6 απλές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στην ιστοσελίδα σας για βελτιστοποίηση
1. Δημιουργήστε μια φιλόξενη εμπειρία
Εάν η πρώτη επίσκεψη ενός δυνητικού πελάτη στο website είναι μια ελκυστική εμπειρία, θα επιδιώξει περαιτέρω αλληλεπιδράσεις με την επωνυμία σας. Ορισμένοι τρόποι για να κάνετε την επίσκεψη φιλόξενη περιλαμβάνουν την τοποθέτηση των σημαντικών πληροφοριών ακριβώς μπροστά, την εύκολη πλοήγηση και την προσεκτική σύνταξη.
2. Δημοσιεύστε έξυπνο, εξατομικευμένο περιεχόμενο
Ανάλογα με το εργαλείο διαχείρισης των πελατειακών σας σχέσεων, παρατηρούνται περιπτώσεις χρήσης όπου το website εξατομικεύεται με βάση το ιστορικό προηγούμενων επισκέψεων, το ιστορικό αγορών ή προσωπικές πληροφορίες που γνωρίζει η εταιρεία για εσάς. Δεν χρειάζεται πλέον να είστε μια εταιρεία σαν την Amazon για να χρησιμοποιήσετε αυτές τις εξατομικευμένες τακτικές.
3. Χρησιμοποιήστε λιγότερα αντίγραφα
Αυτές τις μέρες, οι ισχυρές ιστοσελίδες έχουν περιορισμένο κείμενο και εντυπωσιακά γραφικά.
Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες ταιριάζουν με το εμπορικό σήμα και χρησιμοποιήστε μόνο λέξεις που δεν μπορείτε να αποχωριστείτε. Η υπερβολική ποσότητα αντιγράφων θα κατακλύσει τους πελάτες σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι σαφές πού και πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από πολλά μενού!
4. Επικεντρωθείτε στην ιστορία
Πολλές ιστοσελίδες επικεντρώνονται στο τι κάνει μια εταιρεία και όχι στο πώς επηρεάζει τον πελάτη της. Ενώ η ευχρηστία και η απλότητα είναι απαραίτητες στο διαδίκτυο, η απλότητα του μηνύματος και του περιεχομένου αποτελεί κομμάτι που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή καθώς πολλοί άνθρωποι αποτυγχάνουν στην επίτευξή τους. Η δημιουργία μιας πολύτιμης διαδικτυακής παρουσίας είναι απαραίτητη, αλλά είναι κρίσιμο το κοινό να κατανοήσει γρήγορα πώς το προϊόν ή η υπηρεσία θα κάνει τη ζωή του καλύτερη.
5. Πάρτε υπολογισμένα ρίσκα
Πολύ συχνά, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να απευθυνθούν σε ένα μαζικό κοινό αντί να επικεντρωθούν στο πραγματικό κοινό-στόχο. Έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κάνετε μια πρώτη εντύπωση, οπότε πρέπει να διαφοροποιηθείτε. Ξεκινήστε με μια σκληρή, προκλητική ερώτηση ή με μια ισχυρή δήλωση που δείχνει ότι κατανοείτε πραγματικά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες. Δημιουργήστε μια αίσθηση ίντριγκας ώστε να είναι πεινασμένοι για περισσότερα.
6. Χρησιμοποιήστε μια προσέγγιση Mobile-First
Οι περισσότερες περιηγήσεις στο διαδίκτυο γίνονται πλέον από κινητές συσκευές. Οι σημερινοί κινητοί αγοραστές κάνουν τα πάντα, από την έρευνα προϊόντων μέχρι την αναζήτηση πληροφοριών επικοινωνίας. Εάν ένα website σας από τη φάση κατασκευής ιστοσελίδων δεν είναι βελτιστοποιημένο για αυτούς, θα δυσκολέψετε τους επισκέπτες να βρουν αυτό που χρειάζονται για να προχωρήσουν σε αγορά ή κάποια μετατροπή. Πολλές πλατφόρμες δημιουργίας ιστοσελίδων, όπως το WordPress, διευκολύνουν πλέον την υλοποίηση προσαρμογής των websites για κινητά τηλέφωνα.