Ένα άρθρο σχετικά με την υπερβολική βελτιστοποίηση εκτός ιστοσελίδας και γιατί δεν πρέπει να το κάνετε.
Υπερ-βελτιστοποίηση εκτός σελίδας
Ενώ η βελτιστοποίηση στη σελίδα αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο δημιουργείτε τον ιστότοπό σας για να προσελκύει τις μηχανές αναζήτησης, η βελτιστοποίηση εκτός σελίδας περιλαμβάνει τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχετε σε άλλους ιστότοπους για να βελτιώσετε την κατάταξή σας. Για τους περισσότερους webmasters, το backlink παραμένει η κύρια δραστηριότητα βελτιστοποίησης εκτός σελίδας, αλλά όπως και με το on-page SEO, υπάρχουν μερικά πράγματα που θα πρέπει να προσέχετε κατά τη δημιουργία εισερχόμενων backlinks.
Backlink Velocity
Αν και τα backlinks είναι απίστευτα πολύτιμα για να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησής σας, η δημιουργία πάρα πολλών – πολύ γρήγορα – φαίνεται ύποπτη για τις μηχανές αναζήτησης. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό να δημιουργείτε ποιοτικούς συνδέσμους χρησιμοποιώντας μια αργή ταχύτητα σύνδεσης στην αρχή έως ότου ο ιστότοπός σας ξεπεράσει το εμπόδιο εμπιστοσύνης της Google. Αλλά πόσοι σύνδεσμοι είναι πάρα πολλοί σύνδεσμοι; Αυτό είναι δύσκολο να το πούμε και ρεαλιστικά, η απάντηση δεν θα γίνει ποτέ αληθινά γνωστή όσο η Google κρατά σχετικά με συγκεκριμένους παράγοντες κατάταξης αλγορίθμων. Ωστόσο, οι περισσότεροι ειδικοί βάζουν τον μέγιστο αριθμό συνδέσμων που πρέπει να δημιουργούνται σε μια ημέρα σε όχι περισσότερους από 30-100, ανάλογα με τον κλάδο,το κοινό και τα επίπεδα επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας. Σε περίπτωση αμφιβολίας, επιβραδύνετε και εστιάστε ξανά στη δημιουργία ποιοτικών συνδέσμων παρά στην ποσότητα.
Δημιουργία κειμένου
Εκτός από τον ρυθμό με τον οποίο δημιουργείτε συνδέσμους, είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη τη δομή των ίδιων των συνδέσμων. Η χρήση του ίδιου κειμένου για κάθε σύνδεσμο που δημιουργείτε φαίνεται επίσης ύποπτη, επομένως φροντίστε να διαφοροποιήσετε το κείμενο για να δημιουργήσετε ένα προφίλ συνδέσμου με φυσική εμφάνιση. Όχι μόνο η αλλαγή των φράσεων κειμένου μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε μια ποινή υπερβολικής βελτιστοποίησης, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κατατάξετε τον ιστότοπό σας στα SERP για διαφορετικές, αλλά σχετικές φράσεις λέξεων-κλειδιών, επεκτείνοντας έτσι τη διείσδυσή σας στην αγορά και αυξάνοντας την επισκεψιμότητα. Για να μάθετε ποιες πρόσθετες λέξεις-κλειδιά πιστεύει η Google ότι σχετίζονται ουσιαστικά με την κύρια φράση-στόχο σας, εισαγάγετε τη λέξη-κλειδί-στόχο σας στο Google.
Τύπος συνδέσμου
Όποιος έχει δημιουργήσει ποτέ έναν ιστότοπο γνωρίζει ότι υπάρχουν δεκάδες ή εκατοντάδες διαφορετικοί τύποι συνδέσμων που μπορούν να δημιουργηθούν. Από ανεπιθύμητους συνδέσμους προφίλ έως συνδέσμους από καταλόγους υψηλής ποιότητας, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι δημιουργίας συνδέσμων, ο καθένας με τα δικά του πλεονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Δυστυχώς, πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων εστιάζουν υπερβολικά σε ένα συγκεκριμένο τύπο συνδέσμου έναντι ενός άλλου, γεγονός που οδηγεί σε ένα αφύσικο προφίλ συνδέσμου.
Και πάλι, είναι σημαντικό να εξετάσετε πώς θα ήταν ο ιστότοπός σας εάν αναπτυσσόταν εντελώς οργανικά. Οι πιθανότητες είναι – εφόσον δημοσιεύετε περιεχόμενο καλής ποιότητας – να προσελκύετε ένα ευρύ φάσμα τύπων συνδέσμων από πολλούς διαφορετικούς τύπους ιστότοπων, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων κοινωνικής δικτύωσης, συνδέσμων περιεχομένου από άλλους ιστότοπους στον κλάδο σας και άλλους. Όταν δημιουργείτε συνδέσμους, προσπαθήστε να μιμηθείτε αυτήν την ποικιλομορφία, καθώς η δημιουργία ενός μεμονωμένου τύπου συνδέσμου ή η δημιουργία συνδέσμων σε μια ενιαία, αυστηρά καθορισμένη γειτονιά δεν αντικατοπτρίζεται στον ιστότοπό σας.
Τέλος, όταν εξετάζετε το καλό SEO και πώς να αποφύγετε τις κυρώσεις υπερβολικής βελτιστοποίησης, ο γενικός εμπειρικός κανόνας είναι ο εξής – δημιουργήστε μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και φυσικής εμφάνισης και backlinks και ο ιστότοπός σας είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει μακροπρόθεσμα.