Το θεμέλιο της στρατηγικής για τη σελίδα και το eshop σας

Η μάρκα σας δημιουργεί τη μοναδική προσωπικότητα της επιχείρησής σας και διαφοροποιεί την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας από όλες τις άλλες στην αγορά. Η στρατηγική μάρκετινγκ σας βασίζεται στα θεμέλια της ταυτότητας του εμπορικού σας σήματος, καθώς το επιτυχημένο μάρκετινγκ εξαρτάται από το αποτελεσματικό branding. Το εμπορικό σήμα είναι ένα από τα πιο πολύτιμα άυλα περιουσιακά στοιχεία μιας επιχείρησης. Το να αφιερώσετε χρόνο για τη δημιουργία ενός ισχυρού εμπορικού σήματος μπορεί να ενισχύσει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ – κατασκευής ιστοσελίδων και να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησής σας.
Ορισμένα βασικά στοιχεία του branding είναι τα εξής:
Όραμα και αποστολή: Το “γιατί” της επιχείρησής σας. Ποιος είναι ο σκοπός ύπαρξης της επιχείρησής σας; Πώς θα βελτιώσει τη ζωή των πελατών σας; Ποιοι είναι οι στόχοι της επιχείρησής σας;
Βασικές αξίες και πεποιθήσεις: Ποιες είναι οι θεμελιώδεις αρχές της επιχείρησής σας; Τι διακρίνει την επιχείρησή σας; Με ποιες αρχές συμμορφώνεται;
Επωνυμία/επιχειρηματική επωνυμία: Μια μοναδική και πειστική επιχειρηματική επωνυμία θα έχει νόημα για τους πελάτες σας.
Λογότυπο: Ένα μοναδικό λογότυπο θα ξεχωρίσει την επωνυμία σας στην αγορά και θα την κάνει πιο αξιομνημόνευτη.
Οπτικά στοιχεία της μάρκας: Χρώματα, γραμματοσειρές, γραφικά και οποιαδήποτε άλλα οπτικά στοιχεία μιας μάρκας. Όταν χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά, μια απλή εικόνα γίνεται εικονίδιο και αντιπροσωπεύει μια μάρκα.
Σλόγκαν: Δημιουργήστε ένα απλό σλόγκαν σχετικό με το κοινό σας ή το προϊόν σας. Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που «μελοποιούνται» μπορούν να παραμείνουν για χρόνια στη σκέψη του κοινού-στόχου σας.
Λέξεις-κλειδιά ή προσωπικότητα: Τι συναισθήματα θέλετε να προκαλεί η μάρκα σας; Αυτό βοηθά στην ανάπτυξη της προσωπικότητας της μάρκας σας και δημιουργεί μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες σας.
Αγορά-στόχος: Ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης του eshop της επιχείρησής σας; Ποιον εξυπηρετείτε;
USP (Μοναδική πρόταση πώλησης): Το USP σας αναδεικνύει τα συγκεκριμένα σημεία διαφοροποίησης και υπεροχής της μάρκας, της υπηρεσίας ή του προϊόντος σας.
Ιστορίες της μάρκας: Οι ιστορίες της μάρκας, όπως η ιστορία προέλευσης της μάρκας ή η σημαντική κριτική ενός πελάτη, είναι ισχυρά εργαλεία ικανά να δημιουργήσουν μια ισχυρή συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες.
Συνέπεια: Η συνέπεια με την πάροδο του χρόνου και σε όλες τις πλατφόρμες είναι απαραίτητη για τη δημιουργία μιας αξέχαστης μάρκας.