Omnichannel εναντίον Multichannel – Ποια είναι η διαφορά;
Πολλοί μπορεί να υποθέσουν οτι το “omnichannel” και “multichannel” σημαίνουν το ίδιο πράγμα. Εξάλλου, και οι δύο έχουν πολλαπλά κανάλια που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση για να επικοινωνεί με τους πελάτες. Ωστόσο, έχουν σημαντικές διαφορές που τους δίνουν διαφορετικές λειτουργίες.
Η βασική διαφορά προέρχεται από την ενσωμάτωση. Ο πελάτης έχει διαφορετικούς τρόπους πρόσβασης στις πληροφορίες μέσω καναλιών, αλλά το πολυκαναλικό μάρκετινγκ δεν τους κάνει να συνεργάζονται με ενιαίο τρόπο. Αυτό συμβαίνει επειδή κάθε κανάλι παρέχει διαφορετικές υπηρεσίες και λειτουργεί ξεχωριστά από τα υπόλοιπα.
Το μάρκετινγκ Omnichannel έχει τον πελάτη στο κέντρο. Επικεντρώνονται στις ανάγκες του πελάτη, παρέχοντάς τους ένα εξατομικευμένο μήνυμα σε μια απρόσκοπτη, ενοποιημένη εμπειρία μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να έχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες από οποιοδήποτε από τα κανάλια αφού τα κανάλια είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους.
Οι πελάτες αναμένουν μια απρόσκοπτη εμπειρία μεταξύ των καναλιών. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης θέλει να αγοράσει από μια εταιρεία που διατηρεί την ενότητα μεταξύ των καναλιών του.
Αν επισκέπτονται τη σελίδα σας στο Facebook, θέλουν να έχει παρόμοιο στυλ με εσάς
ιστοσελίδα, διαδικτυακό μάθημα ή εκπαίδευση και ενημερωτικό δελτίο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Στους πελάτες αρέσει η ενότητα επειδή δείχνει τη συνοχή της μάρκας, η οποία προσφέρει τα ακόλουθα οφέλη:
Οι πελάτες γνωρίζουν ότι προσέχετε μικρές λεπτομέρειες.
Μπορούν να εμπιστευτούν την επιχείρησή σας αφού είναι συνεπής.
Γίνονται πιστοί σε μια επιχείρηση που εμπιστεύονται.
Όταν δεν έχετε συνέπεια, οι πελάτες πιστεύουν ότι η επιχείρησή σας είναι ανοργάνωτη.
Διατηρώντας τα κανάλια ενοποιημένα και ενοποιημένα, οι άνθρωποι βλέπουν ότι νοιάζεστε για την εταιρεία σας. Δίνετε προσοχή σε αυτές τις μικρές λεπτομέρειες για να διατηρήσετε ένα σταθερό στυλ μεταξύ των καναλιών σας.
Ενώ τα omnichannel και τα πολυκάναλα φαίνονται παρόμοια στην επιφάνεια, έχουν σημαντικές διαφορές που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βλέπουν την εταιρεία σας. Το Omnichannel εστιάζει σε αυτές τις μικρές λεπτομέρειες για να φέρει ενότητα στα κανάλια σας. Οι πελάτες αναγνωρίζουν αυτή την ενότητα και την εκτιμούν.