espa banner
Αποτελεσματική προώθηση ιστοσελίδων 2021

Παρακαλώ αξιολογήστε


Καθώς το τοπίο αλλάζει, εμείς ως έμποροι πρέπει να αλλάξουμε μαζί του, για να παραμείνουμε σχετικοί και βιώσιμοι. Ο αυξημένος ανταγωνισμός στο διαδίκτυο, η ψηφιακή κόπωση που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας και η ανάγκη τους για πραγματικές λύσεις κάνουν τώρα τη δουλειά μας πιο σημαντική από ποτέ.

Έτσι, αν είστε έτοιμοι να κάνετε αλλαγές και να σκεφτείτε έξυπνα για το επόμενο έτος, ακολουθούν 7 τρόποι για να κάνετε το μάρκετινγκ πιο αποτελεσματικό το 2021:

1. Ξεκινήστε έχοντας κατά νου το μέλλον

Όταν αισθάνεστε ότι τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς, είναι σημαντικό να έχετε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που συνδέει τα πάντα και που έχει αρκετή ευελιξία για να σας επιτρέψει να ανταποκριθείτε σε τρέχοντα γεγονότα και εξωτερικούς παράγοντες.

2. Ανανεώστε τις γνώσεις σας για τον πελάτη σας

Υπήρξαν τεράστιες αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών τους τελευταίους 12 μήνες – από την υιοθέτηση της εξ αποστάσεως εργασίας και του σχολείου, των βιντεοκλήσεων και των ηλεκτρονικών αγορών. Πώς προσαρμόστηκαν οι πελάτες σας;

Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε είναι να τους ρωτήσετε. Φιλοξενήστε μια διαδικτυακή συνεδρία με μικρό αριθμό πελατών ή μιλήστε σε πέντε έως δέκα από αυτούς ξεχωριστά για να λάβετε ποιοτικά σχόλια. Μόλις έχετε αυτές τις πληροφορίες, δημιουργήστε μια έρευνα που θα απευθύνεται στην ευρύτερη βάση δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στο κοινωνικό κοινό σας.

Φροντίστε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας με βάση αυτά που μαθαίνετε στο μάρκετινγκ και την κατασκευή ιστοσελίδων.         

3. Όλα αφορούν τις σχέσεις

Είτε εργάζεστε σε περιβάλλον B2B ή B2C, αυτή είναι η ώρα να διπλασιάσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να προσθέσετε αξία στις επαφές σας. Ό, τι κι αν κάνετε, μην ξεκινήσετε τη συνομιλία ζητώντας πώληση.

Ρωτήστε το κοινό σας για το τι βιώνουν αυτή τη στιγμή, δημιουργήστε περιεχόμενο γύρω από ευρύτερες τάσεις, όπως ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής ή πώς να παραμείνετε ισχυροί και υγιείς αυτήν τη στιγμή.

Όταν οι άνθρωποι αρχίζουν να μοιράζονται πώς αισθάνονται και τι περνούν, σκεφτείτε τους νέους και καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε.

4. Εμπειρία φιλική προς τον χρήστη

Εάν δεν έχετε πραγματοποιήσει εμπειρία χρήστη στο παρελθόν, αυτή είναι η ιδανική στιγμή για να ξεκινήσετε. Και δεν χρειάζεστε τεράστιο προϋπολογισμό για να αναθεωρήσετε ολόκληρη την εμπειρία στο διαδίκτυο με μία κίνηση.

Κάντε ένα βήμα τη φορά. Χαρτογραφήστε το ιδανικό ταξίδι πελατών και, στη συνέχεια, δείτε αν οι πελάτες σας το ακολουθούν. Μπορείτε να εγκαταστήσετε ένα εργαλείο για να δείτε πώς οι χρήστες περιηγούνται στον ιστότοπό σας, να τους ρωτήσετε για την εμπειρία μέσω μιας αναδυόμενης έρευνας.

5. Ισορροπήστε την υπάρχουσα και τη νέα δραστηριότητα των πελατών

Παρόλο που οι τρέχοντες πελάτες σας είναι σίγουρα σημαντικοί, υπάρχουν ευκαιρίες να αναπτύξετε ένα ευρύτερο δίκτυο στο σημερινό τοπίο. Ο COVID διέκοψε τις ρουτίνες μας και αρκετές αλυσίδες εφοδιασμού. Οι πελάτες πειραματίζονται με νέες επωνυμίες και είναι πιθανό πολλές από αυτές τις νέες συμπεριφορές αγοραστών να παραμείνουν.

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να δοκιμάσετε μια καμπάνια ευρείας εμβέλειας για να εισαγάγετε την επωνυμία σας σε νέους πελάτες που μπορεί να αναζητούν μια εναλλακτική λύση.

6. Ηγηθείτε κοινωνικά

Μια κρίση στη δημόσια υγεία, διαδηλώσεις κοινωνικής δικαιοσύνης, πολιτική αβεβαιότητα, κλιματική αλλαγή – υπάρχουν θεμελιώδεις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε όλοι μας αυτήν τη στιγμή. Και οι άνθρωποι αναζητούν επιχειρήσεις για να ηγηθούν.

Η διαφάνεια και η αυθεντικότητα είναι βασικές εδώ. Πριν κάνετε μια δήλωση ή αρχίσετε να κάνετε «κοινωνικά συνειδητό μάρκετινγκ», κοιτάξτε την εταιρεία σας από τα μάτια του κοινού και κάντε μερικές ερωτήσεις.

7. Επενδύστε στον εαυτό σας

Το επόμενο έτος θα συνεχίσει να είναι αβέβαιο, με τεράστιες αλλαγές που θα έρθουν στον τρόπο που εργαζόμαστε, ψωνίζουμε, παίζουμε, επικοινωνούμε και διασκεδάζουμε.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους προετοιμασίας είναι να επενδύσετε στις δικές σας δεξιότητες και γνώσεις. Αυτό όχι μόνο μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών σας, αλλά και να σας κάνει πιο ανθεκτικούς και προσαρμόσιμους.

Η εκμάθηση μιας γλώσσας προγραμματισμού, η ανάπτυξη των δεξιοτήτων κριτικής και στρατηγικής σκέψης σας μέσω διαδικτυακών μαθημάτων ή απλά η ανάγνωση και η ακρόαση των τάσεων που συμβαίνουν γύρω σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι