Ενσωμάτωση της επαναστόχευσης στο μείγμα ψηφιακών διαφημίσεων του website σας
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να έχουν ένα ευρύ κοινό πελατών, αλλά μπορεί να θέλουν να επεκταθούν και να προσεγγίσουν νέους πελάτες στον ψηφιακό κόσμο. Η επαναστόχευση είναι μια μέθοδος που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να εξερευνήσουν νέες βάσεις πελατών και να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Συμπληρώνει τη διαφήμιση αναζήτησης, καθώς μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να επιτύχουν μεγαλύτερη προβολή στο Διαδίκτυο, να προσελκύσουν νέους πελάτες από παρόμοιες ψηφιακές προοπτικές στο website τους και να προωθήσουν μετατροπές, συνήθως με τη μορφή κλήσεων.
Είτε οι πελάτες σας χρησιμοποιούν το Google, είτε το Bing, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επαναστόχευση για να εμφανίσετε διαφημίσεις στους καταναλωτές σας. Αυτές οι διαφημίσεις σχετίζονται με ένα ερώτημα αναζήτησης που εκτελέστηκε πρόσφατα και το οποίο ξεκίνησαν οι πελάτες. Οι έμποροι ενδέχεται να κρίνουν απαραίτητο να επαναστοχεύουν διαφημίσεις ειδικά για μια γύρω περιοχή. Σύμφωνα με μια μελέτη, τουλάχιστον το 98% των αγοραστών εγκατέλειψαν ένα website χωρίς να πραγματοποιήσουν μετατροπή ή αγορά. Ενώ τα στοιχεία του σχεδιασμού – κατασκευής UI / UX ιστοσελίδας μπορούν να συμβάλλουν στο να μην ολοκληρωθεί κάποια μετατροπή από τους καταναλωτές, η επαναστόχευση μπορεί να προσελκύσει αυτούς τους καταναλωτές πίσω στην ιστοσελίδα σας.
Για να εφαρμόσει την επαναστόχευση στις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη ρύθμιση: Εγκαταστήστε ένα τμήμα κώδικα στην ιστοσελίδα σας και στη συνέχεια, οι καταναλωτές θα μπορούν να βλέπουν δημιουργικές διαφημίσεις banner σε άλλα website αφού εγκαταλείψουν το δικό σας. Αυτό το κομμάτι κώδικα, το οποίο αποθηκεύει η ιστοσελίδα στο πρόγραμμα περιήγησης του επισκέπτη, ονομάζεται συνήθως pixel. Αυτός ο κώδικας JavaScript ειδοποιεί άλλες ιστοσελίδες, οι οποίες, σε αυτήν την περίπτωση, είναι πλατφόρμες επαναστόχευσης, για την προβολή διαφημίσεων με βάση αυτό που είδε ο επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας.
Αυτές οι λίστες περιέχουν τα στοιχεία επικοινωνίας καταναλωτών της επωνυμίας σας. Μπορείτε να ανεβάσετε αυτές τις λίστες σε μια καμπάνια επαναστόχευσης, η οποία, με τη σειρά της, προβάλλει διαφημίσεις στους αντίστοιχους καταναλωτές. Οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων συμβατή με διαφημίσεις, όπως το Facebook ή το Instagram, μπορεί επίσης να υποστηρίξει την επαναστόχευση. Οι διαφημίσεις προβάλλονται με έναν αντίστοιχο τρόπο όπως θα έκαναν για μια άλλη ιστοσελίδα, το γεγονός ότι πολλοί καταναλωτές τις χρησιμοποιούν καθημερινά, συμβάλλει δραματικά στην απήχηση των διαφημίσεων και στα αποτελέσματα που μπορούν να φέρουν. Η πλατφόρμα εμφανίζει τις διαφημίσεις οι οποίες συνήθως συνοδεύονται με τη λέξη “χορηγούμενο” – μεταξύ επώνυμου περιεχομένου, για να διαφοροποιούνται οι χορηγούμενες αναρτήσεις από τις οργανικές.
Το κλειδί για την προσέλκυση καταναλωτών μέσω των κοινωνικών μέσων είναι να διασφαλιστεί ότι οι διαφημίσεις της καμπάνιας τραβάνε την προσοχή και ξεχωρίζουν από όλο το άλλο περιεχόμενο, παρόλο που οι καταναλωτές συνήθως κινούνται γρήγορα και ασταμάτητα στις ροές τους, μία καλή εικόνα μπορεί να τους σταματήσει για μερικά δευτερόλεπτα και να τους μεταπείσει να δώσουν έμφαση στη διαφήμισή σας. Αυτές οι μέθοδοι επαναστόχευσης αποτελούν αποτελεσματικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε. Οι προβολές των ευκρινών διαφημίσεών σας μπορούν να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε νέους και υπάρχοντες πελάτες για να έρθουν στο website σας και να μεταβούν σε μετατροπές.