espa banner
ψηφιακή προώθηση ιστοσελίδων και eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το digital marketing μπορεί να σας βοηθήσει να γνωρίσετε το κοινό σας, να μάθετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με αυτό και να παρέχετε μετρήσεις που θα δώσουν στην ομάδα marketing αξιοπιστία. Τα οφέλη του digital marketing περιλαμβάνουν:

1. Θα γνωρίσετε το κοινό σας.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει τον τέλειο τρόπο για να γνωρίσετε και να συνδεθείτε με το κοινό σας. Μπορείτε να δοκιμάσετε προσφορές και μηνύματα και να πάρετε μια εικόνα για τις ώρες αιχμής που επισκέπτονται το website σας. Εάν έχετε μια στρατηγική κοινωνικών μέσων – και πραγματικά πρέπει – μπορείτε να δημιουργήσετε σχέσεις μαζί τους γρηγορότερα και πιο εύκολα. Συντονιστείτε με το κοινό σας και θα δημιουργήσετε αξιοπιστία που μπορεί να σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

2. Δεν κοστίζει πολύ.
Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι φθηνό. Υπάρχουν λιγότερα γενικά έξοδα. Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λείο, επαγγελματικό website με σχετικά μικρό κόστος, χρησιμοποιώντας ένα από τα πολλά πρότυπα συστήματα ή πληρώνοντας περισσότερα για μια κατά παραγγελία δημιουργία. Μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων δωρεάν και να συνεργαστείτε με έναν πάροχο ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ανταγωνιστική τιμή. Σχετικά οικονομικό, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κατάλληλο ακόμη και για τις μικρότερες επιχειρήσεις.

3. Μπορείτε να αγοράσετε σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε.
Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, η πιθανή εμβέλειά σας μέσα από μια προσεκτική κατασκευή ιστοσελίδων είναι τεράστια. Μπορείτε να συνδεθείτε με πελάτες στην άλλη άκρη του κόσμου, σε πολλές ζώνες ώρας, τόσο απρόσκοπτα σαν να βγάζατε μια διαφήμιση στην τοπική εφημερίδα (πιο εύκολο, στην πραγματικότητα). Μπορείτε να επεκτείνετε την εμβέλειά σας στην αγορά και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με τρόπους που θα φαίνονταν αδύνατοι πριν.

4. Το digital marketing είναι προσαρμόσιμο.
Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να είστε γρήγοροι, ρευστοί και ευκίνητοι στην προσέγγισή σας. Δοκιμάστε διαφορετικές στρατηγικές, αξιολογήστε τα αποτελέσματα και δοκιμάστε κάτι διαφορετικό τον επόμενο μήνα – ή εβδομάδα. Αποκτήστε πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να ενημερώσετε τις αποφάσεις της επιχείρησής σας — δεν χρειάζεται να περιμένετε εβδομάδες για να δείτε τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας.

5. Μπορείτε να εξατομικεύσετε ανά κανάλι.
Το μάρκετινγκ πρέπει να αναπτύξει λειτουργίες μεταξύ καναλιών από ομάδες με πολλές δεξιότητες για να προσελκύσει πελάτες όπου βρίσκονται εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή. Για παράδειγμα, κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει διαφορετικό κοινό και προσδοκίες, οπότε το μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται διαφορετικό για το καθένα. Αυτό περιλαμβάνει τον τόνο, τις εικόνες, τις προσφορές και τον προγραμματισμό των αναρτήσεών σας.

6. Μπορείτε να μετρήσετε καμπάνιες και να ορίσετε KPI.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ υποστηρίζει ένα τεράστιο σύμπαν μετρήσεων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ. Ξεκινήστε ορίζοντας τους στόχους σας για κάθε κανάλι και τις μετρήσεις που θέλετε να δείτε για αυτό. Μπορείτε να παρακολουθείτε τον αριθμό των μετατροπών και των δυνητικών πελατών, των επισκέψεων στο website σας και πολλά άλλα, δίνοντάς σας πολλές πολύτιμες πληροφορίες για να βοηθήσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Social Media Marketing
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι παντού, οπότε η επιχείρησή σας πρέπει να είναι ενεργή σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες. Ωστόσο, το κλειδί για το αποτελεσματικό μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων υπερβαίνει κατά πολύ την απλή ύπαρξη μερικών λογαριασμών κοινωνικών μέσων.

Πλεονεκτήματα. Πρέπει να χρησιμοποιείτε τα κοινωνικά σας κανάλια σωστά και αποτελεσματικά – όσο περισσότερο το κοινό σας εμπνέεται να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να το μοιραστεί, εμπνέοντας ενδεχομένως τους συνομηλίκους τους να γίνουν επίσης πελάτες.

Μειονεκτήματα. Αξίζει να διαφοροποιήσετε το περιεχόμενό σας σε διαφορετικές πλατφόρμες – αυτό που λειτουργεί καλά στο Twitter μπορεί να μην είναι τόσο αποτελεσματικό στο Instagram, το οποίο είναι πιο οπτικό. Ένα συνηθισμένο λάθος για μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι να μην δημοσιεύει συχνά ή να παίρνει τον τόνο των αναρτήσεων εντελώς λάθος. Και πάλι, γνωρίστε το κοινό σας και τι θέλουν.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι