espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τι είναι η απάτη των κλικ;


Η απάτη των κλικ είναι μια τεχνική η οποία διογκώνει τον αριθμό των κλικ στις διαφημίσεις που χρεώνουν τους δημιουργούς ανά κλικ. Συνήθως η απάτη αυτή γίνεται από 2 παράγοντες:

  • Διαφημιστές που προσπαθούν να σαμποτάρουν τους διοργανωτές ανεβάζοντας το κόστος τους και συμπληρώνοντας τα ημερήσια όρια εξόδων νωρίς μέσα στη μέρα.
  • Δημοσιευτές που κλικάρουν τις διαφημίσεις που προβάλλονται στις ιστοσελίδες τους για να παράξουν περισσότερα έσοδα γι’ αυτούς.

Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί η απάτη

 Το Google Ads  έχει δημιουργήσει το καλύτερο σύστημα αποτροπής τέτοιου είδους απατών. Αυτό φιλτράρει όσο το δυνατόν περισσότερα ψεύτικα κλικ και παράλληλα δίνει αναφορά στον ιδιοκτήτη της διαφήμισης γι’ αυτά και του επιστρέφει τα χαμένα έσοδα.

Βέβαια υπάρχουν και ορισμένοι τρόποι που μπορούν να αποτρέψουν πιο αποτελεσματικά τις απάτες:

  1. Γυρίστε στις διαφημίσεις Facebook/Twitter: Το καλό με τη χρήση αυτών των πλατφορμών κατασκευής ιστοσελίδων είναι ότι οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται Μόνο σε αυτές τις πλατφόρμες, που σημαίνει ότι δεν εμπλέκονται τρίτοι εκδότες στη διαδικασία.
  1. Βάλτε εξαιρέσεις στις IP: Αν πέσει στην αντίληψη σας ότι κάποιος χρήστης σχετίζεται με την απάτη και έχετε εντοπίσει την διεύθυνση IP του, μπορείτε να αποκλείσετε την εκάστοτε διαφήμιση από αυτόν, συνεπώς δεν θα προβάλετε πλέον σε αυτόν.
  1. Προσαρμόστε τον στόχο των διαφημίσεων: Σε αρκετές περιπτώσεις οι απάτες σχετίζονται με συγκεκριμένες περιοχές του εσωτερικού ή του εξωτερικού. Η λύση σε αυτήν την περίπτωση είναι να μην προβάλλεται η διαφήμιση σε αυτές.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι