5 Τάσεις AI και Analytics στα οποία οι έμποροι και οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύουν
Καθώς προχωράμε στην επόμενη δεκαετία, η αξία των αναλυτικών στοιχείων θα έχει τη μορφή σαφούς, γρήγορης λήψης αποφάσεων, προβλέψιμων τάσεων και ROI (οι οποίες, πάλι, θα οδηγήσουν σε καλύτερες αποφάσεις). Τα παρακάτω είναι μερικές τάσεις που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη και τη βελτίωση της εταιρείας σας.
1. Η αναγνώριση δεδομένων βάσης δεν είναι αρκετή
Λόγω του τεράστιου όγκου δεδομένων και οι ομάδες μάρκετινγκ πρέπει να μάθουν να αυξάνουν τα δεδομένα τους με μηχανική μάθηση και AI. Τα εργαλεία για τα δεδομένα είναι ένα σημείο εκκίνησης. Αλλά η πραγματική αξία έρχεται στην πραγματοποίηση ενεργών παρατηρήσεων, στην εύρεση μοτίβων και στην ανάπτυξη νέων ερωτημάτων με βάση την ανάλυση των δεδομένων που βρέθηκαν. Συγκεντρωμένες βάσεις δεδομένων, κοινά μοντέλα δεδομένων και εφαρμογές cloud καθιστούν πιο εφικτό τον συγχρονισμό δεδομένων – αποφάσεων.
Επομένως, μην εστιάζετε μόνο στη συλλογή περισσότερων δεδομένων. Αλλά επίσης, επικεντρωθείτε στη συλλογή της τεχνολογίας που θα σας βοηθήσει να το κάνετε πιο ουσιαστικό στή προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων.
2. Η μεγάλη αξία έρχεται στην πρόβλεψη, όχι στην περιγραφή
Αυτή δεν είναι ακριβώς μια νέα τάση. Τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία θα αποτελούν βασική προϋπόθεση οποιασδήποτε επιτυχημένης ομάδας μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό οι ομάδες να επικεντρώνονται όχι μόνο στο “πού είμαστε” αλλά στο “πού πηγαίνουμε;” Τι θέλουν να αγοράσουν οι καταναλωτές και πότε; Τι χρειάζονται που κανείς δεν τους έχει δώσει ακόμη; Η εύρεση αυτών των εξειδικευμένων ευκαιριών είναι ο τρόπος να ηγηθείτε στον τομέα της αγοράς σας. Και με τις εξελίξεις στο AI και τη μηχανική μάθηση, αυτές οι προβλέψεις θα γίνουν πιο ακριβείς και πιο ισχυρές.
3. Επενδύστε στην οπτικοποίηση δεδομένων και στην ανάλυση γραφημάτων
Δεν είναι όλοι αριθμοί. Με τα δεδομένα να ανοίγουν το δρόμο για μεγάλο μέρος της λήψης αποφάσεων σε όλη την επιχείρηση, είναι σημαντικό οι εργαζόμενοι να βρουν γρήγορους και εύκολους τρόπους για να κάνουν ουσιαστικές συνδέσεις με τα δεδομένα που λαμβάνουν. Οι απεικονίσεις θα βοηθήσουν σε αυτό.
4. Χρησιμοποιήστε το Analytics για διαχείριση του κύκλου ζωής της επιχείρησης
Η διαχείριση του κύκλου ζωής είναι το κλειδί όσον αφορά την ανάπτυξη προϊόντων και οι πιο έξυπνες ομάδες μάρκετινγκ θα χρησιμοποιούν AI και μηχανική μάθηση για να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες τους, από την ανάπτυξη εφαρμογών και τις δοκιμές, έως την εκκίνηση και την υποστήριξη.
5. Δυνατότητες αναγνώριση φωνής
Και πάλι, δεν είμαστε όλοι άνθρωποι με αριθμούς. Ευτυχώς, οι τεχνολογικές δυνάμεις το καταλαβαίνουν αυτό. Στο μέλλον, θα δούμε μια αυξανόμενη ικανότητα εκτέλεσης ερωτημάτων με φωνητική εντολή, η οποία θα διευκολύνει ιδιαίτερα τις ομάδες μάρκετινγκ που ξέρουν τι θέλουν να μάθουν – αλλά δεν γνωρίζουν ποιες μετρήσεις πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να φτάσουν εκεί.
Τα Analytics είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο, αλλά ακόμη και οι καλύτεροι αριθμοί δεν έχουν νόημα αν δεν έχετε σχέδιο εκτέλεσης των ανακαλύψεών σας. Το βασικό σημείο που πρέπει να θυμάστε είναι ότι η οργάνωση βάσει δεδομένων δεν είναι πλέον επιλογή – είναι αναγκαιότητα.