Οι επιχειρήσεις πρέπει να σκέφτονται πρώτα τα δεδομένα/πληροφορίες
Τα Στελέχη μάρκετινγκ πρέπει να σκέφτονται με γνώμονα τις μετρήσεις
Θυμάστε πώς ήταν το παλιό παραδοσιακό μάρκετινγκ; Γινόταν σπατάλη χρόνου για εύρεση νέων καμπανιών, δημιουργία όμορφων διαφημιστικών, και στο τέλος το μόνο που είχε σημασία ήταν η δημιουργικότητα. Ήταν η εποχή των Ιδεών, για να πετυχαίνατε έπρεπε να φέρετε εις πέρας αυτά τα ζητούμενα. Το μάρκετινγκ σήμερα βιώνει μία τεράστια αλλαγή. Η βιομηχανία έχει στραφεί από μία σχέση δοκιμής- σφάλματος στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων, σε μία επιστήμη που βασίζεται έντονα σε μεγάλες ιδέες και χειροπιαστές πληροφορίες.
Ο τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ ακμάζει και οφείλεται κατά μεγάλο ποσοστό στης μέτρησης πληροφοριών. Οι ψηφιακές εταιρίες έχουν ένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα, εγκαταλείπουν τον παραδοσιακό τρόπο ανάλυσης δεδομένων, εγκαινιάζοντας ένα νέο τρόπο σκέψης, την χρήση δεδομένων χρηστών για να καταλάβουν τα ενδιαφέροντα των χρηστών.
Ο μεγάλος όγκος πληροφοριών χρειάζεται μεγάλη ευθύνη. Τα στελέχη μάρκετινγκ αρχίζουν να ανακαλύπτουν, να καταλαβαίνουν και να αξιοποιούν αυτές τις πληροφορίες. Η εποχή των δεδομένων μπορεί να δώσει τη δυνατότητα σε πολλές εταιρείες να αγγίξουν νέα ύψη, πρέπει μόνο να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση μάρκετινγκ και δεδομένων ξεκινώντας από τις προσλήψεις.
Δημιουργία ομάδας βάσει δεδομένων
Για πολλά χρόνια το μάρκετινγκ ήταν επανδρωμένο στα αποτελέσματα. Τώρα όμως οι εταιρείες προσπαθούν να γεφυρώσουν το χάσμα ποιότητας και ποσότητας. Όλα ξεκινούν με τη δημιουργία της ιδανικής ομάδας, μία που μπορεί να κατανοήσει τις ανάγκες των μάρκετινγκ analytics και να επηρεάσει την απόδοση τους σε όλα τα επίπεδα. Η ανάλυση δεδομένων προσφέρει βεβαιότητα σε ένα πεδίο που παλιά κυριαρχούσε η υποκειμενικότητα.
Μέχρι πρότινος η πρόσληψη ατόμων πραγματοποιούνταν με βάση διαφόρων δεξιοτήτων. Όλες οι εταιρείες μάρκετινγκ έπρεπε να προσλαμβάνουν δημιουργικούς ανθρώπους, αλλά η κατανόηση των μετρήσεων αποδοτικότητας είναι πιο απαραίτητη την σήμερον ημέρα. Κατά τη διάρκεια των προσλήψεων μπορείτε να ρωτήσετε τους υποψήφιους πώς μετρούν την επιτυχία, μεμονωμένα και ομαδικά. Επιπρόσθετα μπορείτε να τους βάλετε να σχεδιάσουν σε ένα πίνακα ή σε ένα λευκό χαρτί την συσχέτιση των key performance indicators και μάρκετινγκ, όσο πιο λεπτομερές το σχέδιο, τόσο πιο χρήσιμος ο υποψήφιος.
Καθώς η σχέση μάρκετινγκ και δεδομένων γίνεται πιο απαραίτητη, η χρήση τους έχει βοηθήσει να επιτευχθούν νέα επίπεδα επιρροής. Σε κάθε βήμα της διαδικασίας, η αξιοποίηση της ισχύος των δεδομένων βοηθά στη δημιουργία ενός υγιούς, επιτυχημένου τμήματος μάρκετινγκ, από τον διευθυντή τμήματος έως τον εκπαιδευόμενο.