espa banner
Προώθηση eshop και ιστοσελίδων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι υπεύθυνοι για την εκπροσώπηση μιας εταιρείας στα κοινωνικά κανάλια ως η μόνη φωνή της επωνυμίας. Απαντούν σε σχόλια, συντάσσουν καμπάνιες και δημιουργούν περιεχόμενο. Αυτοί οι ειδικοί παρέχουν στους οργανισμούς την καθοδήγηση που απαιτείται για να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

Με ξεκάθαρους στόχους όπως: «βελτίωση της επισκεψιμότητας ιστότοπου» ή «βελτιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας», οι διαχειριστές μέσων κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσουν την επιχείρησή σας μέσω κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter. Πριν από μια δεκαετία, αυτός ο ρόλος ήταν ανύπαρκτος. Τώρα, περισσότερες εταιρείες αγκαλιάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την απόκτηση πελατών και η κοινωνική διαχείριση είναι συχνά απαραίτητη.

Τι κάνει ένας διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Το πρώτο καθήκον ενός διαχειριστή μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να εφαρμόσει ένα σχέδιο μάρκετινγκ.

Η γρήγορη φύση του κοινωνικού κόσμου σημαίνει ότι αυτές οι στρατηγικές είναι συχνά βραχυπρόθεσμες. Οι περισσότερες εταιρείες πραγματοποιούν αξιολογήσεις κάθε 90 ημέρες. Ενώ τα σχέδια ποικίλλουν, συχνά ξεκινούν με τον εντοπισμό πελατών-στόχων και τη δημιουργία ενός προγράμματος περιεχομένου. Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης επίσης:

  • Κλειδί για την κοινωνική επικοινωνία:  Αυτός ο ρόλος καθορίζει πόσο συχνά μια εταιρεία πρέπει να δημοσιεύει σε κάθε κανάλι κοινωνικής δικτύωσης και είναι υπεύθυνη για τις απαντήσεις.
  • Υποστηρίξτε την ανάπτυξη της ταυτότητας της επωνυμίας: Δείχνουν το «γιατί» που βοηθά τους πελάτες να έχουν απήχηση στον οργανισμό σας.
  • Συμμετέχετε σε στρατηγικές οπτικού σχεδιασμού: Είτε πρόκειται για φωτογραφίες προφίλ είτε για φωτογραφίες της ομάδας σας, ένας διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης διασφαλίζει ότι ταιριάζετε οπτικά με την επωνυμία σας. 
  • Υποστήριξη στρατηγικών προώθησης: Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης σάς δίνουν πληροφορίες σχετικά με τη διαφήμιση επί πληρωμή, την οργανική επισκεψιμότητα του eshop / ιστοσελίδας σας και το  μάρκετινγκ με επιρροές .
  • Συντάξτε τη στρατηγική αφοσίωσης σας: Ο διαχειριστής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακούει, ανταποκρίνεται και αλληλοεπιδρά με το κοινό σας σε όλα τα κανάλια. Αυτό αυξάνει τις πωλήσεις και βελτιώνει τις σχέσεις με τους πελάτες μέσω της δέσμευσης.
  • Καθορίστε μια στρατηγική μετατροπής: Ο διαχειριστής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μαθαίνει τα σημεία και τις ανησυχίες των οπαδών σας. Αυτό τους βοηθά να προτείνουν πώς να μετατρέψουν τους θαυμαστές σε πελάτες.

Οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι γνώστες της κοινότητας. Παρόμοια με τους ειδικούς δημοσίων σχέσεων, ξέρουν πώς να επικοινωνούν τα χαρακτηριστικά της επωνυμίας με θετικό τρόπο. Ένας εξαιρετικός διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης ξέρει πώς να δημιουργεί περιεχόμενο, να ανταποκρίνεται στους καταναλωτές και να προσελκύει δυνητικούς πελάτες.

Σε μια διαδικτυακή οικονομία με γρήγορο ρυθμό, οι καλύτεροι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν επίσης ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις σε όλα τα κοινωνικά κανάλια . Ακολουθούν στενά τις αλλαγές αλγορίθμων και συντάσσουν κατά παραγγελία στρατηγικές που απευθύνονται στους στόχους της επωνυμίας σας.

Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρακολουθούν ακόμη και τη συζήτηση γύρω από την επωνυμία σας με εργαλεία ακρόασης κοινωνικής δικτύωσης . Βοηθούν με τα πάντα, από στρατηγικές δημιουργίας περιεχομένου, έως ανταγωνιστικές αναλύσεις. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τον πελάτη σας, τόσο πιο εύκολο είναι να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που να έχει απήχηση.

Επαγγελματίες διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στις πολυάσχολες επωνυμίες άμεση πρόσβαση στην τεχνογνωσία των κοινωνικών δικτύων. Καθώς οι αλγόριθμοι συνεχίζουν να αλλάζουν με γρήγορο ρυθμό, είναι δύσκολο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να συμβαδίσουν. Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης εστιάζουν όλη τους την ενέργεια στην κυριαρχία του κοινωνικού χώρου. Προσφέρουν την αφοσίωση και τη δημιουργική προοπτική που χρειάζονται οι διαδικτυακοί οργανισμοί για να ευδοκιμήσουν.

Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης μετρούν επίσης την απόδοσή τους, διευκολύνοντας την παρακολούθηση του ταξιδιού της επωνυμίας σας. Παρέχουν επισκόπηση σημαντικών KPI κοινωνικών μέσων όπως:

  • Αύξηση κοινού
  • Δέσμευση κοινού
  • Προσέγγιση επωνυμίας
  • Ανατροφοδότηση και Word of Mouth Marketing
  • Ποιότητα και Ποσοστό Απόκρισης
  • Απώλειες/ Κυκλοφορία
  • Ποσοστά μετατροπής

Με έναν διαχειριστή μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα σωστά εργαλεία , θα ξεπεράσετε εύκολα τους ανταγωνιστές σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι