espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Μπορεί να έχετε ξεκινήσει στη βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου για να δημιουργήσετε μια επαναστατική νέα επωνυμία, να επεκτείνετε την εμβέλειά σας στην αγορά ή να κερδίσετε κάποια παράπλευρα μετρητά. Αλλά ανεξάρτητα από τον λόγο, τα μονοπάτια προς την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να φαίνονται τεράστια σε κάθε νεοφερμένο.

Μην ανησυχείτε. Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω συμβουλές ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορούν να κάνουν τη διαφορά για την επιχείρησή σας φέτος.

1. Βρείτε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορεί να αναπτυχθεί μαζί σας

Πριν επιλέξετε την πλατφόρμα σας, δοκιμάστε να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις για να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση.

  • Πόσα προϊόντα σκοπεύετε να πουλήσετε;
  • Πόσο είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για μια πλατφόρμα;
  • Θα χρειαστείτε προσβάσιμη τεχνική υποστήριξη ή αισθάνεστε άνετα να το κάνετε μόνοι σας;
  • Θα χρειαστείτε εικόνες, βίντεο και δημιουργικές λειτουργίες για να πουλήσετε τα προϊόντα σας;
  • Σε 5 χρόνια, τι έκταση ελπίζετε επιχείρηση να έχετε;

Το κλειδί για την επιλογή μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να επιλέξετε αυτήν που θα αναπτυχθεί παράλληλα με την επιχείρησή σας. Δεν θέλετε να μπείτε σε μια κατάσταση 6 μήνες από τώρα όπου η γρήγορη απόφασή σας δημιουργεί την ανάγκη για μια εντελώς νέα πλατφόρμα. 

2. Ελέγξτε την προσαρμογή του προϊόντος σας στην αγορά

Η στρατηγική εδώ αντιστρέφει το παραδοσιακό επιχειρηματικό ρητό “προσαρμογή στην αγορά προϊόντων” σε “προσαρμογή προϊόντος στην αγορά” κατά τη δημιουργία μιας νέας μάρκας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Γιατί? Επειδή μπορεί να έχετε μια εξαιρετική ιδέα προϊόντος, αλλά εάν χτυπήσετε τον προϋπολογισμό σας πριν προσδιορίσετε τη σωστή προσαρμογή στην αγορά, τότε η επιχείρησή σας θα καταρρεύσει πριν ξεκινήσει. Μην φρικάρετε αν έχετε κάνει το λάθος να κάνετε μάρκετινγκ σε όλους και παντού. Αντ ‘αυτού, αφιερώστε χρόνο για να δείτε τα δεδομένα πελατών που έχετε ή να δημιουργήσετε πρόσωπα πελατών, των πιθανών ατόμων που ελπίζετε να προσεγγίσετε. Σκεφτείτε τα δημογραφικά στοιχεία και τα ψυχογραφικά της αγοράς-στόχου σας.

3. Επενδύστε στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οι συνδρομητές email σας είναι το θεμέλιο του πιστού κοινού σας. Είτε εγγράφηκαν κατά την ολοκλήρωση της αγοράς είτε εγγράφηκαν στον ιστότοπό σας, είναι πρόθυμοι να λαμβάνουν μηνύματα από την επωνυμία σας. Μην χάσετε αυτήν την ευκαιρία να συνδεθείτε μαζί τους. 

Αντ ‘αυτού, εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

  • Δημιουργήστε ένα αυτοματοποιημένο email καλωσορίσματος για νέους συνδρομητές
  • Δημιουργήστε μια αυτοματοποιημένη ροή email που στέλνει 1 μήνα μετά από μια αγορά ζητώντας έναν κωδικό κριτικής ή έκπτωσης
  • Ξεκινήστε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μοιράζεται πολύτιμο περιεχόμενο, προσφορές προϊόντων και έμπνευση
  • Κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ξεχωριστοί με ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα γενεθλίων ή επετείου συνδρομητών

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι