espa banner
μάρκετινγκ περιεχομένου σελίδων και eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Τεχνολογία Martech

Η τεχνολογία βοηθά τους marketers να δημιουργούν, να διαχειρίζονται, να παραδίδουν και να κλιμακώνουν περιεχόμενο πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά. Όμως, το τεχνολογικό τοπίο είναι πιο συγκεχυμένο από ποτέ και η πίεση αυξάνεται για την απόκτηση της κατάλληλης τεχνολογίας για την εκτέλεση περιεχομένου που συνάδει με την υπόλοιπη ψηφιακή εμπειρία. Βελτιστοποιήστε πρώτα τα υπάρχοντα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της δημιουργίας – κατασκευής ιστοσελίδων. Μεγάλο μέρος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι αυτοματοποιημένο, από τη δημιουργία έως τη διανομή, την ενίσχυση και τη μέτρηση. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου θα περιλαμβάνουν αιτήματα για νέες τεχνολογικές πλατφόρμες ή λύσεις.

2. Περιεχόμενο με βάση τα δεδομένα

Τα δεδομένα έχουν κεντρική θέση σε κάθε διαδικασία μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν διαφέρει. Πού θα πρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους οι έμποροι περιεχομένου και ποιες επενδύσεις που σχετίζονται με δεδομένα θα πρέπει να εξετάσουν το 2022. Η ανάλυση των δεδομένων, και όχι η συλλογή, πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα. Τα δεδομένα και η ανθρώπινη νοημοσύνη είναι ένας πολύτιμος συνδυασμός. Η επικύρωση ή ο έλεγχος των δεδομένων με τη χρήση της ανθρώπινης νοημοσύνης είναι ένα κρίσιμο στοιχείο που συχνά παραλείπεται. Το περιεχόμενο οικοδομεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στην εποχή της προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Ακόμα και καθώς ο κόσμος του μάρκετινγκ συνεχίζει να αγωνίζεται με τους νέους κανονισμούς για την προστασία των δεδομένων.

3. Αναζήτηση, SERPs και νέες μορφές

Οι λέξεις-κλειδιά αναζήτησης ήταν ένας πολύ καλός τρόπος για να μετρηθεί ο σφυγμός των πελατών: τι ψάχνουν, τι χρειάζονται σαφήνεια κλπ. Η δημιουργία σχετικού περιεχομένου με βάση τις πληροφορίες από τις λέξεις-κλειδιά και τις σειρές αναζήτησης θα παραμείνει κεντρικό θέμα για τους υπεύθυνους για την εμπορία περιεχομένου. Όμως ο ρόλος και το πεδίο εφαρμογής της αναζήτησης επεκτείνεται πέρα από αυτό. Η Google επαναπροσδιορίζει τη σχέση μεταξύ αναζήτησης, ανακάλυψης και αγορών, γεγονός που θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στους εμπόρους.

4. Ο διευρυνόμενος ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η οργανική προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποτελεί βιώσιμο σχέδιο. Οι έμποροι πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι, τουλάχιστον στο πλαίσιο του μάρκετινγκ περιεχομένου, υπάρχει μικρή ελπίδα να αντλήσουν αξία από την οργανική προώθηση του eshop τους στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Συνυπολογίστε τις διακυμάνσεις του κοινού. Η αυξημένη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τα εγκλήματα στον κυβερνοχώρο οδηγούν περισσότερους νέους να εγκαταλείψουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

5. Το διαδραστικό περιεχόμενο (ήχος, βίντεο, κείμενο, AR/VR, παιχνιδοποίηση) ανεβαίνει, με ορισμένες επιφυλάξεις. Πρόσφατες αναφορές δείχνουν ότι οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών που προκαλούνται από την πανδημία θα επιταχύνουν την αποδοχή της καθηλωτικής τεχνολογίας, όπως η AR και η VR, στο εγγύς μέλλον. Ο όρος “διαδραστικό” καλύπτει ένα ευρύ φάσμα μορφών και τύπων περιεχομένου: σκεφτείτε έρευνες και κουίζ, άμεσες τιμές, εφαρμογές AR και VR για να βοηθήσουν τους πελάτες να απεικονίσουν τα αποτελέσματα μιας αγοράς, παιχνιδοποίηση για την προώθηση της δέσμευσης και της χρήσης του προϊόντος κλπ. Όπως συμβαίνει με κάθε καλό περιεχόμενο, η πρωταρχική πρόθεση θα πρέπει να είναι να βοηθήσει τον πελάτη να κάνει μια πιο ενημερωμένη επιλογή ή να λύσει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα και όχι να τον καλεί σε δράση με γνώμονα τις πωλήσεις. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι