Στρατηγική SEO: Πώς να αποφύγετε τις κυρώσεις της Google για την ιστοσελίδα ή το e-shop σας
Ποια είναι η παγίδα;
Το γεγονός είναι ότι οι webmasters και οι περισσότεροι υπάλληλοι της Google, για το θέμα αυτό, δεν γνωρίζουν ποιοι παράγοντες χρησιμοποιούνται για να καθορίσουν πόσο ψηλά κατατάσσεται ένας ιστότοπος. Αυτό που είναι, ωστόσο, σαφές είναι ότι περίπου 200 παράγοντες κατάταξης χρησιμοποιούνται στον αλγόριθμο και η Google δίνει κάποιες οδηγίες για το πού βρίσκονται οι προτεραιότητές τους με αυτούς τους παράγοντες κατάταξης.
Ενώ η Google βελτιώνει συνεχώς τον αλγόριθμό της, υπήρξαν πέντε σημαντικές αλλαγές αλγορίθμων που επηρέασαν τον τρόπο με τον οποίο οι webmasters και οι χρήστες βιώνουν τη μηχανή αναζήτησης. Αυτές οι ενημερώσεις αλγορίθμων έχουν ονομαστεί ως εξής:
1. Panda
2. Penguin
3. Hummingbird
4. Pigeon
5. Mobilegeddon
Google Panda
Η ενημέρωση Panda ήταν η πρώτη σημαντική ενημέρωση του αλγορίθμου Google από την έναρξή του. Η κύρια ώθησή του ήταν να βελτιώσει την ποιότητα των σχετικών αποτελεσμάτων αναζήτησης, δίνοντας προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης υψηλής ποιότητας και μεταθέτοντας περαιτέρω προς τα πίσω τα αποτελέσματα αναζήτησης χαμηλότερης ποιότητας. Στην ουσία, αυτή η ενημέρωση ήταν μια κίνηση της Google για την παραγωγή καλύτερων, υψηλής ποιότητας αποτελεσμάτων με σχετικό περιεχόμενο που επιθυμεί ο χρήστης της μηχανής αναζήτησης. Αυτό έγινε φιλτράροντας ή δίνοντας πολύ λιγότερη έμφαση σε περιεχόμενο χαμηλότερης ποιότητας ή ανεπιθύμητο περιεχόμενο που ο χρήστης της μηχανής αναζήτησης δεν ήθελε να αφιερώσει χρόνο κοιτάζοντας και δίνοντας μεγαλύτερη προτεραιότητα σε ιστότοπους που προτιμούν να βλέπουν οι χρήστες.
Παρακάτω είναι μια ματιά σε τρεις κύριους παράγοντες ποιότητας που εισήγαγε η ενημέρωση Panda, συμπεριλαμβανομένων των τρόπων για να αποφύγετε να τιμωρηθείτε από την ενημέρωση Panda.
1. Διπλότυπο περιεχόμενο
Υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο σχετικά με το διπλό περιεχόμενο στην κατασκευή ιστοσελίδων και πώς πρέπει να αποφύγετε να το κάνετε, αλλά είναι επίσης σημαντικό να τονίσετε ότι δεν είναι απαραίτητα διπλότυπο περιεχόμενο που σας τιμωρεί η Google, αλλά περισσότερο το γεγονός ότι το περιεχόμενο που μοιάζει με ανεπιθύμητο περιεχόμενο είναι αποδοκιμασμένο.
2. Ποσοστό εγκατάλειψης
Η χρηστικότητα, ο σχεδιασμός και η χρησιμότητα του ιστότοπού σας για τον χρήστη είναι οι κύριοι παράγοντες που καθορίζουν το ποσοστό εγκατάλειψης του ιστότοπού σας.
Εάν οι χρήστες φτάσουν στον ιστότοπό σας και τον εγκαταλείψουν χωρίς καμία αλληλεπίδραση επειδή δεν μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν ή επειδή ο ιστότοπός σας είναι πολύ περίπλοκος για πλοήγηση, τότε το ποσοστό εγκατάλειψης γίνεται υψηλό.
3. Επαναλαμβανόμενες επιτόπιες επισκέψεις
Εάν η διατήρηση του ιστότοπού σας είναι πολύ χαμηλή, πράγμα που σημαίνει ότι οι επισκέπτες δεν επιστρέφουν στον ιστότοπό σας αρκετά συχνά, τότε η Google υποθέτει ότι ο ιστότοπός σας δεν είναι πολύ σχετικός ή ότι δεν ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο του.