Ανάπτυξη περιεχομένου ιστοσελίδων για κάθε φάση του κύκλου αγοράς
Για τους εμπόρους που βλέπουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας μέσα από το φακό των ματιών του πελάτη σας μέσα από τα στάδια του κύκλου αγοράς θα μπορούσε να είναι το θαύμα που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να ανθίσει. Αφού κατανοήσετε τη νοοτροπία του πελάτη κατά τη διάρκεια του κύκλου αγοράς, θα πρέπει να αναπτύξετε μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στην ενημέρωση και την εκπαίδευση των πελατών σχετικά με τις προσφορές σας μέσα από την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων. Πρέπει να δημιουργήσετε και να επικοινωνήσετε πολύτιμο και ενημερωτικό περιεχόμενο που προσελκύει με συνέπεια τους πελάτες σας.
Πώς η ανάπτυξη περιεχομένου προσελκύει την προσοχή
Επειδή οι σημερινοί πελάτες θέλουν να αισθάνονται εκτιμημένοι και φροντισμένοι και ο κόσμος έχει γίνει πιο θορυβώδης και πιο δυνατός από πριν, ως έμπορος, πρέπει να καταλάβετε ότι η προσέλκυση της προσοχής τους είναι τελικά ο πιο πολύτιμος πόρος. Η ανάπτυξη περιεχομένου σημαίνει την αφήγηση ιστοριών σε άτομα των οποίων η προσοχή εκτείνεται σε περισσότερα μέρη όπου πρέπει να τοποθετήσετε το περιεχόμενό σας.
Σημασία της ανάπτυξης περιεχομένου σε κάθε φάση του κύκλου αγοράς
Ως έμπορος, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι κάθε πελάτης ακολουθεί κάποιον κύκλο εξέτασης, υλοποίησης και μετατροπής. Η φάση του κύκλου αγοράς στην οποία βρίσκεται ο πελάτης θα καθορίσει το ποσοστό επιτυχίας των προσεγγίσεων μάρκετινγκ. Στην πρώτη φάση της διαδικασίας αγοράς, οι πελάτες συνειδητοποιούν τις ανάγκες τους ή αναγνωρίζουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας ως δυνατότητα ικανοποίησης των αναγκών τους.
Σε αυτό το στάδιο, οι προσπάθειες μάρκετινγκ, όπως τα αποτελέσματα της έρευνας μάρκετινγκ και οι προσφορές, έχουν σχεδιαστεί για να προσεγγίσουν μια ομάδα στοχευμένων πελατών με μηνύματα επωνυμίας για να τονώσουν και να ενεργοποιήσουν την πραγματικότητα των αναγκών τους. Η επόμενη φάση του κύκλου πωλήσεων είναι το στάδιο εξέτασης. Σε αυτή τη φάση, ο έμπορος πρέπει να είναι σε θέση να αναπτύξει περιεχόμενο προϊόντος που ενημερώνει τον πελάτη για όλα τα οφέλη των προϊόντων σας, εξηγώντας πώς επιλύουν καλύτερα τις ανάγκες του πελάτη. Διάφορες προσπάθειες πωλήσεων, δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης συμβάλλουν στις προσπάθειες επικοινωνίας που σας παρουσιάζουν ως την καλύτερη διαθέσιμη επιλογή που διατίθεται στην αγορά.
Η επόμενη φάση του κύκλου πωλήσεων είναι το στάδιο αγοράς. Όταν οι πελάτες σας φτάσουν σε αυτό το στάδιο, είναι πεπεισμένοι ότι οι προσφορές σας όχι μόνο λύνουν τα προβλήματά τους αλλά είναι επίσης προσιτές. Ο συνδυασμός προϊόντων σας, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων, των πλεονεκτημάτων, της τιμής και των προσφορών, θα πρέπει να τραβήξει την προσοχή του αγοραστή κατά το στάδιο εξέτασης για να φτάσει στη φάση αγοράς. Σε αυτήν τη φάση, μην ξεχάσετε να καταγράψετε τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών σας, ώστε να μπορείτε να σχεδιάσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ για να αναπτύξετε μια συνεχή σχέση για μελλοντικές πωλήσεις και δεσμεύσεις. Η τελική φάση του κύκλου αγοράς είναι η επαναγορά ή η μετά την πώληση. Η φάση επαναγοράς περιλαμβάνει τη χρήση προϊόντων ή την κατανάλωση υπηρεσιών, την υπεράσπιση προϊόντων και εμπορικών σημάτων σε άλλα άτομα ή από στόμα σε στόμα, τη συζήτηση άλλων χρήσεων και τις προθέσεις επανάληψης της αγοράς.
Η ανάπτυξη περιεχομένου σε αυτή τη φάση θα συλλέξει σχόλια και απαντήσεις πελατών για την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών υποστήριξης παρακολούθησης και γνήσιων υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, όπως ευχές για χρόνια πολλά. Η δημιουργία περιεχομένου μάρκετινγκ σε αυτήν τη φάση θα δώσει στους πελάτες σας μια εμπειρία που καθορίζει τις μελλοντικές επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα.
Ποια είναι η σημασία του κύκλου αγορών στο μάρκετινγκ;
Οι έμποροι και οι αντιπρόσωποι πωλήσεων πρέπει να κατανοήσουν τον κύκλο αγοράς στο στρατηγικό μάρκετινγκ. Η κατανόηση του κύκλου αγορών σάς βοηθά να προσαρμόσετε τη δημιουργία περιεχομένου σας και να κλείσετε τις πωλήσεις. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών σε όλες τις φάσεις του κύκλου αγοράς επιτρέπει σε μια επιχείρηση να αναπτύξει περιεχόμενο.
Τέτοιο περιεχόμενο περιλαμβάνει διαφήμιση και περιεχόμενο μετά την πώληση για να προσελκύσει πελάτες και να παρέχει πληροφορίες εξυπηρέτησης πελατών, αναπτύσσοντας έτσι θετικές σχέσεις. Η γνώση της φάσης του κύκλου αγοράς στον οποίο βρίσκεται ο πελάτης σας είναι ένας εξαιρετικός δείκτης για το πώς να αλληλεπιδράσετε και ποιο περιεχόμενο είναι καλύτερο για αυτόν τον πελάτη. Ως έμπορος, μπορείτε να κλείσετε περισσότερες πωλήσεις όταν συνδέεστε με τους πελάτες σας με το σωστό περιεχόμενο σε κάθε κύκλο αγοράς. Η κατανόηση του κύκλου αγοράς θα απαντήσει τελικά εάν θα χρειαστεί να πουλήσετε σκληρά ή όχι.