espa banner
Προώθηση ιστοσελίδων βίντεο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Είναι ευρέως γνωστό πως το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας, και αν έχετε έστω και λίγη εμπειρία σε αυτό, γνωρίζετε ότι η χρήση βίντεο είναι ένα κρίσιμο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια. Είναι απαραίτητο ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, παράλληλα με τις στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να δημιουργείτε βίντεο που θα παρακολουθούν και θα τραβήξουν το ενδιαφέρον των χρηστών.

Εξυπηρετήστε, μην πουλάτε

Οι άνθρωποι θέλουν να πάρουν αξία από το οτιδήποτε, άρα και από ένα βίντεο. Δεν θέλουν απλώς άλλη μια παρουσίαση πωλήσεων. Το μάρκετινγκ περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων δεν έχει να κάνει με το να πείτε σε μια κοινότητα πόσο σπουδαίοι είστε ή πόσο φοβερό είναι ένα προϊόν. Έχει να κάνει με το να γνωρίζετε τους πιθανούς πελάτες και να τους δώσετε στέρεες πληροφορίες που θα βελτιώσουν τη ζωή τους. 

Μην είστε τέλειοι

Σε αυτό το είδος προώθησης eshop και ιστοσελίδων, θέλετε οι άνθρωποι να σας γνωρίσουν, να σας συμπαθήσουν και να σας εμπιστευτούν. Πόσο σχετικό είναι η επιδέξια τελειότητα σε αυτή την επιδίωξη; Δεν σας συμβουλεύουμε να είστε αντιεπαγγελματίας, απλώς το κλειδί είναι η αυθεντικότητα. 

Μην φτιάχνετε μόνο μερικά βίντεο

Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε σαν ιδιοκτήτες επιχειρήσεων: Δοκιμάζετε ένα, δύο ή τρία βίντεο και αν δεν δείτε άμεσα αποτελέσματα, σταματούν και επιστρέφουν στις παλιές τεχνικές. Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι πρέπει να δουν μια διαφήμιση επτά φορές πριν καν την προσέξουν, πόσο μάλλον πριν αποφασίσουν να αγοράσουν.

– Εκπαιδεύστε: Παρέχετε πληροφορίες με τρόπο κατανοητό. Χωρίς να μιλάτε υποτιμητικά στο κοινό, προσπαθήστε να θυμηθείτε τι δεν γνωρίζατε εσείς ως αρχάριος στον τομέα. Και αποφύγετε τη βιομηχανική ορολογία- τοποθετήστε τον εαυτό σας ως εμπειρογνώμονα δείχνοντας πόσα γνωρίζετε, άλλα με τρόπο κατανοητό.

– Διασκεδάστε: Ενσωματώστε ενδιαφέρουσες ιστορίες και δημοσιεύσεις. Το χιούμορ είναι πάντα ένα πλεονέκτημα.

Τέλος είναι σημαντικό να επιδείξετε ενθουσιασμό. Το κλειδί εδώ είναι να δείξετε στο κοινό ότι μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα, να επιτύχει έναν στόχο και να βελτιώσει τη ζωή του αγοράζοντας το προϊόν σας. Δώστε σπουδαίες πρακτικές συμβουλές και κόλπα που θα τους βοηθήσουν να αποκτήσουν αυτό που θέλουν ή να επιλύσουν προβλήματα. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι