Γνωρίστε το τοπικό SEO e-shop / ιστοσελίδας
Λέξεις-κλειδιά γεωγραφικής στόχευσης
Μια κανονική λέξη-κλειδί είναι κάτι παρόμοιο με τους “σιγαστήρες προς πώληση”. Μια πιο χρήσιμη μορφή longtail αυτού θα ήταν “προσιτοί σιγαστήρες προς πώληση” ή “χρησιμοποιημένοι σιγαστήρες προς πώληση”. Αυτό θα μπορούσε να περιοριστεί ακόμη περισσότερο χρησιμοποιώντας τον συγκεκριμένο τύπο μοντέλου, μάρκα και άλλες πληροφορίες. Ωστόσο, αυτό που παραλείπουν να αναφέρουν αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι η φυσική τοποθεσία όπου πωλούνται οι σιγαστήρες. Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τα καταστήματα τούβλου και κονιάματος που θέλουν να επωφεληθούν από το SEO.
Μια λέξη-κλειδί γεωγραφικής στόχευσης επιτρέπει στους αλγόριθμους μηχανών αναζήτησης να γνωρίζουν ακριβώς πού βρίσκεται το κατάστημα, έτσι ώστε όταν οι άνθρωποι σε αυτήν την περιοχή αναζητούν λέξεις-κλειδιά όπως αυτό, θα λάβουν αποτελέσματα που είναι πραγματικά χρήσιμα για αυτούς. Αυτό που είναι ακόμα καλύτερο είναι το γεγονός ότι οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google παρακολουθούν τώρα τις τοποθεσίες των χρηστών τους. Όπως μπορείτε να δείτε, οι λέξεις-κλειδιά γεωγραφικής στόχευσης είναι απαραίτητες στην κατασκευή ιστοσελίδων όταν πρόκειται για τη λήψη οργανικής επισκεψιμότητας που βρίσκεται στην περιοχή λειτουργίας σας. Ωστόσο, δεν είναι το μόνο στοιχείο όταν πρόκειται για την εφαρμογή μιας επιτυχημένης τοπικής καμπάνιας SEO.
Διαδικτυακοί χάρτες και επιχειρηματικές καταχωρίσεις
Μία από τις πιο ισχυρές μορφές SEO εκτός σελίδας είναι η backlinking. Ωστόσο, όταν χρησιμοποιείτε backlinks για μια τοπική καμπάνια SEO, πρέπει να κάνετε τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Ενώ οι δημοσιεύσεις επισκεπτών και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να είναι χρήσιμα, υπάρχουν και άλλες επιλογές που είναι ακόμη πιο σημαντικές: επιχειρηματικές καταχωρίσεις και διαδικτυακοί χάρτες.
Οι καταχωρήσεις επιχειρήσεων και οι κατάλογοι, όπως το επιχειρηματικό προφίλ Google, σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε τις πληροφορίες της εταιρείας σας και να επιστρέφετε στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό backlink στις περισσότερες περιπτώσεις, επειδή οι κατάλογοι τείνουν να έχουν αρκετά καλή αρχή τομέα. Θα σας βοηθήσει επίσης να λάβετε περισσότερη επισκεψιμότητα απευθείας από άτομα που αναζητούν μέσω του ίδιου του καταλόγου επιχειρήσεων. Υπάρχουν πολλοί κατάλογοι επιχειρήσεων στο διαδίκτυο και θα πρέπει να αναφέρετε την επιχείρησή σας με όσους περισσότερους μπορείτε, εστιάζοντας παράλληλα σε εκείνους με την υψηλότερη αρχή τομέα. Οι Χάρτες Google είναι οι πιο γνωστοί από τους διαδικτυακούς χάρτες. Δεδομένου ότι ενσωματώνεται απευθείας στη μηχανή αναζήτησής τους, είναι αυτή στην οποία θέλετε να εστιάσετε περισσότερο. Τούτου λεχθέντος, η καταχώριση με άλλες υπηρεσίες χάρτη μόνο για τους backlinks δεν είναι κακή ιδέα.
Τοπικό πακέτο έναντι οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης
Υπάρχουν στην πραγματικότητα δύο τρόποι με τους οποίους η επιχείρησή σας μπορεί να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης για το Google: το τοπικό πακέτο και το οργανικό. Το οργανικό είναι η βασική σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και χρησιμοποιεί τον τυπικό αλγόριθμο Google. Η κατάταξη οργανικά είναι καλή, αλλά όχι τόσο καλή όσο η καταχώριση στο τοπικό πακέτο.
Το τοπικό πακέτο είναι μια ενότητα στο επάνω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης Google που εμφανίζει τις επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον όρο αναζήτησης. Σε γενικές γραμμές, θα εμφανιστούν τρεις επιχειρήσεις, αλλά ο χρήστης μπορεί να κάνει κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού για να δει περισσότερα. Η ένταξη της επιχείρησής σας στις τρεις πρώτες για τις γεωγραφικές λέξεις-κλειδιά σας θα σας δώσει σημαντικά περισσότερη επισκεψιμότητα και θα πρέπει να αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για την τοπική σας καμπάνια SEO.
Ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης τοπικής στρατηγικής SEO
Το τοπικό SEO δεν είναι μια ενιαία οντότητα από μόνη της. Αντ ‘αυτού, πρέπει να συνδυαστεί με άλλες τοπικές πρακτικές SEO, όπως το καλό SEO στη σελίδα. Αυτό αποτελείται από παράγοντες όπως πόσο γρήγορα φορτώνεται η σελίδα σας, πόσο εύκολη είναι η πλοήγηση, η ποιότητα του περιεχομένου σας και η εσωτερική δομή σύνδεσης. Για να λειτουργήσει το τοπικό SEO, ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο βελτιστοποιημένος.
Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι το γεγονός ότι η περιοχή λειτουργίας σας μπορεί να είναι μεγαλύτερη από την πόλη στην οποία βρίσκεστε.
Σε κάθε περίπτωση, το τοπικό SEO είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική όπως και άλλες μορφές SEO. Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσετε με αυτό, τόσο πιο γρήγορα θα σας ανταμείψει. Εάν δεν χρησιμοποιείτε τοπικό SEO για την επιχείρησή σας, κάντε σήμερα την ημέρα που θα το εξετάσετε. Δεν θα το μετανιώσετε