espa banner
Brand Architecture ιστοσελίδων και eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τι είναι το Brand Architecture ;
Το brand architecture  ορίζει το ρόλο κάθε brand  και λειτουργεί ως κατευθυντήρια γραμμή για τη σχέση μεταξύ των εμπορικών σημάτων του οργανισμού σας.

Όταν σκέφτεστε να προσθέσετε ένα νέο brand  ή ένα νέο προϊόν, είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσετε πού θα τοποθετηθεί εντός του οργανισμού σας. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να καθορίσετε τι είδους αρχιτεκτονική μάρκας θα επιλέξετε για το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων σας.

Γιατί είναι σημαντικο το Brand Architecture ; 

Μια καλά εφαρμοσμένη αρχιτεκτονική μάρκας προσφέρει πολλά οφέλη.

Αυξημένη σαφήνεια στην αγορά: Η οικοδόμηση ενός brand architecture βοηθά τους ανθρώπους να κατανοήσουν τον οργανισμό και τις μάρκες σας με τον τρόπο που εσείς θέλετε. Θα επιτύχει σαφήνεια των προσφερόμενων προϊόντων για όλους τους ενδιαφερόμενους, συμπεριλαμβανομένων των καταναλωτών και των εργαζομένων.

Αύξηση των εσόδων μέσω διασταυρούμενων πωλήσεων: Ένα καλά καθορισμένο πλαίσιο επιτρέπει στα brand να αλληλοτροφοδοτούνται με ελκυστικά προϊόντα και προτάσεις αξίας προσαρμοσμένες σε ένα ευρύ φάσμα κοινού. Εάν μια εταιρεία μπορεί να προσφέρει μέσω σχεδίασης κατασκευής ιστοσελίδων μια θετική εμπειρία με ένα εμπορικό σήμα, προσφέρει πολλές ευκαιρίες για τους σχετικούς εταίρους της εντός του χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων.

3 διαφορετικοί τύποι Architecture Branding 

Τα μοντέλα αρχιτεκτονικής μάρκας αναφέρονται σε μια στρατηγική που οργανώνει τις μάρκες και τις προσφορές τους κάτω από μια ενιαία, συνολική μάρκα.

Αυτά τα υψηλότερου επιπέδου εμπορικά σήματα αποκαλούνται επίσης συνήθως εταιρικά, ομπρέλα, οικογενειακά, μητρικά ή κύρια εμπορικά σήματα. Πρόκειται ουσιαστικά για μια μητρική εταιρεία που διαχειρίζεται πολλαπλές μάρκες οι οποίες παρέχουν ποικίλες προσφορές προϊόντων σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών σε διάφορες τιμές.

Ποιον τύπο architecture brand πρέπει να επιλέξετε

 Είναι σημαντικό να αναλύσετε και να κατανοήσετε πρώτα τον οργανισμό σας και την υπάρχουσα ρύθμιση. Θα πρέπει να αναρωτηθείτε:

Ποιο είναι το μείγμα προϊόντων/υπηρεσιών μας; Ποιες πιθανές νέες ευκαιρίες και επεκτάσεις υπάρχουν στον ορίζοντα;

  1. Τι γίνεται με τις τάσεις του κλάδου
  2. Πώς επικοινωνούμε σήμερα
  3. Ποιο είναι το μερίδιο αγοράς μας
  4. Ποια είναι η δική μας απόδοση επένδυσης

Κάθε architecture brand θα πρέπει να στοχεύει στην προστιθέμενη αξία των υφιστάμενων προϊόντων eshop  και υπηρεσιών, επιτυγχάνοντας παράλληλα συνέργειες για την καλύτερη λειτουργία ολόκληρου του χαρτοφυλακίου των (μελλοντικών) εμπορικών σημάτων.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το architecture brand  δεν είναι μια στατική έννοια.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι