Πώς να μάθετε εάν η καμπάνια SEO της ιστοσελίδας e-shop σας είναι επιτυχής
SEO ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, χρειάζεται χρόνο για να δείτε αποτελέσματα. Αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία που ακολουθεί την κατασκευή website , αλλά τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι να καταλάβετε εάν η σκληρή δουλειά σας αποδίδει. Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας, παραμένοντας ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργώντας συνδέσμους, μπορείτε να περιμένετε ότι οι προσπάθειές σας θα έχουν θετικά αποτελέσματα. Αυτά τα αποτελέσματα δεν θα έρθουν μόνο με τη μορφή κατάταξης. Η κατάταξη είναι μεγάλη. Είναι ένας σίγουρος τρόπος για να παρατηρήσετε τον ιστότοπό σας από χρήστες που κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Αλλά η κατάταξη δεν είναι το μόνο σημάδι επιτυχίας SEO. Ακολουθούν μερικές ενδείξεις ότι η καμπάνια SEO σας είναι επιτυχής:
Οι επισκέπτες παραμένουν στον ιστότοπό σας περισσότερο
Πολλοί άνθρωποι μπορεί να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας, αλλά το να γνωρίζετε πόσοι ξοδεύουν πραγματικά χρόνο εκεί είναι χρήσιμο. Εάν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι υψηλό, αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι επισκέπτονται, αλλά φεύγουν γρήγορα. Μπορούν να φύγουν για διάφορους λόγους, όπως ενδεικτικά: αργή φόρτωση σελίδων, μη ενδιαφέρον περιεχόμενο ή μια σελίδα που δεν είναι φιλική προς το χρήστη. Εάν η σελίδα στην οποία προσγειώνονται δεν είναι φιλική προς το χρήστη, οι πιθανότητες να παραμείνουν για να κοιτάξουν γύρω τους είναι ελάχιστες.
Θα φύγουν και θα βρουν έναν άλλο ιστότοπο που είναι πιο φιλικός προς το χρήστη. Ενώ το SEO δεν επηρεάζεται άμεσα από το ποσοστό εγκατάλειψης, είναι καλές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε. Το Google Analytics μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε πόσοι χρήστες ξοδεύουν αρκετό χρόνο στον ιστότοπό σας. Εάν αυτοί οι αριθμοί βελτιώνονται, η καμπάνια SEO σας αποδίδει. Οι χρήστες δεν βρίσκουν μόνο τον ιστότοπό σας, αλλά βρίσκουν το περιεχόμενό σας ελκυστικό και παραμένουν για περισσότερα.
Υπάρχει αύξηση των λέξεων-κλειδιών χωρίς επωνυμία που δημιουργούν επισκεψιμότητα
Μια καμπάνια SEO προορίζεται να φέρει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας που δεν γνωρίζουν απαραίτητα την επωνυμία σας ακόμα. Δεν αναζήτησαν την επωνυμία σας σε μια μηχανή αναζήτησης, αλλά εξακολουθούν να συναντούν τον ιστότοπό σας. Πώς συνέβη αυτό; Οι χρήστες πιθανότατα έψαχναν χρησιμοποιώντας άλλες λέξεις-κλειδιά που στοχεύει η καμπάνια σας. Εάν συγκρίνετε τα δεδομένα σας από πριν και μετά την έρευνα λέξεων-κλειδιών και εφαρμόσετε αυτές τις ενημερωμένες λέξεις-κλειδιά, θα μπορείτε να διαπιστώσετε εάν η καμπάνια SEO σας αποδίδει.
Ο συνολικός αριθμός επισκεπτών σας αυξάνεται
Εάν ο αριθμός των ατόμων που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας αυξάνεται, αυτό είναι μια καλή ένδειξη ότι οι προσπάθειές σας SEO αποδίδουν. Αυτό δεν θα συμβεί εν μία νυκτί. Κατά τη διάρκεια αρκετών μηνών, θα δείτε μια σταθερή αύξηση των επισκεπτών. Μπορεί επίσης να παρατηρήσετε ότι αυτοί οι επισκέπτες προέρχονται από διάφορες πηγές. Μερικοί μπορεί να φτάνουν από ιστότοπους για τους οποίους έχετε φιλοξενήσει ιστολόγια, σχόλια που έχετε αφήσει σε άλλα ιστολόγια, κοινωνικά μέσα και αναζητήσεις μηχανών αναζήτησης. Μπορείτε να αποδώσετε αυτήν την αύξηση των επισκεπτών στη σκληρή δουλειά σας εφαρμόζοντας μια καμπάνια SEO.
Θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα όταν ξεκινάτε μια καμπάνια SEO, αλλά η υπομονή είναι το κλειδί. Εμπιστευτείτε ότι η δουλειά που κάνετε θα αποδώσει. Όταν αρχίσετε να βλέπετε τα σημάδια που αναφέρονται παραπάνω, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η βελτιστοποίηση SEO στην οποία εργάζεστε είναι ο σωστός δρόμος. Δεν υπάρχει ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλους όταν πρόκειται για βελτιστοποίηση SEO. Μερικές φορές χρειάζεται δοκιμή και λάθος καθώς και συνεχής μάθηση και εξέλιξη με την πάροδο του χρόνου.