Τέσσερις τάσεις ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων 2022 που πρέπει να ενσωματώσετε στην καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ
Σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ουσιαστικό μέρος του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν αρκετές ώρες την ημέρα σε πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων, συνδέοντας με φίλους και βρίσκοντας πολύτιμες πληροφορίες. Για το λόγο αυτό, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εξετάζουν το ενδεχόμενο να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συνδεθούν με αυτό το μεγάλο διαδικτυακό κοινό.
Τούτου λεχθέντος, ο κόσμος του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων εξελίσσεται πολύ γρήγορα. Ορισμένες στρατηγικές προώθησης που μπορεί να ήταν πολύ ισχυρές τα τελευταία χρόνια ενδέχεται να μην ισχύουν στον σημερινό συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Για το λόγο αυτό, ίσως θελήσετε να δώσετε προσοχή στις τελευταίες τάσεις των κοινωνικών μέσων και να τις ενσωματώσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ.
1. Εξωτερική ανάθεση μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Η εξωτερική ανάθεση είναι μια από τις πιο σημαντικές τάσεις μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που πρέπει να ενσωματώσετε στην καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι μια πρακτική πρόσληψης μιας εταιρείας μάρκετινγκ τρίτου μέρους για να συμπληρώσετε τους εσωτερικούς σας εργαζόμενους.
Για παράδειγμα, σας δίνει τη δυνατότητα να ελαχιστοποιήσετε το κόστος εργασίας. Δεν θα χρειαστεί να προσλάβετε δεκάδες εσωτερικούς υπαλλήλους.
Εκτός αυτού, θα προσλάβετε ένα πρακτορείο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων σε εποχιακή βάση. Αυτό σημαίνει ότι πληρώνετε στην εταιρεία ένα τέλος εξυπηρέτησης, το οποίο πιθανότατα θα είναι πολύ χαμηλότερο από τη συνεργασία με μια πλήρη εσωτερική ομάδα εμπόρων. Αυτό σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να μειώσετε τα έξοδα εργασίας.
Μπορείτε να προσλάβετε διάφορες εταιρείες για να βοηθήσετε σε διαφορετικές εργασίες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις.
2. Χρήση επιρροών για την προώθηση μιας επωνυμίας
Η πρόσληψη επιρροών είναι μια από τις τελευταίες τάσεις στον κόσμο του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Όλα τα σημάδια δείχνουν ότι αυτή η τάση θα κερδίσει μεγαλύτερη δημοτικότητα το 2022 και τα επόμενα χρόνια. Επομένως, είναι απολύτως λογικό να έχετε επιρροές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
Το μάρκετινγκ influencer είναι η πρακτική της πρόσληψης προσωπικοτήτων ή διασημοτήτων κοινωνικών μέσων για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Οι περισσότερες από αυτές τις προσωπικότητες έχουν τεράστιο κοινό και πιστούς οπαδούς. Εκτός αυτού, όπως υποδηλώνει το όνομα, οι influencers μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις των οπαδών τους. Αυτό είναι δυνατό επειδή έχουν ήδη αναπτύξει εμπιστοσύνη και σχέσεις με τους υποστηρικτές τους. Επομένως, η συμπερίληψη επιρροών στην καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ αυξάνει τις πιθανότητές σας να συνδεθείτε με ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών. Για το λόγο αυτό, πιθανότατα θα αναπτύξετε την εταιρεία σας πιο γρήγορα.
3. Το περιεχόμενο σύντομης μορφής βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο
Οι έμποροι θα σας πουν ότι το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του ψηφιακού μάρκετινγκ. Και αυτό ισχύει όταν πρόκειται για προωθήσεις κοινωνικών μέσων. Το περιεχόμενο περιλαμβάνει όλο το διαδικτυακό υλικό που δημοσιεύετε στα κανάλια κοινωνικών μέσων σας. Αυτά μπορεί να είναι βίντεο, ιστολόγια, εικόνες κ.λπ.
Με το περιεχόμενο, πιθανότατα θα προσελκύσετε πολλή οργανική επισκεψιμότητα στην επιχείρησή σας. Ωστόσο, το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι σχετικό και ελκυστικό. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διασφαλίσετε ότι περισσότεροι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας το 2022 είναι να το κάνετε όσο το δυνατόν πιο σύντομο. Οι πελάτες αναζητούν εύπεπτο περιεχόμενο. Σε αυτήν την περίπτωση, εάν δημοσιεύσετε μεγάλο περιεχόμενο, δύσκολα θα προσελκύσετε καταναλωτές.
4. Χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι μια άλλη τάση κοινωνικών μέσων για ενσωμάτωση στην καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ το 2022. Περιλαμβάνει μηχανές προγραμματισμού για τη μίμηση ανθρώπινων ενεργειών. Αυτά τα μηχανήματα μπορούν να σκεφτούν και να ανταποκριθούν στις ανησυχίες των πελατών φυσικά.
Η συμπερίληψη της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι απαραίτητη, ειδικά στις μέρες μας, όταν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πολύ απασχολημένοι με πολλά πράγματα. Αυτοί οι πελάτες θα ήθελαν να αφιερώσουν όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο στις επιχειρηματικές σας πλατφόρμες. Με την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, μπορείτε να απαντάτε αυτόματα στα ερωτήματα των πελατών. Αυτό προωθεί την εξαιρετική εμπειρία των πελατών και αυξάνει τις πιθανότητές σας να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις.