espa banner
Ψηφιακή προώθηση ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η ψηφιακή διαφήμιση είναι μια στοχευμένη, ολοκληρωμένη διαδικτυακή προσέγγιση για τη μετατροπή δυνητικών αγοραστών σε πωλήσεις. Την προηγούμενη δεκαετία, η ψηφιακή διαφήμιση κυριάρχησε πλήρως στον τομέα του μάρκετινγκ και θα συνεχίσει να το κάνει. Το πρώτο είδος ψηφιακής διαφήμισης εμφανίστηκε μόλις τέσσερα χρόνια μετά τη γέννηση του Διαδικτύου όπως το γνωρίζουμε. Δεν υπάρχει ενιαία προσέγγιση για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να προσφέρετε συναρπαστικά μηνύματα που δημιουργούν μετατροπές σχετικά με τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο.

Διαφημίσεις κοινωνικών μέσων

Λόγω του τεράστιου αριθμού χρηστών και της απλότητας της στόχευσης κοινού, η προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει γίνει το πιο σημαντικό κέντρο ψηφιακής διαφήμισης. Δεδομένης της φύσης του μέσου, πολλές διαφορετικές μέθοδοι ψηφιακού μάρκετινγκ διασταυρώνονται με κοινωνικές διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις προβολής, οι εγγενείς διαφημίσεις και οι διαφημίσεις βίντεο είναι τυπικές στα δίκτυα κοινωνικών μέσων.

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένα εργαλείο με πολλές δυνατότητες λόγω του Power Editor. Σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχετε με την εκστρατεία σας για να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητές της: Πώς μπορείτε να διευρύνετε το αναγνωστικό κοινό των εκδόσεών σας; Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την επωνυμία σας; Θέλετε να αυξήσετε τον αριθμό των μετατροπών στο website σας; Επιλέξτε την καλύτερη μορφή διαφήμισης για τους στόχους σας και μην ξεχάσετε να παρακολουθείτε και να βελτιστοποιείτε τα αποτελέσματα. Η διαφήμιση στο Twitter μας εκπλήσσει συνεχώς με νέες επιλογές. Κυκλοφόρησαν το εργαλείο αύξησης μετατροπών, το οποίο σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τις καμπάνιες σας για να δοκιμάσετε πολλούς παράγοντες και να εστιάσετε τις δαπάνες σας στις τακτικές που προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Η διαφήμιση είναι ένα μεγάλο μέρος του πιο οπτικά ελκυστικού κοινωνικού δικτύου όταν πρόκειται για το Instagram. Έχουν βελτιώσει το χορηγούμενο υλικό τους σε σχέση με το προηγούμενο έτος και συνεχίζουν να πειραματίζονται.

Διαφημίσεις προβολής

Η πιο σημαντική ψηφιακή διαφήμιση στη λίστα μας είναι η ψηφιακή διαφήμιση προβολής. Εν συντομία, υπάρχουν μόνο μερικά διαφορετικά είδη ψηφιακών διαφημίσεων προβολής. Τα στατικά, τα flash και τα βίντεο είναι παραδείγματα διαφημίσεων προβολής. Η πλειονότητα των διαφημίσεων προβολής είναι μια εικόνα με κείμενο και παρότρυνση για δράση. Οι πιο συνηθισμένοι τύποι διαφημίσεων ψηφιακής προβολής ακολουθούν σχετικά απλούς κανόνες. Οι απλές τετράγωνες διαφημίσεις, το ψηφιακό banner ή οι ψηφιακές διαφημίσεις βίντεο 15 δευτερολέπτων είναι όλα παραδείγματα ψηφιακών διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται ως παράπλευρες διαφημίσεις σε προβολή.

Οι ψηφιακές διαφημίσεις είναι αρκετά προσαρμόσιμες ώστε να χρησιμοποιούνται σε σχεδόν οποιαδήποτε προσέγγιση μάρκετινγκ. Οι ψηφιακές διαφημίσεις, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ οπτικές, γι ‘αυτό είναι τόσο αποτελεσματικές. Οι ψηφιακές διαφημίσεις μπορούν να βοηθήσουν την καμπάνια σας, εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι πιο οπτικά και θέλετε να προσελκύσετε την προσοχή των καταναλωτών, οι οποίοι διαφορετικά μπορεί να παραβλέψουν το γραπτό περιεχόμενο. Οι διαφημίσεις στο Διαδίκτυο θα μπορούσαν να είναι μια καλή επιλογή για μεγαλύτερους κύκλους πωλήσεων ή εξειδικευμένες αγορές.

Πληρωμή ανά κλικ (Pay Per Click)

Η διαφήμιση μηχανών αναζήτησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε στοχευμένους επισκέπτες σε οποιονδήποτε website. Το Google Adwords ξεκίνησε το 2001 και από τότε έχει γίνει η πιο αξιόπιστη και υψηλότερη πηγή ψηφιακής διαφήμισης.  Για να ξεκινήσει μια διαφημιστική καμπάνια πληρωμής ανά κλικ, θα πρέπει να υπάρχουν παρόμοιοι στόχοι με άλλες μορφές διαφήμισης, αλλά θα πρέπει να ολοκληρωθεί η έρευνα λέξεων-κλειδιών, η συγγραφή διαφημίσεων και η βελτιστοποίηση σελίδας προορισμού, πριν από την έναρξη μιας καμπάνιας της PPC.

Εγγενής διαφήμιση

Πρόκειται για ένα είδος διαφήμισης στο οποίο το περιεχόμενο επί πληρωμή είναι προσαρμοσμένο στη λειτουργία, την εμφάνιση και την αίσθηση της πλατφόρμας μέσων ενημέρωσης όπου εμφανίζεται. Οι διαφημίσεις προβολής που συνδυάζονται με τα υπόλοιπα γραφικά, τις κριτικές ή την τοποθέτηση προϊόντων του website σε βίντεο και διαφημίσεις που έχουν γραφτεί σε πιο σημαντικά κομμάτια περιεχομένου είναι όλα παραδείγματα εγγενούς διαφήμισης.

Αυτή η μορφή στρατηγικής ψηφιακής διαφήμισης ωφελείται από την προώθηση μιας καλής εμπειρίας χρήστη. Όταν οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με αυτές τις διαφημίσεις, μπορεί να μην συνειδητοποιούν καν ότι κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση. Σε σύγκριση με άλλα είδη διαφημίσεων, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη αφοσίωση και κλικ.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι