Πως να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες σας απο την καλύτερη ιστοσελίδα για all day café restaurants
Οι καφετέριες είναι συχνά αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων. Είτε οι πελάτες σας χρησιμοποιούν το καφέ σας ως μέρος για να κάνουν δουλειά, να γνωρίσουν φίλους ή να απολαύσουν το μεσημεριανό τους γεύμα, είναι πιθανότατα ένα κανονικό κομμάτι της ζωής των πελατών σας. Είναι φυσικό να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα για να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες σας και να προσεγγίσετε νέους πελάτες.
Γιατί πρέπει να φροντίζετε την ιστοσελίδα σας;
Η ιστοσελίδα της καφετέριας σας είναι μια εξαιρετική ‘γέφυρα’ για να χτίσετε την σχέση σας με τους πελάτες σας και την προσέλκυση νέων πελατών. Στις περισσότερες πόλεις, υπάρχουν δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες καφετέριες και όλοι ανταγωνίζονται μεταξύ τους.
Ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό με μια προσεγμένη κατασκευή ιστοσελίδας διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας είναι από τους πρώτους που ο δυνητικός πελάτης συναντά όταν ψάχνει για καταστήματα καφέ στην Google και παρέχοντας μια χρήσιμη και ενημερωτική Online υπηρεσία, λέτε στους πιθανούς πελάτες ότι η υπηρεσία σας delivery (εφόσον διαθέτετε) είναι εξίσου καλή όπως αυτή που παρέχετε στο κατάστημα σας.
Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπο της καφετέριας σας;
Ξεκινήστε ένα blog
Ενώ το blogging υπήρξε πάντα ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιώσετε την θέση στις μηχανές αναζήτησης και να προσελκύσετε πελάτες στην επιχείρησή σας, είναι ακόμα πιο ελκυστικό για εσάς, τον ιδιοκτήτη του καφέ, γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των πελατών σας θα είναι τεχνολογικά εξελιγμένοι. Μερικοί από αυτούς μπορεί ακόμη και να γράφουν τα δικά τους blogs από το καφέ σας.
Προσπαθήστε να γράφετε τακτικές αναρτήσεις ιστολογίου σχετικά με τα γεγονότα μέσα και γύρω από το κατάστημα καφέ σας και να γράφετε σχετικά με τα θέματα της συζήτησης για τα οποία μιλάτε στην καφετέρια.
Δημιουργήστε έναν χρήσιμο ιστότοπο για κινητά
Ενώ πολλοί από τους πελάτες σας μπορούν να κάθονται όταν φτάσουν στο μαγαζί σας, πολλοί άλλοι θα το αγοράσουν στο χέρι και θα φύγουν. Οι άνθρωποι είναι απασχολημένοι και βρίσκονται σε κίνηση περισσότερο από ποτέ. Ως αποτέλεσμα, οι κινητές συσκευές καθίστανται όλο και πιο σημαντικές στην προσπάθεια προσέλκυσης και διατήρησης πελατών. Είναι προφανές ότι οι πελάτες του καφέ δίνουν αξία σε κινητές συσκευές και ως εκ τούτου πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσαρμοσμένος για κινητά.
Δημοσιεύστε περιγραφικά μενού
Η δημοσίευση ενός μενού είναι καλή, αλλά η δημοσίευση ενός περιγραφικού και ενημερωμένου μενού είναι ακόμα καλύτερη. Οι χρήστες του καφέ και τσάι είναι συχνά παθιασμένοι με τα συστατικά, τα παρασκευάσματα και την ιστορία πίσω από το ποτό τους. Χρησιμοποιώντας το μενού του ιστότοπού σας για να παρουσιάσετε αυτές τις πληροφορίες, οι πελάτες θα αισθάνονται πιο άνετα για να δοκιμάσουν νέους τύπους καφέ και θα αισθάνονται περισσότερο οικεία.