espa banner
προώθηση ιστοσελίδας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Χτίζοντας σχέσεις με τους αναγνώστες

Είναι ήδη ένα καλό σημάδι ότι οι καταναλωτές σας έχουν εγγραφεί για να λαμβάνουν νέα σας, οπότε τώρα είναι η ευκαιρία σας να τους επιτρέψετε να σας γνωρίσουν πραγματικά. Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι ένα μέρος για να λάμψει η δημιουργικότητα και η προσωπικότητά σας και το να «εξανθρωπίζετε» την επωνυμία σας δίνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα.

Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, οι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν ότι τους εκτιμούν και τους ακούνε επομένως διατηρώντας αυτή τη σχέση με μια συνεπή έκδοση ενημερωτικών δελτίων, είτε πρόκειται για καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία έκδοση, θα δείτε το αναγνωστικό σας κοινό να διευρύνεται και να αυξάνεται ταχύτατα.

Διατηρώντας τους αναγνώστες ενήμερους για τα νέα της εταιρείας και του κλάδου

Οι αναγνώστες σας θέλουν να γνωρίζουν τι συμβαίνει, αλλιώς δεν θα είχαν εγγραφεί, οπότε σε ποιον είναι καλύτερα να απευθυνθούν; Η ενημέρωσή τους για τα νέα τονίζει τη θέση σας ως αυθεντία στον τομέα σας. Μπορείτε να δελεάσετε τους αναγνώστες να είναι σε επιφυλακή για την επόμενη ενημέρωση, δημοσιεύοντας νέα μέσω της κατασκευής ιστοσελίδας τα οποία θα μάθουν μόνο αν εγγραφούν και συνεχίσουν να διαβάζουν.

Ενίσχυση της ιστορίας και της φήμης της μάρκας σας

Αυτό ισχύει για οτιδήποτε, από το ύφος του κειμένου μέχρι τον τρόπο εμφάνισης του ενημερωτικού δελτίου. Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εδραιώσετε την εταιρεία σας με τον τρόπο που θέλετε, καθώς έχετε τον έλεγχο όλων των πτυχών. Ανάλογα με τη νεοσύστατη επιχείρησή σας, μπορείτε να διατηρήσετε ένα πιο χαλαρό και ευχάριστο στυλ ή να είστε σοβαροί και επίσημοι. Εξαρτάται από εσάς, αλλά πρέπει να είναι συνεπείς σε όλους τους τομείς.

Αυξήστε την προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών σας

Υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ ενός email το οποίο οι αναγνώστες θα διαγράψουν και αυτού που θέλουν να ανοίξουν, και αυτή η ισορροπία εξαρτάται από την ποσότητα και ποιότητα της διαφήμισης που πραγματοποιείται σε όλο το μήκος του. Έτσι, ενώ είστε ενθουσιασμένοι με το προϊόν σας (και για καλό λόγο) και θέλετε να μιλήσετε γι’ αυτό και να κάνετε τους αναγνώστες να γίνουν πελάτες σας, πρέπει να είστε διακριτικοί ως προς τη διαφήμιση που κάνετε.
Ένα πιστό αναγνωστικό κοινό, το οποίο είναι ενθουσιασμένο που διαβάζει κάθε φορά το newsletter σας, θα το μοιραστεί με την οικογένεια, τους φίλους και τους ακόλουθους του, γεγονός που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα της εταιρείας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι