Τύποι πλατφορμών ιστοσελίδων Microblog
Το microblog είναι ένα σύντομο κομμάτι περιεχομένου που έχει σχεδιαστεί για γρήγορες αλληλεπιδράσεις με το κοινό.
Το microblogging είναι ένας συνδυασμός άμεσων μηνυμάτων και παραγωγής περιεχομένου. Με ένα microblog, μοιράζεστε σύντομα μηνύματα με ένα διαδικτυακό κοινό για να βελτιώσετε την αφοσίωση. Τα κοινωνικά κανάλια όπως το Twitter, το Instagram, το Facebook και το Pinterest προσφέρουν δημοφιλείς πλατφόρμες για microblogging.
Πώς μοιάζει ένα Microblog;
Το microblogging διευκολύνει τη γρήγορη επικοινωνία με το κοινό. Αντί να γράφετε σελίδες κειμένου, μια κατασκευή ιστοσελίδας micro blog επιτρέπει γρήγορες, συνομιλητικές συνδέσεις με πελάτες.
Τα σύντομα μηνύματα microblogging εμφανίζονται σε διάφορες μορφές περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων ήχου, βίντεο, εικόνων και κειμένου. Η τάση για το microblogging ξεκίνησε όταν εμφανίστηκαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παρέχουν ταχύτερους τρόπους στις εταιρείες να προσελκύσουν πελάτες. Το microblogging κρατά επίσης τους πελάτες ενήμερους για το μεγαλύτερο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Τύποι πλατφορμών Microblogging
Οι περισσότερες επωνυμίες χρησιμοποιούν ήδη πλατφόρμες microblogging στα σχέδια περιεχομένου τους.
Καθώς περισσότεροι πελάτες προσπαθούν να αναπτύξουν σχέσεις με εταιρείες, οι σύντομες και συχνές αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα είναι κρίσιμες. Επιπλέον, το microblogging απευθύνεται στην κοινότητα περιήγησης σε κινητά. Παραδείγματα πλατφορμών microblogging περιλαμβάνουν:
- Twitter: Ένα από τα πιο γνωστά κανάλια στον κόσμο του microblogging. Το Twitter είναι ένας γρήγορος και βολικός τρόπος για να μοιράζεστε σύντομες αναρτήσεις, GIF, συνδέσμους άρθρων, βίντεο και άλλα.
- Pinterest: Οι εταιρείες στο Pinterest συνδέονται με προϊόντα, άρθρα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό. Οι περιγραφές επιτρέπουν γρήγορες συνδέσεις περιεχομένου.
- Instagram: Μια οπτική μορφή microblogging, το Instagram επιτρέπει στους οργανισμούς να μοιράζονται ιστορίες και στιγμιότυπα ως μέρος μιας διαδικτυακής αφήγησης.
- Facebook: Μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι microblog. Οι χρήστες μοιράζονται κείμενο, ζωντανά βίντεο και πολλά άλλα για να συνδεθούν με τους πελάτες του eshop τους.
- Tumblr: Το Tumblr είναι μια άλλη πολύ δημοφιλής πλατφόρμα microblogging. Μπορείτε να προσθέσετε ετικέτες σε συγκεκριμένα θέματα για να προσελκύσετε την προσοχή από στοχευμένο κοινό.
Microblogging για χρήστες κινητών
Καθώς το κοινό συνεχίζει να στρέφεται στις λύσεις για κινητές συσκευές ως άμεση πηγή πληροφοριών, το microblogging είναι κρίσιμο. Οι καταναλωτές δυσκολεύονται να αλληλεπιδράσουν με μακροσκελείς δημοσιεύσεις στο κινητό. Ωστόσο, τα microblogs προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε ενημερώσεις και trending νέα. Ένα microblog ενισχύει τις σχέσεις επωνυμίας στον κόσμο των κινητών.
Πολλές πλατφόρμες microblogging προσφέρουν επίσης ευκαιρίες για αμφίδρομες αλληλεπιδράσεις. Τα κανάλια microblogging όπως το Twitter διευκολύνουν τις αλληλεπιδράσεις μέσω σχολίων, retweets, like και πολλών άλλων. Αν χρησιμοποιηθεί σωστά, ένα microblog διευκολύνει τη μεγαλύτερη αφοσίωση από μια παραδοσιακή ανάρτηση.
Οφέλη από το Microblogging
Οι περισσότερες εταιρείες ήδη κάνουν microblogging χωρίς να το συνειδητοποιούν.
Μια στρατηγική microblogging είναι ένα κρίσιμο μέρος της δημιουργίας συνδέσεων με το σύγχρονο κοινό. Μερικά από τα οφέλη ενός microblog περιλαμβάνουν:
- Συχνές αναρτήσεις: Η συνέπεια είναι το κλειδί στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Το microblogging επιτρέπει στις εταιρείες να μοιράζονται πιο σύντομο περιεχόμενο πιο γρήγορα. Αυτό δημιουργεί περισσότερες συνομιλίες με τους πελάτες.
- Λιγότερος χρόνος για την ανάπτυξη περιεχομένου: Ορισμένες εταιρείες δυσκολεύονται να δημιουργήσουν τακτικά μεγάλο περιεχόμενο άρθρων. Τα Microblogs διατηρούν σχέσεις μεταξύ μεγαλύτερων αναρτήσεων ιστολογίου, βίντεο και infographic.
- Κοινή χρήση σε πραγματικό χρόνο: Σε ένα περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς, το microblogging επιτρέπει στις εταιρείες να μοιράζονται πληροφορίες ευαίσθητες στον χρόνο. Ένα γρήγορο tweet λέει στο κοινό για μια πώληση, έκτακτες ειδήσεις και άλλες σημαντικές ενημερώσεις.