espa banner
μυστικά επιτυχίας social ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Εκατομμύρια είναι οι χρήστες και με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να δημοσιεύσετε το οτιδήποτε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι μια απλή διαδικασία, καθώς χρειάζεται να διαφοροποιηθείτε από τους υπόλοιπους χρήστες για να ξεχωρίσετε. Παρακάτω θα βρείτε 4 συμβουλές που σας οδηγήσουν στην μεγάλη επιτυχία!

1. Μια πολύ βασική αρχή που συχνά παραβλέπεται είναι η κατανόηση της δικής σας εταιρείας, τα δυνατά και αδύνατα σημεία σας και την επιθυμητή σας θέση στην αγορά. Το να είστε ανοιχτοί και ειλικρινείς σχετικά με τα μειονεκτήματα σας είναι το πιο σημαντικό πράγμα όχι μόνο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά για όλες τις πτυχές της επιχείρησης σας. Έχοντας επίγνωση αυτών θα μπορείτε να προσαρμόσετε τις όποιες δραστηριότητες σας και να είστε πιο αποτελεσματικοί. Πρέπει έχετε απάντηση στα εξής ερωτήματα:

  • Ποιοί είναι οι στόχοι και οι προθέσεις σας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
  • Ποιό είναι το κοινό σας;
  • Τι ενδιαφέρει το κοινό σας;
  • Τι ξέρετε να κάνετε καλά;
  • Ποιος τύπος περιεχομένου ταιριάζει με την προσωπικότητα, την κουλτούρα και τις δυνατότητες της ομάδας σας;

2. Το πλάνο για την κατασκευή ιστοσελίδων στα social media θα πρέπει πάντα να είναι εναρμονισμένο με τις  υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης. Για παράδειγμα στα οικονομικά, έχετε ένα ολοκληρωμένο ετήσιο πρόγραμμα, με εβδομαδιαία και καθημερινά σημεία ελέγχου για να εξασφαλίσετε την επιτυχία. Στις πωλήσεις επίσης, με στόχους και σχέδια δράσης. Κατά αυτόν τον τρόπο πρέπει να σχεδιαστεί και ένα πλάνο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σαφή σχέδια που βασίζονται στη μέτρηση, που έχει γίνει από άλλα τμήματα, και προσθέτουν μια πραγματική επιχειρηματική αξία.

Έτσι, πριν από την οποιαδήποτε επένδυση, δημιουργήστε μια δομή, ένα ετήσιο σχέδιο και έναν πίνακα ελέγχου που δείχνει μετρήσεις απόδοσης για να μπορείτε να συγκρίνετε άμα η στρατηγική που έχετε επιλέξει αποφέρει κέρδη. 

3. Ένα ακόμη τιπ είναι η ουσιαστική αλληλεπίδραση. Όταν δηλαδή οι χρήστες σχολιάζουν τις δημοσιεύσεις σας πάρτε το στα σοβαρά, καθώς είναι μία ευκαιρία να δημιουργηθεί μια σημαντική και ουσιαστική σχέση μαζί τους. Απαιτείται επιπλέον χρόνος καθώς και δημιουργικότητα άλλα αυτα είναι που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε. Θα μπορούσατε για παράδειγμα να δημιουργήσετε ένα έξυπνο άμεσο μήνυμα που σχετίζεται με κάτι στο προφίλ τους και έτσι θα είστε ένα βήμα πιό κοντά στην δημιουργία υποστηρικτών της μάρκας.

4. Τελευταίο μυστικό είναι η πληρωμένη διαφήμιση στο Facebook (Facebook dollar a day), μια απίστευτα ισχυρή τακτική που μπορεί να αυξήσει γρήγορα το κοινό και την κοινωνική απήχηση. Ξεκινήσετε εντοπίζοντας ένα κοινό-στόχο και, στη συνέχεια, δημιουργήστε περιεχόμενο για τα συγκεκριμένα άτομα και δημοσιεύστε το. Αυτό μπορείτε να το κάνετε συνεχώς για ένα δολάριο την ημέρα. Η πληρωμή διαφημίσεων στο Facebook μπορεί να σας φανεί μία πολύπλοκη διαδικασία οπότε αυτός είναι ένας καλός και εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι