espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όταν αρχίζετε να αναπτύσσετε ένα διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ, υπάρχουν πολλές οπτικές από τις οποίες μπορείτε να προσέλθετε κατά τη δημιουργία της στρατηγικής σας. Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για το σχέδιο μάρκετινγκ είναι να ελέγξετε τον ανταγωνισμό σας και να δείτε πως συμπεριφέρονται οι ανταγωνιστές. Γνωρίζοντας το SEO-wise, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τη δική σας στρατηγική SEO. Γιατί έχει σημασία αυτό;

Όταν οι χρήστες αναζητούν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν στο διαδίκτυο, πληκτρολογούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Εάν ο ανταγωνισμός σας έχει κάνει την έρευνά του και έχει εφαρμόσει αυτές τις λέξεις-κλειδιά στον ιστότοπό του, το ιστολόγιο και τα κοινωνικά του μέσα, θα καταταχθεί στις μηχανές αναζήτησης. 

Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ποιος είναι ο ανταγωνισμός σας. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, θα πρέπει να μπορείτε να αναφέρετε ποιοι οι ανταγωνιστές σας, αλλά ακόμα και τώρα δεν είστε σίγουροι, ήρθε η ώρα να το μάθετε. 

Μερικές φορές αυτό είναι πιο εύκολο να ειπωθεί παρά να γίνει. Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης που παρέχει προϊόντα παρόμοια με αυτά ενός μεγάλου καταστήματος κουτιών, δεν είναι πραγματικά ο ανταγωνισμός σας, καθώς η δεύτερη είναι πολύ μεγαλύτερη επιχείρηση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις-κλειδιά σας για να σας βοηθήσουμε να καταλάβετε ποιος είναι ο ανταγωνισμός σας.

Τώρα που έχετε μια λίστα με τους ανταγωνιστές σας, μπορείτε να δείτε αυτές τις πηγές για να βρείτε πολύτιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν:

  • Οι σελίδες κοινωνικών μέσων: Δεδομένου ότι το SEO και η δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνδέονται άμεσα, η κατασκευή ιστοσελίδων στα κοινωνικά μέσα είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε. Ρίξτε μια ματιά στους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων των ανταγωνιστών σας για να πάρετε μια ιδέα για τους συνδέσμους και το περιεχόμενο που δημοσιεύουν. Ποια μοιράζονται περισσότερο; Ποιοι λαμβάνουν τα περισσότερα σχόλια; Εάν υπάρχουν ορισμένα θέματα που κάνουν καλύτερα από άλλα, σημειώστε τα. Οι ανταγωνιστές σας αλληλεπιδρούν με τους οπαδούς τους; Παρακολουθώντας τι κάνει ή δεν κάνει ο ανταγωνισμός σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να πάρετε ιδέες για τους δικούς σας λογαριασμούς κοινωνικών μέσων.
  • Ο ιστότοπός τους: Ο ιστότοπος του ανταγωνιστή σας είναι ένα άλλο καλό μέρος για να αναζητήσετε πολύτιμες πληροφορίες που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν με το δικό σας SEO. Ενώ επισκέπτεστε τους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας, μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το πώς χρησιμοποιούν τον ιστότοπό τους για να ωφελήσουν την επωνυμία και την επιχείρησή τους. Για παράδειγμα, έχουν εκκλήσεις για δράση; Έχουν ένα blog και αν το κάνουν, πόσο συχνά προσθέτουν νέο περιεχόμενο; Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το χρόνο σας στους ιστότοπους τους για να αναλύσετε λέξεις-κλειδιά.
  • Οι εισερχόμενοι συνδεσμοι τους: Μια καμπάνια SEO ευδοκιμεί σε συνδέσμους. Οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι δείχνουν στη μηχανή αναζήτησης ότι το περιεχόμενό σας κοινοποιείται, όχι μόνο από εσάς αλλά και από τους οπαδούς και τους πελάτες σας. Η δημιουργία του χαρτοφυλακίου συνδέσμων σας είναι σημαντική, αλλά ίσως να μην ξέρετε από πού να ξεκινήσετε. Κοιτάζοντας τα χαρτοφυλάκια συνδέσμων των ανταγωνιστών σας μπορεί να σας δώσει ιδέες για μέρη για να δημιουργήσετε τους δικούς σας συνδέσμους. Φροντίστε να επιλέξετε μόνο ιστότοπους υψηλής ποιότητας που δημιουργούν τους συνδέσμους σας. Ακριβώς επειδή ένας ανταγωνιστής έχει πολλούς συνδέσμους, δεν σημαίνει ότι δημοσιεύονται όλοι σε ποιοτικούς ιστότοπους.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι