Προώθηση καμπάνιας ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η βελτιστοποίηση πολλών καναλιών είναι η διαδικασία έξυπνης κατανομής προϋπολογισμού σε διάφορα κανάλια με πρωταρχικό στόχο – να έχετε τη μέγιστη απόδοση της επένδυσής σας στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδας. Ονομάζεται επίσης “CBO” – βελτιστοποίηση προϋπολογισμού καμπάνιας.

Σε μια προσπάθεια βελτιστοποίησης των καμπανιών τους, οι ψηφιακοί έμποροι αντιμετωπίζουν συνήθως τις ακόλουθες προκλήσεις:

1. Μαζικός όγκος δεδομένων από διαφορετικές πηγές

Σήμερα, κατά μέσο όρο, οι ψηφιακοί έμποροι χρησιμοποιούν περισσότερες από πέντε πλατφόρμες / εκδότες για τη διαχείριση των διαφημιστικών τους καμπανιών (π.χ. Google AdsLinkedInFacebook κ.λπ.). Ως αποτέλεσμα, έχουν τεράστιους όγκους δεδομένων, τα οποία μπορεί να είναι δύσκολο να συγκεντρωθούν.

2. Τα δεδομένα είναι ασύγκριτα.

Η ύπαρξη τεράστιου όγκου δεδομένων από διαφορετικές πηγές σημαίνει ότι έχετε πολλά δεδομένα που δεν είναι τυποποιημένα. Ως αποτέλεσμα, μια τέτοια ποσότητα μη τυποποιημένων δεδομένων είναι σχεδόν αδύνατη για σύγκριση και ανάλυση.

3. Πολυπλοκότητα των τεχνολογιών AI και μηχανικής μάθησης

Δεν μπορούν πολλές εταιρείες να προσλάβουν έναν ειδικό AI ή έναν επιστήμονα δεδομένων για να αναλύσουν αυτόν τον τεράστιο όγκο δεδομένων.

Ακολουθούν τα τέσσερα βασικά βήματα για το πώς να βελτιστοποιήσετε μη αυτόματα τις καμπάνιες μάρκετινγκ:

1. Ορίστε τον στόχο

Πρώτα απ ‘όλα, καθορίστε τον πρωταρχικό σκοπό των καμπανιών σας. Θα βοηθούσε αν έχετε σαφή κατανόηση του τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε και πώς θέλετε να το μετρήσετε. Παρόλο που ακούγεται τόσο εύκολο, στην πράξη, πολλές εταιρείες αγνοούν αυτό το βήμα και, ως αποτέλεσμα, χάνουν τους πολύτιμους πόρους τους: χρόνο και χρήμα.

2. Συλλέξτε τα δεδομένα

Μετά τον καθορισμό του πρωταρχικού στόχου, το επόμενο βήμα είναι η συλλογή των δεδομένων. Για να βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες, πρέπει να συγκεντρώσουμε όλες τις πληροφορίες που έχουμε. Όσο περισσότερα δεδομένα έχετε, τόσο ακριβέστερη θα είναι η πρόβλεψή σας. Μπορείτε να το κάνετε με τη βοήθεια του Excel ή πιο προηγμένων εργαλείων.

3. Τυποποιήστε τα δεδομένα

Δεδομένου ότι τα δεδομένα προέρχονται από πολλά διαφορετικά κανάλια, κάθε καμπάνια έχει διαφορετική λεπτομέρεια, καθιστώντας δύσκολη τη σύγκριση από άποψη περιεχομένου.

Γι ‘αυτό το επόμενο βήμα είναι η τυποποίηση και ονομασία των δεδομένων. Για να επιτευχθεί εναρμόνιση μέσω των καναλιών, είναι σημαντικό να γίνουν συγκρίσιμες οι τιμές τους. Ως εκ τούτου, το επόμενο βήμα θα είναι ο διαχωρισμός των δεδομένων σε κατηγορίες, για παράδειγμα: Εμφάνιση (π.χ. εμφανίσεις, εμφανίσεις με δυνατότητα προβολής, προσέγγιση χρηστών), Ενέργειες (π.χ. κλικ, σύνδεσμοι, προβολές βίντεο), Δυνητικοί πελάτες / Μετατροπές / Αποκτήσεις (π.χ. μετατροπές, στόχοι Google).

Μετά από αυτό, είναι σημαντικό να υπολογίσετε το κόστος κάθε κατηγορίας, που σημαίνει τον ορισμό CPMCPC και CPL για κάθε κανάλι.

Με άλλα λόγια, πρέπει να ορίσετε την αξία κάθε ταυτοποίησης διαιρώντας το κόστος στον αριθμό των εμφανίσεων, των κλικ και των δυνητικών πελατών που λαμβάνετε. Ως αποτέλεσμα, θα λάβετε τυποποιημένα δεδομένα για κάθε κανάλι.

4. Βελτιστοποιήστε τις καμπάνιες σας

Αυτό το βήμα μπορεί να συνεπάγεται 3 κύρια σημεία: ανάλυση δεδομένων, πρόβλεψη και κατανομή προϋπολογισμού.

1. Αναλύστε τα δεδομένα σας

Αφού συγκεντρώσετε τα πάντα σε ένα μέρος, αφιερώστε λίγο χρόνο για να επαληθεύσετε και να αναλύσετε τα δεδομένα σας. Είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσετε ότι έχετε τα σωστά δεδομένα και να κατανοήσετε τί σημαίνει το καθένα από αυτά.

2. Εφαρμόστε προβλέψεις

Προφανώς όμως δεν σταματάμε εδώ – πρωταρχικός στόχος είναι η βελτιστοποίηση καμπανιών για το μέλλον. Γι ‘αυτό χρειαζόμαστε προβλέψεις. Η εφαρμογή  Predictive Analytics μπορεί να σας βοηθήσει να προβλέψετε μελλοντικές πωλήσεις (ζήτηση στο προϊόν σας) και να εντοπίσετε ανωμαλίες στη συμπεριφορά του καταναλωτή (βάσει των ιστορικών δεδομένων). 

3. Ορίστε τη βέλτιστη κατανομή του προϋπολογισμού

Τώρα που έχετε υποθέσεις σχετικά με το πώς θα είναι οι τιμές του αύριο, μπορείτε να υπολογίσετε τη μελλοντική απόδοση κάθε καμπάνιας. Ως επόμενο βήμα, αρχίζετε να προσαρμόζετε τον προϋπολογισμό με βάση το αναμενόμενο κόστος. Τέλος, προσαρμόστε τους προϋπολογισμούς σας ανά καμπάνια, μεγιστοποιώντας τη συνολική απόδοση που λαμβάνετε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι