσία κοινωνικών μέσων (social media), να εμφανίζει μόνο τα εικονίδια στην κάτω πλοήγηση της ιστοσελίδας. Αντισταθείτε στην ανάγκη να προσθέσετε συνδέσμους σε ηλεκτρονικά προφίλ στο επάνω μέρος των σελίδων. Οι επισκέπτες θα μπορούσαν να κάνουν κλικ και στη συνέχεια να αποσπάσουν το ενδιαφέρον τους από ένα νέο άρθρο ή μια εικόνα στο Facebook και τα σχετικά και να ξεχάσουν να κλείσουν το ραντεβού. Θέλετε να εστιάσετε στη διατήρηση της προσοχής τους όσο το δυνατόν περισσότερο.

 

3.Κουμπί προτροπής

Μόλις τραβήξετε την προσοχή τους, δώστε τους σαφείς οδηγίες για τα επόμενα βήματα. Θα πρέπει ο επισκέπτης να δει τις υπηρεσίες σας ή να τον ενθαρρύνουμε να κλείσουν ραντεβού. Όποιο και αν είναι το επόμενο βήμα, βάλτε το κουμπί προτροπής, ώστε να ξεχωρίζει από τα άλλα στοιχεία σχεδίασης της σελίδας.

Το κουμπί αυτό είναι ένας ειδικός σύνδεσμος σε έναν ιστότοπο που ενθαρρύνει τους επισκέπτες να κάνουν το επόμενο βήμα όταν αλληλεπιδρούν με αυτήν την επιχείρηση. Αποτελεί έναν αποτελεσματικό και ισχυρό τρόπο μετατροπής ενός ιστότοπου από μια παθητική διαφήμιση σε ένα ενεργό μέσο προσέγγισης και κινητοποίησης. Κάνουν εύκολο για το χρήστη να μετατρέψει την περιήγησή τος στο Internet σε μια ενέργεια, η οποία αυξάνει τη δέσμευση με πιθανούς ασθενείς και γεμίζει το βιβλίο ραντεβού.

Μερικά κοινά κουμπιά προτροπής περιλαμβάνουν:

  Μάθε περισσότερα

  Κάλεσε τώρα

  Προγραμματίστε τη δωρεάν σύσκεψή σας σήμερα

  Διαβάστε τις μαρτυρίες από τους ασθενείς μας

 

Η τοποθέτηση των κουμπιών προτροπής είναι σημαντική. Αυτά τα κουμπιά πρέπει να είναι ορατά και εμφανή. Είναι σημαντικό να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη ιστοσελίδα, τόσο στον τόνο όσο και στον οπτικό σχεδιασμό. Χρησιμοποιήστε διακριτικό έντονο χρώμα για να επισημάνετε το κουμπί ενέργειας και να τραβήξετε αμέσως την προσοχή του χρήστη.

 

4. Λίστα υπηρεσιών και εμπορικό σήμα (brand)

Ο ιστότοπος ενός οπτικού ή ενός οφθαλμίατρου πρέπει επίσης να περιλαμβάνει έναν κατάλογο εύκολης αναζήτησης και εύκολης ανάγνωσης των υπηρεσιών που παρέχετε.

Να περιγραφεί τις υπηρεσιές. Έτσι οι δυνητικοί ασθενείς μπορούν να σχηματίσουν μια σαφή ιδέα για το πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες τους. Αναφέρετε τις διαφορετικές εξειδικεύσεις των συνθηκών οφθαλμού, τις εξετάσεις και τις διαθέσιμες εξετάσεις, καθώς και τις τυχόν επιτόπιες διαδικασίες που προσφέρονται στην επιχείρησή σας. Μόλις οι επισκέπτες καταλάβουν τις λύσεις σας για τα προβλήματά τους, είναι πιθανότερο να κλείσουν ραντεβού ή να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες. Λάβετε υπόψη ότι ο στόχος δεν τίθεται σε πωλήσεις, αλλά ενημερώνει τον ασθενή παρέχοντας χρήσιμο περιεχόμενο.

Επιπλέον εάν έχετε κατάστημα οπτικών, συμπεριλάβετε μια λίστα με όλα τα εμπορικά σήματα γυαλιών που διατίθενται στο κατάστημα. Οι πελάτες δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις μάρκες των γυαλιών καθώς και στην αναζήτηση ειδικευμένων ιατρών για τους οφθαλμούς. Τα γυαλιά είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ταυτότητας και της έκφρασης ενός ατόμου, οπότε η καταχώριση των εμπορικών σημάτων μπορεί να απευθύνεται άμεσα στο γούστο τους. Ένας άλλος λόγος που θα θέλατε να το κάνετε αυτό είναι επειδή η σύνδεση της εταιρίας σας με μεγαλύτερες μάρκες σας κάνει πιο αξιόπιστους.

Η παροχή υπηρεσιών και εμπορικού σήματος θα σας βοηθήσει να εκπαιδεύσετε και να προσελκύσετε πιθανούς ασθενείς. Επίσης, θα εξομαλύνει τις λειτουργίες, δεδομένου ότι το προσωπικό σας δεν θα είναι πλέον υποχρεωμένο να παρέχει αυτές τις πληροφορίες μέσω τηλεφώνου σε πιθανούς πελάτες.

 

5. Επισημάνετε βραβεία, πιστοποιήσεις και επιτεύγματα

Οι πελάτες που θα σας συγκρίνουν με τους καλύτερους δικτυακούς τόπους οπτικών ή οφθαλμίατρων στην περιοχή σας, θα θέλουν να μάθουν αν έχετε κάποιο βραβείο. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεχωρίσετε ανάμεσα στους ανταγωνιστές παρά να επιδείξειτε τα επιτεύγματά σας. Συμπεριλάβετε ένα συγκεκριμένο τμήμα της ιστοσελίδας για να εμφανίσετε με υπερηφάνεια αυτές τις νίκες και τα επιτεύγματα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει επίσης βραβεία ή πιστοποιήσεις.

Η θετική τοπική ή μεγάλη προσοχή είναι ένα ισχυρό παράδειγμα κοινωνικής απόδειξης και θα δώσει αξιοπιστία. Οι αναφορές των μέσων ενημέρωσης μπορούν επίσης να βοηθήσουν την επιχείρηση να αποκτήσει φήμη για εξαιρετική ποιότητα και εξυπηρέτηση πελατών, γεγονός που θα προσελκύσει και νέους πελάτες.

Κατά την κατανόηση και την προσοχή των μέσων ενημέρωσης, μοιράζεστε μόνο πράγματα που σχετίζονται με την επιχείρηση. Αν υπάρχει βραβείο για εξαιρετικές υπηρεσίες στην οπτομετρία ή αν συμμετείχε σε φιλανθρωπικό γεγονός, συμπεριλάβετε αυτές τις πληροφορίες. Οτιδήποτε προσωπικό ή άσχετο με την πρακτική ή το επάγγελμα θα πρέπει να αποφεύγεται, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή των δυνητικών ασθενών – είναι σημαντικό να διατηρηθεί το περιεχόμενο σχετικό.

Χρησιμοποιήστε συμβολισμό στις διαφημίσεις σας, είναι κάτι περισσότερο από αποτελεσματικό, καθώς και να προχωρήσετε ένα βήμα πιο πέρα και να χρησιμοποιήσετε βίντεο. Τα βίντεο συνδέονται με την προαναφερθείσα ιδέα και κάνουν μια καταπληκτική δουλειά.

 

6. Προσαρμογή σε κινητές συσκευές

Σήμερα, οι δυνητικοί ασθενείς και οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δικτυακούς τόπους από οπουδήποτε και από πολλές διαφορετικές συσκευές. Ως εκ τούτου, είναι κρίσιμο ο ιστοχώρος να είναι προσβάσιμος σε όλους, από τους φορητούς υπολογιστές έως τα tablet και τα κινητά τηλέφωνα, ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να προσεγγίσει την προσαρμογή ως κορυφαία προτεραιότητα.

Η προσαρμογή στα κινητά τηλεφώνα εξασφαλίζει ότι ο ιστότοπος θα προσαρμόζεται κατάλληλα σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή με την οποία οι χρήστες προβάλλουν τον ιστότοπο. Αυτές οι προσαρμογές περιλαμβάνουν την αλλαγή μεγέθους του περιεχομένου ώστε να είναι συμβατές σε διάφορα μεγέθη οθόνης, να προσαρμόζονται τα στοιχεία σχεδίασης και να διατηρούνται οι λειτουργίες των συνδέσμων και των κουμπιών προτροπής.

Χωρίς μια responsive σχεδίαση, οι πελάτες θα έχουν δυσκολίες να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα όταν δεν χρησιμοποιούν φορητό υπολογιστή ή επιφάνεια εργασίας. Μπορεί ακόμη και να αντιμετωπίσουν προβλήματα με την φόρτωση του ιστότοπου. Αυτό θα εμποδίσει τους πιθανούς πελάτες και θα τους αναγκάσει να εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα και να πάνε στον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή με καλύτερη ανταπόκριση στα κινητά τηλέφωνα. Αυτό θέλουμε να το αποφύγουμε με κάθε κόστος!

 

7. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Η δημιουργία ενός πανέμορφου ιστότοπου με ενημερωμένες περιγραφές των υπηρεσιών, χρήσιμες λίστες των διαθέσιμων γυαλιών ηλίου με εμπορικό σήμα και κουμπιά προτροπής, είναι μόνο το ήμισυ για να έχουμε έναν ιστότοπο σχεδιασμένο να πουλάει. Το άλλο μισό της εργασίας είναι να τοποθετήσετε σωστά την περιοχή για να προσεγγίσετε πιθανούς ασθενείς. Για να γίνει αυτό, ο ιστότοπος πρέπει να είναι κωδικοποιημένος ώστε να είναι φιλικός προς τις μηχανές αναζήτησης.

Γνωστή ως βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), είναι η διαδικασία που θα εξασφαλίσει ότι ο ιστότοπος κατατάσσεται καλά στις έρευνες μηχανών αναζήτησης, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες να αποτελέσει κορυφαίο αποτέλεσμα. Σήμερα, περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google για να βρουν μια τοπική υπηρεσία ή προϊόντα  και δεν έχουν χρόνο να κοιτάξουν όλα τα αποτελέσματα. Έτσι εάν δεν κατατάσσεστε κοντά στην κορυφή για λέξεις-κλειδιά όπως “οφθαλμίατρος στην χ περιοχή” ή λέξεις-κλειδιά με την πόλη και τον ταχυδρομικό σας κωδικό, τότε οι άνθρωποι δεν θα μετατραπούν σε πελάτες.

Ρωτήστε τον εαυτό σας: πότε ήταν η τελευταία φορά που αναζητήσατε κάτι και κάνατε κλικ σε σελίδες αποτελεσμάτων για να επιλέξετε τελικά μια επιλογή στην όγδοη σελίδα; Πιθανότατα να επιλέξετε ένα αποτέλεσμα στην πρώτη σελίδα, σωστά; Το ίδιο ισχύει και για όλους. Μια πρόσφατη μελέτη σχετικά με τη λειτουργία μηχανών αναζήτησης της Google δείχνει ότι τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας συγκέντρωσαν ποσοστό 71%, ενώ τα αποτελέσματα της δεύτερης και τρίτης σελίδας συγκέντρωσαν μόνο ένα ποσοστό 6%. Αυτό είναι μια σημαντική μέτρηση!

Για να αυξήσετε τις πιθανότητες μιας υψηλής κατάταξης SEO, ζητήστε από έναν προγραμματιστή να ελέγξει τα tags, τους σπασμένους συνδέσμους και τους χρόνους φόρτωσης του ιστότοπου. Ζητήστε τους να θεωρήσουν τις αναλύσεις της ιστοσελίδας σας και να κάνουν βελτιώσεις ανάλογα με τις ανάγκες που έχετε. Εστιάστε στη δημιουργία πρωτότυπου και σχετικού περιεχομένου για τον ιστότοπό σας. Ποτέ μην ανεβάζετε υλικό από άλλες ιστοσελίδες για τον ιστότοπό σας, διότι οι μηχανές αναζήτησης θα παρατηρήσουν μια αναπαραγωγή σε πανομοιότυπο ιστότοπο και θα θάψουν το περιεχόμενό σας. Δημιουργήστε συνδέσεις στον ιστότοπό σας και γράψτε ένα περιεχόμενο γύρω από τις λέξεις-κλειδιά που κατατάσσουν ψηλά τους ανταγωνιστές σας.

 

8. Μαρτυρίες

Παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις, οι συστάσεις “από στόμα σε στόμα” εξακολουθούν να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση χρηστών και τη μετατροπή τους σε ασθενείς. Δημιουργούν επίσης συναρπαστικές ιστορίες που προσελκύουν δυνητικούς ασθενείς και μπορούν να τους πείσουν να σας επιλέξουν. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συμβουλευτείτε έναν ειδικό.

Αν έχετε καλές κριτικές, τοποθετήστε τις στον ιστότοπο σε μια καθορισμένη ενότητα. Ενθαρρύνετε τους ασθενείς να αφήνουν σχόλια. Επισημάνετε τις μαρτυρίες με κουμπιά προτροπής. Κάντε τους εύκολο να το βρουν, ώστε όποιος επισκέπτεται τον ιστότοπο να γνωρίζει το πόσο οι τωρινοί ασθενείς είναι ευχαριστημένοι απο τις υπηρεσίες σας. Μια άλλη καλή τεχνική μάρκετινγκ είναι η εμφάνιση σύντομων αποσπασμάτων των μαρτυριών σας στην αρχική σας σελίδα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν εκτελείτε διαφημιστικές καμπάνιες μάρκετινγκ στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

Οι μαρτυρίες ασθενών είναι χρήσιμες κατά τη βελτιστοποίηση της κατάταξης SEO. Οι μηχανές αναζήτησης θα ταξινομούν τους ιστότοπους υψηλότερα εάν υπάρχουν πολλές θετικές ή πέντε αστέρων κριτικές. Συζητήστε με έναν προγραμματιστή σχετικά με τον τρόπο φιλοξενίας μιας φόρμας ανασκόπησης ή μαρτυρίας στον ιστότοπο. Οι ιστοσελίδες αναθεώρησης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διεξαγωγή κριτικών και μαρτυριών.

 

9. Φόρμες ασθενών

Ο σχεδιασμός της οπτομετρικής ιστοσελίδας πρέπει να είναι όμορφος, ενημερωτικός και λειτουργικός. Ωστόσο, για να βελτιώσετε τη χρησιμότητα και τη λειτουργικότητά του, φροντίστε να προσθέσετε φόρμες ασθενών στην ιστοσελίδα. Μια φόρμα ασθενούς είναι σαν μια εικονική πρακτική μέσω της οποίας μπορεί να παρέχεται εξαιρετική φροντίδα εκτός των ραντεβού, και οι πελάτες και το προσωπικό θα εκτιμήσουν την εξοικονόμηση χρόνου.

Προσθέστε μια φόρμα ασθενούς σε μια καθορισμένη ενότητα της ιστοσελίδας οπτικών για να επιταχύνετε τη διαδικασία εισαγωγής και να βελτιώσετε την εμπειρία του ασθενούς. Οι ασθενείς δεν θα πρέπει πλέον να συμπληρώνουν τόνους φορμών στην αίθουσα αναμονής. Δεν θα είναι πλέον το προσωπικό υπέυθυνο να εισάγει τα δεδομένα του ασθενή στο σύστημα πριν από ένα ραντεβού. Οι ασθενείς θα είναι σε θέση να ολοκληρώνουν ιατρικές φόρμες στην άνεση των σπιτιών τους (ή των κινητών συσκευών) πολύ πριν από το ραντεβού. Στη συνέχεια, το προσωπικό της επιχείρησης θα λάβει τα έντυπα νωρίτερα, γεγονός που θα επιτρέψει την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών και την καλύτερη διαχείριση των προγραμμάτων.

Είναι δυνατό να εγκαταστήσετε μια σειρά ερωτήσεων με πεδία για να συμπληρώσετε τις απαντήσεις, τα αρχεία PDF μπορούν να τεθούν στη διάθεση των ασθενών για λήψη. Λόγω του χειρισμού των ευαίσθητων πληροφοριών για τους ασθενείς, είναι επιτακτική η χρήση των εντύπων.

Ενσωματώστε την οπτική σχεδίαση από την ιστοσελίδα και εφαρμόστε τις φόρμες. Προσθέστε μόνο αρκετό χρώμα ή λογότυπο για να κάνετε τη φόρμα σας οπτικά ελκυστική και επαγγελματική. Και πάλι, μια φόρμα ασθενούς είναι μια άλλη ευκαιρία να αλληλοεπιδράσετε με τους ασθενείς και να τους κρατήσετε να επιστρέψουν στην επιχείρηση.

 

10. Προγραμματισμένα ραντεβού

Ένας ιστοτόπος οπτομετρίας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει έναν απαραίτητο προγραμματισμό και ένα πρόγραμμα για ραντεβού. Μια ειδική σελίδα προγραμματισμού για ραντεβού μπορεί να ‘συλλάβει’ τους πιθανούς ασθενείς, επιτρέποντάς τους να προγραμματίσουν αβίαστα ένα ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας. Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι πιθανοί ασθενείς, εντυπωσιασμένοι με τις υπηρεσίες και τα εμπορικά σήματα που προσφέρονται, μπορούν να το κάνουν χωρίς κόπο χωρίς να χρειάζεται να πάρουν το τηλέφωνο και να καλέσουν.

Ο αυτόματος προγραμματισμός όχι μόνο θα ελκύει τους ασθενείς αλλά και θα κάνει την εμπειρία τους πιο ομαλή. Επιπλέον, ο προγραμματισμός του ιστότοπου θα απλοποιήσει τη διαδικασία διαχείρισης των ραντεβού. Ο χρόνος που θα περάσουν στο τηλέφωνο ή στον εντοπισμό των πελατών θα μειωθεί δραστικά, αφήνοντας τους να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών και σε άλλα πιο κρίσιμα καθήκοντα.

Είναι εύκολο να προσθέσετε ένα πεδίο προγραμματισμού για ραντεβού. Αυτό το πεδίο θα πρέπει να έχει τη δική του καρτέλα στη γραμμή πλοήγησης για να διευκολύνει την εύρεση και πρόσβαση. Η λειτουργία αυτή θα πρέπει επίσης να έχει ένα κουμπί που τραβάει την προσοχή για να οδηγήσει τους πιθανούς ασθενείς στην κατάλληλη σελίδα.

Στη σελίδα προγραμματισμού, προσθέστε μια έρευνα ή μια λίστα με προκαταρκτικές ερωτήσεις για να βελτιώσετε την εμπειρία του ασθενούς και να βελτιώσετε την υπηρεσία για τον νέο ασθενή.

 

11.  Google Analytics

Με μια υψηλή κατάταξη SEO και μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, είναι απαραίτητο να παρακολουθήσετε τον τρόπο με τον οποίο δουλέυει ο ιστότοπος, ιδιαίτερα εάν δεν παρατηρήσετε αύξηση των εγγραφών του ασθενούς. Το Google Analytics μπορεί να κάνει αυτήν την παρακολούθηση επιδόσεων και πολλά άλλα. Ωστόσο, υπάρχουν τόσα πολλά διαθέσιμα στοιχεία που είναι καλό να δείτε έναν ειδικό για το μάρκετινγκ για να κατανοήσετε τα αναλυτικά στοιχεία που θα μπορούσαν να μας προτείνουν αλλαγές στο σχεδιασμό ιστοσελίδων με βάση τα δεδομένα.

Το Google Analytics είναι ένα από τα πιο ισχυρά διαθέσιμα εργαλεία ανάλυσης. Μετράει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, εντοπίζει μετατροπές, διατηρεί καρτέλες σχετικά με την απόδοση της διαφήμισης, πηγές παραπομπών και πληροφορίες σχετικά με το πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο. Με λίγα λόγια, το Google Analytics παρακολουθεί όλα τα δεδομένα που προέρχονται από τον ιστότοπο και επιτρέπει τη διαλογή των δεδομένων με πληθώρα τρόπων.

Παρακολουθήστε τις σελίδες στις οποίες οι χρήστες ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο. Ελέγξτε επίσης για να δείτε πόσο καιρό οι χρήστες βρίσκονται σε οποιαδήποτε σελίδα. Αρχίστε να προσδιορίσετε ποιοι χρήστες είναι οι επισκέπτες μιας ώρας και πόσοι επιστρέφουν στον ιστότοπο πολλές φορές. Όλες αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε τα αδύνατα σημεία του ιστότοπού σας και επίσης να σας βοηθήσει να λάβετε αποφάσεις.

Με αυτά τα δεδομένα, κάντε τις απαραίτητες προσαρμογές στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας. Αν οι επισκέπτες ξοδεύουν πολύ χρόνο σε μια συγκεκριμένη σελίδα ή εάν μια συγκεκριμένη σελίδα έχει πολλή κίνηση, τότε εξετάστε τη δυνατότητα δημιουργίας περισσότερων σελίδων όπως αυτή. Από την άλλη πλευρά, αν οι επισκέπτες βγαίνουν γρήγορα από μια συγκεκριμένη σελίδα (υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης), εξετάστε τον λόγο και κάντε τις αντίστοιχες αλλαγές. Εάν οι επισκέπτες σας βρίσκουν από μια συγκεκριμένη πηγή, όπως τα κοινωνικά μέσα, τότε ενθαρρύνετε τους υπάρχοντες ασθενείς να δημοσιεύσουν στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Το Google Αnalytics βρίσκει πάντα νέα ευκαιρία για να βελτιώσει τα σχέδια του ιστότοπου. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους ασθενείς, να μετατρέψετε περισσότερους χρήστες σε πελάτες και να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ.

 

12.Blog

Τα blogs είναι εξαιρετικοί τρόποι να κατατάγουμε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης και να οικοδομήσουμε αξία σε πιθανούς ασθενείς όταν διαβάζουν το χρήσιμο περιεχόμενο.

Το blogging ενισχύει το SEO. Με κάθε νέο ιστολόγιο προστίθεται μια νέα σελίδα στον ιστότοπο, η οποία δείχνει ότι οι πληροφορίες ενημερώνονται τακτικά και ισχύουν. Η συμπερίληψη εξωτερικών συνδέσεων σε αξιόπιστες πηγές καταδεικνύει περαιτέρω τη χρησιμότητα του ιστότοπου, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αλλά, αυτό δεν είναι μόνο για να δείχνει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό το ελεύθερο περιεχόμενο δίνει αξία στην πιθανότητα ότι ακόμα πιο πολύτιμες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στους ασθενείς. Επιλέξτε θέματα για να παρέχετε στους χρήστες τις κρίσιμες πληροφορίες που χρειάζονται για να αποφασίσουν να γίνουν πελάτες.

Το περιεχόμενο του ιστολογίου μπορεί να τοποθετήσει την επιχείρησή σας σε ένα ικανό επίπεδο για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα. Οι αναρτήσεις ιστολογίου μπορούν να μοιραστούν και να αναρτηθούν σε πολλές πλατφόρμες, γεγονός που καθιστά εξαιρετικό κομμάτι μάρκετινγκ για τη στρατηγική των κοινωνικών μέσων.

Η αντιγραφή περιεχομένου από άλλες πηγές μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το SEO σας. Τα blogs πρέπει να είναι πρωτότυπα, φρέσκα περιεχόμενα για να αυξήσουν τις πιθανότητές σας να εξασφαλίσετε υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ένας έμπειρος ‘copywriter’ θα είναι σε θέση να πάρει τις ιδέες σας και να τους κατασκευάσει σε κομμάτια που ενθαρρύνουν τους πιθανούς ασθενείς να αναλάβουν δράση και προγραμματίζουν ένα ραντεβού.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι