Η άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο στο μέλλον
Οι ιστότοποι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο μέσο επικοινωνίας στον κόσμο. Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι από όλο τον κόσμο έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κάποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Τουλάχιστον 1 στα 5 άτομα θα επισκεφθεί μια σελίδα δικτύωσης κοινωνικών μέσων όταν συνδεθεί στο διαδίκτυο. Η τηλεόραση είναι το μόνο μέσο που έχει μεγαλύτερο κοινό από τους ιστότοπους δικτύωσης κοινωνικών μέσων. Δεδομένου ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι συνδέονται μεταξύ τους στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις και διάφοροι οργανισμοί χρησιμοποιούν τώρα την ευκολία αυτών των ιστότοπων για να έχουν πρόσβαση σε εκατομμύρια ανθρώπους. Πολλές κυβερνήσεις, επιχειρήσεις και κοινωνικοί οργανισμοί μπορούν τώρα να επικοινωνούν με το παγκόσμιο κοινό και να πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την επιρροή τους στο διαδίκτυο για να επηρεάσουν κοινωνικές και πολιτιστικές ομάδες σε διάφορες περιοχές του κόσμου. Η κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει ανοίξει μια ολοκαίνουργια εποχή στους τομείς της οικονομίας, κοινωνικοποίησης, επικοινωνίας και πολιτικής.
Ο μέσος άνθρωπος που χρησιμοποιεί έναν ιστότοπο δικτύωσης κοινωνικών μέσων το κάνει για επικοινωνία και κοινωνικοποίηση. Οι άνθρωποι θέλουν να διατηρούν επαφή με την οικογένεια, τους φίλους, τους συναδέλφους και τους γνωστούς τους. Οι χρήστες προφίλ μιλούν μεταξύ τους για προσωπικά πράγματα, μοιράζονται φωτογραφίες, παρακολουθούν βίντεο, παίζουν παιχνίδια και προσπαθούν να βρουν πρώην συμμαθητές ή παλιούς φίλους. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν επίσης ιστότοπους δικτύωσης κοινωνικών μέσων για να βγουν ραντεβού και να συναντήσουν νέα πρόσωπα. Η γνωριμία με νέους και διαφορετικούς ανθρώπους έχει γίνει εύκολη με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Οι χρήστες μπορούν τώρα να συνδεθούν με άλλους χρήστες προφίλ από διαφορετικές χώρες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, άτομα από διαφορετικά κράτη ή έθνη έχουν φτάσει ως τον γάμο μετά από συνάντηση μεταξύ τους στο διαδίκτυο. Ωστόσο, πρέπει να ειπωθεί, ότι τα περισσότερα άτομα εξακολουθούν να προτιμούν να συναντούν άτομα αυτοπροσώπως παρά στο διαδίκτυο.
Όταν το διαδίκτυο έγινε για πρώτη φορά δημοφιλές στο κοινό, τα chat rooms ήταν τα πρώτα μέρη για τους ανθρώπους να συναντηθούν και να κοινωνικοποιηθούν ενώ ήταν συνδεδεμένοι. Με τόσους πολλούς ανθρώπους συνδεδεμένους σε ιστότοπους δικτύωσης κοινωνικών μέσων, έχουν τώρα μια φωνή και ένα μέσο για να εκφράσουν τις απόψεις τους. Πολλοί βρίσκουν αυτό το είδος δύναμης επικίνδυνο και πολλοί άλλοι πιστεύουν ότι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να είναι σε θέση να εκφράζονται ελεύθερα.
Οι ιστότοποι και οι υπηρεσίες δικτύωσης κοινωνικών μέσων θα γίνουν πασίγνωστα στο μέλλον και όλο και περισσότεροι άνθρωποι από διαφορετικούς πολιτισμούς και έθνη θα δημιουργήσουν ένα προφίλ. Στους ανθρώπους αρέσουν τα κοινωνικά δίκτυα επειδή τους δίνουν πολλά να κάνουν και τους δίνουν μια φωνή για να εκφραστούν στον κόσμο. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν ιστότοπο δικτύωσης κοινωνικών μέσων για να συναντήσουν ανθρώπους, να διαδώσουν την επωνυμία τους και να στήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Οι οργανισμοί μπορούν να προσεγγίσουν τους ανθρώπους και να επεκτείνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Οι ιστότοποι δικτύωσης κοινωνικών μέσων ανοίγουν πολλές νέες δυνατότητες για οργανισμούς και ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα. Αυτές οι δυνατότητες θα συνεχίσουν να διαμορφώνουν και να επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται και κοινωνικοποιούνται με τον κόσμο.