Γνωρίστε το κοινό του website σας πριν στείλετε καμπάνιες μέσω email
Δεν είναι μυστικό ότι το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων για να προσεγγίσετε το κοινό σας. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις κάνουν λάθος να στέλνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς να γνωρίζουν το κοινό τους. Αυτό μπορεί να είναι ένα τεράστιο χάσιμο χρόνου και χρήματος. Αυτή η ανάρτηση ιστολογίου θα συζητήσει τα οφέλη της γνώσης του κοινού σας πριν στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Δημιουργία καλύτερα στοχευμένου περιεχομένου
Εάν γνωρίζετε το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο ειδικά προσαρμοσμένο σε αυτό. Αυτό θα κάνει τα email σας πιο σχετικά και συναρπαστικά για τον αναγνώστη. Μπορείτε επίσης να αποφύγετε τη σπατάλη χρόνου δημιουργώντας περιεχόμενο που κανείς δεν θα ενδιαφέρεται.
Τμηματοποίηση της λίστας σας
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η τμηματοποίηση. Αυτό διαιρεί τους συνδρομητές σας σε ομάδες βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων.
Αυτό σας επιτρέπει να στέλνετε πιο στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κάθε ομάδα. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε ένα διαφορετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε όσους ζουν σε μια συγκεκριμένη χώρα ή σε εκείνους που έχουν αγοράσει από το κατάστημά σας.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και περισσότερες μετατροπές. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να τμηματοποιήσετε τη λίστα σας, πολλοί πόροι και οδηγοί είναι διαθέσιμοι στο διαδίκτυο.
Εξατομίκευση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
Η εξατομίκευση είναι η διαδικασία προσθήκης μιας προσωπικής πινελιάς στα email σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε το όνομα ή την εταιρεία του παραλήπτη στη γραμμή θέματος ή στο σώμα του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε την τοποθεσία ή τα ενδιαφέροντά του.
Τα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν τα ποσοστά αφοσίωσης. Εάν δεν γνωρίζετε το κοινό σας, θα είναι δύσκολο να εξατομικεύσετε τα email σας.
Δυνατότητα επιλογής της κατάλληλης στιγμής για την αποστολή των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι στέλνετε τα email σας την κατάλληλη στιγμή. Εάν γνωρίζετε το κοινό σας, μπορείτε να καθορίσετε πότε πιθανότατα θα ελέγξει τα εισερχόμενα email τους. Αυτό θα σας επιτρέψει να στείλετε τα email σας την καλύτερη στιγμή.
Εάν δεν γνωρίζετε το κοινό σας, δεν θα μπορείτε να επιλέξετε την κατάλληλη στιγμή για να στείλετε τα email σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και λιγότερες μετατροπές.
Επιλέξτε τη σωστή ημέρα για να στείλετε τα email σας
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η επιλογή της σωστής ημέρας για την αποστολή των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι στέλνετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας σε μια ημέρα που είναι πιο πιθανό να ανοίξουν και να διαβαστούν.
Εάν γνωρίζετε το κοινό σας, μπορείτε να καθορίσετε ποιες ημέρες είναι πιο πιθανό να ελέγξουν τα εισερχόμενα email τους. Αυτό θα σας επιτρέψει να στείλετε τα email σας τις καλύτερες μέρες.
Χρησιμοποιήστε τη σωστή γλώσσα
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σωστή γλώσσα στα email σας εάν γνωρίζετε το κοινό σας. Αυτό σημαίνει τη χρήση όρων και φράσεων που θα κατανοήσουν και θα συσχετιστούν. Για παράδειγμα, αν στοχεύετε ένα επιχειρηματικό κοινό, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε πιο επίσημη γλώσσα από τη στόχευση ενός γενικού κοινού.
Στοχεύστε ένα συγκεκριμένο δημογραφικό στοιχείο
Μπορείτε να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο δημογραφικό στοιχείο με τα email σας εάν γνωρίζετε το κοινό σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε άτομα της ίδιας ηλικιακής ομάδας, να έχετε τον ίδιο τίτλο εργασίας ή να ζείτε στην ίδια χώρα. Η στόχευση ενός συγκεκριμένου δημογραφικού στοιχείου θα σας επιτρέψει να στέλνετε πιο στοχευμένα και σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.