espa banner
προώθηση ιστοπσελίδας με hashtags

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα hashtags υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό και αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο που βοηθά τα άτομα να συνδεθούν, τις εταιρείες να παρακολουθούν τις συζητήσεις, αλλά κυρίως να δημιουργούν κοινότητες και να ευαισθητοποιούνται για κοινωνικούς σκοπούς, γεγονότα και γιορτές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από το #DressUpYourPetDay έως το #InternationalDayOfCharity, μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιορίσετε ποιες εθνικές ημέρες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σχετικές με την επωνυμία σας και ποιες θα έχουν απήχηση στο κοινό σας. Υπάρχουν επίσης  πολλές αργίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις οποίες η μάρκα σας μπορεί να ενεργοποιηθεί και να χαράξει στρατηγική.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να χαράξετε στρατηγική και να απλοποιήσετε την προσέγγισή σας όσον αφορά τα hashtags μετά την κατασκευή ιστοσελίδας

Δημιουργώντας τη στρατηγική σας

Βήμα 1: Επιλέξτε σχετικά hashtags

Κατ’ αρχάς, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τους στόχους και τις επιδιώξεις της μάρκας σας προτού αξιοποιήσετε hashtags που μπορεί να μην είναι σχετικά με το κοινό σας. Είναι σημαντικό να είστε προσεκτικοί σχετικά με το ποιες γιορτές λειτουργούν για την επωνυμία σας και πώς να τις ενσωματώσετε στο ημερολόγιό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν προσδιορίζετε ποια hashtags έχουν νόημα, κάντε στον εαυτό σας δύο ερωτήσεις:

Φαίνεται αυτό το hashtag να ταιριάζει φυσικά με την μάρκα; Τι απήχηση θα έχει στο κοινό μου;

Βήμα 2: Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα σας για τη λήψη αποφάσεων

Η αξιοποίηση των δεδομένων σας είναι μια άλλη σπουδαία προσέγγιση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά την ανάπτυξη της στρατηγικής σας, σας δίνει τη μεγαλύτερη εικόνα για το τι έχει απήχηση στο κοινό σας, τι συζητούν και πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις συζητήσεις. Τα κοινωνικά δεδομένα μπορούν να σας βοηθήσουν όχι μόνο να κατανοήσετε το κοινό σας, αλλά βοηθούν στην παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο ο πελάτης χρησιμοποιεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και δείχνουν ποιες τάσεις ενδιαφέρουν τους πελάτες σας. 

Βήμα 3: Σχεδιάστε και δημιουργήστε

Τώρα που έχετε εντοπίσει τα hashtag που έχουν απήχηση στο κοινό σας, ήρθε η ώρα να σχεδιάσετε, να δημιουργήσετε και να ξεκινήσετε το περιεχόμενό σας. Ξεκινάτε πάντα με την ανασκόπηση των επιδόσεων του περιεχομένου του προηγούμενου έτους για να κατανοήσετε πλήρως ποιο περιεχόμενο έχει καλή απήχηση και να αξιοποιήσετε τυχόν διδάγματα στην τρέχουσα στρατηγική σας.

Ερευνήστε τι κάνουν όχι μόνο οι αγαπημένες σας εταιρείες άλλα και οι ανταγωνιστές, πώς απέδωσαν τα hashtags τους κατά το προηγούμενο έτος και εξετάστε ποιες συζητήσεις είναι trending για να σας δώσουν μια μοναδική προοπτική για το πώς να δράσετε και να αξιοποιήσετε τα hashtags. Είναι επίσης σημαντικό να έχετε μια καλή κατανόηση του τι συμβαίνει σήμερα στον κλάδο για να καταλάβετε τι έχει απήχηση σε ορισμένες ηλικιακές/δημογραφικές ομάδες.

Βήμα 4: Αναγνωρίστε μια αργία εκ των προτέρων

Είναι αναγκαίο να προγραμματίζετε πάντα εκ των προτέρων και να μην περιμένετε μέχρι τελευταία στιγμή για να κάνετε μια δημοσίευση. Αν έχετε μια σπουδαία ιδέα, φροντίστε να μιλήσετε με άλλα μέλη της ομάδας μάρκετινγκ, ώστε να συνεργαστείτε σε κάτι μεγαλύτερο!

Ανεξάρτητα από το μέγεθος του οργανισμού σας, το να παραμένετε επίκαιροι δημιουργώντας περιεχόμενο για μια συγκεκριμένη ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με το κοινό σας καθώς και να είστε ενεργοί στις κοινωνικές συζητήσεις. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι