espa banner
AI στο marketing ιστοσελίδων και eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το marketing έχει αλλάξει τρομερά τις τελευταίες δεκαετίες. Αυτό που ξεκίνησε ως στήριξη για την παροχή ανάπτυξης και ταχύτητας στις επιχειρήσεις, που έχουν ολοκληρώσει την κατασκευή ιστοσελίδων / eshop, έχει εξελιχθεί σε επιστήμη. Μια επιστήμη όπου η τεχνολογία και η επιχειρηματική δυναμική μοιράζονται την αρχή. Αν και το marketing εξακολουθεί να βασίζεται στην τοποθέτηση και τη στρατηγική της αγοράς, η εστίαση μετατοπίζεται σταδιακά προς τη χρήση της τεχνολογίας. Σήμερα, το AI χρησιμοποιείται για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών σε πολλούς τομείς.

Τι ακριβώς μπορεί να κάνει το AI στο marketing; Σχεδόν τα πάντα.

Από τον εντοπισμό προοπτικών (ειδοποίηση GDPR!), την ενσωμάτωση πελατών (πανταχού παρόντα chatbots), την προσέλκυση χρηστών (ειδοποιήσεις ενεργοποίησης) και τη λήψη αποφάσεων (δοκιμή AB σε πραγματικό χρόνο), το AI είναι παντού. Το AI, σε συνδυασμό με τα κανάλια digital marketing, ξεκλειδώνει τις εκπληκτικές δυνατότητες για τους εμπόρους βελτιστοποιώντας την επικοινωνία με τους πελάτες για να διατηρήσει την αφοσίωση.

1. Στόχευση διαφημίσεων

Η στόχευση διαφημίσεων έχει προχωρήσει μπροστά από τους κύκλους τοπικής προσαρμογής και αγορών μέσω προγραμματισμού μετά τον GDPR. Με ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας δεδομένων πελατών έρχεται το πρόσθετο πλεονέκτημα της αποκλειστικής επιδίωξης δυνητικών πελατών. Η ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε AI για να τοποθετήσετε διαφημίσεις με βάση το ιστορικό αγορών και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Κατανοώντας το ιστορικό αγορών και τις προτιμήσεις των χρηστών, οι ανταλλαγές διαφημίσεων είναι πλέον σε θέση να αποκρυπτογραφήσουν τη μελλοντική αξία πελάτη (CFV). Είναι ένα βήμα πιο κοντά στην πρόθεση αγοράς και ένα ισχυρότερο σημείο αναφοράς από το Customer Lifetime Value (CLV) κατά την εκτέλεση στοχευμένων καμπανιών.

2. Εξατομίκευση

Στην πραγματικότητα, η εξατομίκευση αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης στα στάδια ανόδου και συμπληρωματικών πωλήσεων. Οι εξατομικευμένες προτάσεις μπορούν να είναι χρήσιμες για να επηρεάσουν την απόφαση αγοράς ενός χρήστη. Η τμηματοποίηση με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης και η δυναμική ανταλλαγή μηνυμάτων προϊόντων, επιτρέπουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αλλάζουν ή να προσαρμόζουν την επικοινωνία μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο. Τα μηνύματα εντός εφαρμογής, οι ειδοποιήσεις push, οι σελίδες προορισμού, οι συνομιλίες ιστού και οι περίοδοι σύνδεσης μπορούν να εξατομικεύονται με βάση το ιστορικό και τις προτιμήσεις των χρηστών για να βοηθήσουν τις επωνυμίες να προσφέρουν μια εξατομικευμένη εμπειρία από άκρο σε άκρο για κάθε χρήστη είτε στο web είτε σε κάποια εφαρμογή.

3. Αυτοματοποιήστε τη διαδρομή των χρηστών

Είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί εξατομικευμένο marketing σε κλίμακα χωρίς τη χρήση αυτοματισμού με τεχνολογία AI. Επίσης, όταν μιλάμε για αυτοματοποίηση, δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην παροχή πληροφοριών για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών. Οι επωνυμίες χρησιμοποιούν πλέον την αυτοματοποίηση για να βελτιστοποιήσουν την αλληλεπίδρασή τους με τους χρήστες και να βελτιώσουν την εμπειρία των αγορών τους στο διαδίκτυο.

Οι έμποροι μπορούν να εξασφαλίσουν μια απρόσκοπτη εμπειρία στον χρήστη σε όλα τα κανάλια με αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Οι αυτοματοποιήσεις είναι προκαθορισμένες σε συγκεκριμένες συνθήκες και εναύσματα που επηρεάζουν τις διαδρομές αγοράς των πελατών και τους οδηγούν σε μετατροπές. Όταν ένας χρήστης εκτελεί μια προκαθορισμένη ενέργεια (όπως εγκατάλειψη καλαθιού αγορών, εγκατάσταση εφαρμογής), η πλατφόρμα ενεργοποιεί αυτόματα ειδοποιήσεις μέσω ειδοποιήσεων push, SMS ή email επαναφέροντας τον χρήστη στην ενεργή θέση πραγματοποίησης αγορών.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι