espa banner
Ψηφιακός μετασχηματισμός ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα ψηφιακά σημεία επαφής δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικά για την επιτυχία επιχειρήσεων όλων των μεγεθών, σχεδόν σε κάθε κλάδο. Δυστυχώς, η ψηφιακή μετατροπή μιας επιχείρησης μπορεί να είναι τρομακτική.

Για πολλούς, η πρώτη εβδομάδα του ψηφιακού μετασχηματισμού στην κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί απλώς να λειτουργήσει ως ενημερωτική. Δηλαδή,  να εντοπίσετε  που πρέπει να υποστεί αλλαγές η επιχείρηση και να καθορίσετε τι πρέπει να εξεταστεί πριν ξεκινήσετε το ταξίδι. Ας εστιάσουμε λοιπόν στις διαδικασίες τις 1ης βδομάδας και ας καλύψουμε τα προπαρασκευαστικά στάδια του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Ημέρα 1 – Αναγνωρίστε την ανάγκη αλλαγής

Πώς ξέρετε πότε είναι ώρα για ψηφιακό μετασχηματισμό; Σύμφωνα με την εμπειρία μας, αυτά είναι μερικά από τα σημάδια ότι ίσως είναι καιρός να επανεξετάσετε την επιχειρηματική σας προσέγγιση:

Χάνετε πελάτες. Σήμερα οι πελάτες σας θέλουν να αλληλοεπιδράσουν με την επιχείρησή σας στο χρονοδιάγραμμά τους και με τον προτιμώμενο τρόπο τους. Μπορεί να μην είστε εξοπλισμένοι για να το χειριστείτε ή να προσφέρετε αυτές τις υπηρεσίες. Δυσλειτουργίες, σφάλματα και βέλτιστες εμπειρίες φοβίζουν τους πελάτες.

Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται ότι οι επιχειρηματικές μονάδες και οι διαδικασίες έχουν ακινητοποιηθεί. Εάν ένα μέρος του οργανισμού δεν μπορεί να επικοινωνήσει ή να επωφεληθεί από τις γνώσεις και τα δεδομένα άλλων τμημάτων, ήρθε η ώρα να επανεξετάσετε το επιχειρηματικό σας μοντέλο.

Η τεχνολογία παλαιού τύπου backend περιορίζει τις ψηφιακές λύσεις που μπορούν να ξεκινήσουν οι διαχειριστές προϊόντων και επωνυμιών.

Οι υπάλληλοί σας δυσκολεύτηκαν να κάνουν τις δουλειές τους από το σπίτι κατά τη διάρκεια του COVID-19 λόγω ανεπαρκούς ψηφιακής υποδομής.

Ελάχιστες επενδύσεις στη νέα τεχνολογία πραγματοποιήθηκαν κατά την τελευταία δεκαετία, υποδεικνύοντας ότι μπορεί να χάνετε τις προόδους με σημαντικό θετικό αντίκτυπο.

Ημέρα 2 – Το πρώτο βήμα

Εάν αισθάνεστε ότι ο οργανισμός σας πρέπει να αυξήσει την ψηφιακή ευελιξία του, αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, πρώτα κοιτάξτε γύρω – οι ευκαιρίες για μεταμόρφωση είναι γύρω σας. Οι επιτυχείς μετασχηματισμοί επωφελούνται από τυχαίες ανακαλύψεις.

Ημέρα 3 – Βρείτε ευκαιρίες

Δεν είστε σίγουροι πού να βρείτε τυχαίες ανακαλύψεις; Σκεφτείτε ποιες πηγές πελατών και εργαζομένων είναι διαθέσιμες σε εσάς. Σκεφτείτε κριτικές εφαρμογών, εσωτερική έρευνα, αρχεία καταγραφής εξυπηρέτησης πελατών κ.λπ. Στη συνέχεια, ξεκινήστε με σημεία τριβής – πού αντιμετωπίζουν προβλήματα οι πελάτες και οι εργαζόμενοι; Αυτό συχνά σας οδηγεί στις καινοτομίες που πρέπει να δώσετε προτεραιότητα προκειμένου να διατηρήσετε και να προσελκύσετε πελάτες. Η εργασία σας για σήμερα: χαρτογραφήστε τις τρεις πρώτες ευκαιρίες που μπορείτε να προσδιορίσετε με βάση αυτές τις πλατφόρμες.

Ημέρα 4 – Γνωρίστε το κοινό σας

Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια συμβουλή 3ης ημέρας, αλλά εδώ δεν εστιάζετε στο πώς αντιδρά το κοινό σας στο προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά ποιες είναι οι συμπεριφορές, οι συνήθειες και οι προτιμήσεις τους. Οποιοσδήποτε μετασχηματισμός απαιτεί βαθιά κατανόηση αυτών που επηρεάζονται από αυτήν. Κάντε την έρευνα και κατανοήστε τις οικείες λεπτομέρειες αυτών που θα ασχοληθούν με την τεχνολογία σας. Επιστρέψτε σε αυτούς καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικασίας μετασχηματισμού και αναλύστε και κατανοήστε πώς θα αντιδρούσαν πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά την ψηφιακή σας αλλαγή.

Ημέρα 5 – Μείνετε προσηλωμένοι στον στόχο σας

Μην εστιάζετε υπερβολικά στο τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Εστιάστε σε αυτό που θα μπορούσατε να κάνετε για να κάνετε την εμπειρία των πελατών σας όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη. Να θυμάστε ότι κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και οι πελάτες έχουν διαφορετικές ανάγκες και ευκαιρίες. Τι κάνει τους πελάτες σας διαφορετικούς και πώς μπορείτε να τους ενθουσιάσετε με τρόπο που ταιριάζει μοναδικά με την επωνυμία σας;


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι